Efterlysning: Artikler om amerikansk bilin~
Fra : Jan W Nielsen

Dato : 25-11-05 09:36

Hej folkens

Jeg sidder i arbejdsmæssig sammenhæng og skal skabe mig et overblik over
omfanget af og årsagerne til den amerikanske bilindustris problemer.

I den sammenhæng gør jeg brug af hhv. nogle aktieanalytikere og nogle
eksperter i produktionsteori og afsætning.

....mærkeligt ville det dog være, hvis jeg ikke også spurgte de ærede og
meget belæste skribenter her i gruppen, om dé kendte til nogle gode artikler
om emnet.

Anyone..?

/Jan W Nielsen

Fra : Frederik

Dato : 25-11-05 09:55

"Jan W Nielsen" <intetsvar@nitetsvar.dk> skrev i en meddelelse
> [...]
>
> ...mærkeligt ville det dog være, hvis jeg ikke også spurgte de ærede og
> meget belæste skribenter her i gruppen, om dé kendte til nogle gode

http://www.thetruthaboutcars.com/editorials.php kører Robert Farago en
artikelserie, der hedder GM Deathwatch.

Måske kan du bruge noget derfra...

Mvh.

Frederik

Fra : Jan W Nielsen

Dato : 25-11-05 13:27

> På http://www.thetruthaboutcars.com/editorials.php kører Robert Farago en
> artikelserie, der hedder GM Deathwatch.

Mange tak..

/Jan W Nielsen

Fra : Martin Sørensen

Dato : 25-11-05 12:12

Jan W Nielsen skrev:

> [...]
> meget belæste skribenter her i gruppen, om dé kendte til nogle gode artikler

Jeg _ved_ at der har været nogle artikler om det i the Economist
(www.economist.com), det dukker op nu og da. jeg tror også de har
kørt nogle specials om bilindustrien, kan ikke huske hvornår.

Om det er dybdegående nok ved jeg ikke, men kvaliteten i det blad
plejer at være høj.

mvh

Martin

Fra : Jan W Nielsen

Dato : 25-11-05 13:27

> Jeg _ved_ at der har været nogle artikler om det i the Economist
> (www.economist.com), det dukker op nu og da. jeg tror også de har
> kørt nogle specials om bilindustrien, kan ikke huske hvornår.

Mange tak.

/Jan W Nielsen