Database med data på fælge og dæk
Fra : Kim Kristensen

Dato : 24-11-05 23:47

Der er jo ofte spørgsmål omkring data på fælge og dæk, og der er mange
udmærkede lister der kan besvare disse spørgsmål. Jeg er blevet gjort
opmærksom på en mere som også beskriver noget omkring mulige fælg og
dækstørrelser, samt hvilke ET'er man så skal holde sig til nå man afviger
fra standarten. Jeg har ikke før set den nævnt her på stedet, nu har den i
hvert fald.

http://www.wheelwizards.net/autopart/

Med venlig hilsen Kim

Fra : Morten Fruergaard

Dato : 25-11-05 22:08

Kim Kristensen wrote:
> [...]
> dækstørrelser, samt hvilke ET'er man så skal holde sig til nå man
> afviger fra standarten. Jeg har ikke før set den nævnt her på stedet,

KANON...

(bortset fra, at man ikke kan sammenligne...)

Fra : Kim Kristensen

Dato : 26-11-05 12:21

meddelelse news:43877d1e$0$41147$14726298@news.sunsite.dk...

> KANON...
>
> (bortset fra, at man ikke kan sammenligne...)
>

> --
> Mvh. Morten Fruergaard - www.4x4butikken.dk
> Online shop med alarmer, dæk, fælge og xenonkit - ikke kun til 4x4...
> Dæklevering normalt indenfor 3 dage - og vi modtager naturligvis Dankort
> www.4x4styling.dk - rustfrit udstyr til 4x4, vans og enkelte personbiler

Du mener vel rulleomkredsberegner? ja den må man se efter andetsteds.

Med venlig hilsen Kim

Fra : Morten Fruergaard

Dato : 26-11-05 14:19

Kim Kristensen wrote:

> Du mener vel rulleomkredsberegner? ja den må man se efter andetsteds.

Nej, jeg tænkte på om fælge fra en bil passer på en anden...

Fra : Kim Kristensen

Dato : 26-11-05 15:39

meddelelse news:438860d7$0$41146$14726298@news.sunsite.dk...

> [...]
> Online shop med alarmer, dæk, fælge og xenonkit - ikke kun til 4x4...
> Dæklevering normalt indenfor 3 dage - og vi modtager naturligvis Dankort

Sandt, det mangler også. Til gengæld indeholder den oplysninger jeg ikke har
set andre steder, man kan åbenbart ikke få det hele.

Med venlig hilsen Kim