Høyer Autodele - garanti?
Fra : Ukendt

Dato : 24-11-05 21:40

Hej gruppe:

Se lige Høyers hjemmeside her, lig især mærke til de fremhævede
overskrifter:
http://www.hoyer-autodele.dk/default.asp?id=52

Muligvis OT, men jeg morede mig kosteligt ;)

--
Mvh Bjørn :)
http://www.dkfritidbil.dk/dfbwhois/?mode=view&id=4

Fra : Leonard

Dato : 24-11-05 21:49

"Bjørn" <admin[at]norgaardsweb.dk> wrote:

>Muligvis OT, men jeg morede mig kosteligt ;)

Oh, ja, det tog lige lidt tid at opdage den,
men så er den også sjov

--
Leonard
::: http://leonard.dk/foredrag/ :::

Fra : Michael Westi

Dato : 25-11-05 08:39

> Oh, ja, det tog lige lidt tid at opdage den,
> men så er den også sjov
>
> --
> Leonard
> ::: Never drive faster than Your Angels can fly :::
> ::: http://leonard.dk/foredrag/ :::

Yep, tog også lidt tid for mig, men så var den der. høhøhø

/Michael

Fra : Lars Jensen

Dato : 24-11-05 22:14

Bjørn wrote:
> [...]
> overskrifter:
> http://www.hoyer-autodele.dk/default.asp?id=52
>
> Muligvis OT, men jeg morede mig kosteligt ;)

Tsk... hvor infantilt.....

Men sjovt! :)

> --
> Mvh Bjørn :)

Lars B

Fra : Rune Larsen

Dato : 24-11-05 22:48

Det er vel helt på sin plads at kalde det en pisgaranti, når den ikke
dækker konkurrenterne på internettet.

Mvh Rune Larsen

Fra : Ukendt

Dato : 25-11-05 07:57

"Rune Larsen" <tazlyold@hotmail.com> skrev i en meddelelse

> Det er vel helt på sin plads at kalde det en pisgaranti, når den ikke
> dækker konkurrenterne på internettet.

DEN lader vi stå et øjeblik :)). Men det er ikke anderledes end andre som
giver pris"garanti", som fx. El.Elefanten, Fowly etc., der er også forbehold
ad h... til.