Ren rude
Fra : Jørgen

Dato : 24-11-05 20:07

Jeg KAN ikke finde ud af at polere min forrude indvendigt. I dette lave og
stærke sollys, SKAL den ven være helt ren.
Hvilken type klud bruger I?
Hvilke kemikalier bruger I?
Hvordan gør I det?
Mvh
Jørgen

--
Giv den segnende stærke drikke
og giv den mismodige vin. (Ordsp. 31,6)

Fra : Per Henneberg Kriste~

Dato : 24-11-05 20:34

"Jørgen" <skjelm@hotmail.com> skrev i en meddelelse
> Jeg KAN ikke finde ud af at polere min forrude indvendigt. I dette lave og
> stærke sollys, SKAL den ven være helt ren.
> [...]

Skær et æble over og gør ruden rent i syren ...

Tør med en klud af hensyn til dit blodtryk.

:)

--
Per, Esbjerg

Fra : J.L.

Dato : 24-11-05 21:06

"Jørgen" <skjelm@hotmail.com> wrote in message
> Jeg KAN ikke finde ud af at polere min forrude indvendigt. I dette lave og
> stærke sollys, SKAL den ven være helt ren.
> [...]
Hej Jørgen

Jeg bruger konens "fiberklud" til vinduer.

Den skal ikke have nogle kemikalier overhovedet og den kan tage alt
fedtstoffet, men ulempen ved denne klud er at den efterlader lidt streger
fra vandet i kluden. Men det løses med en fnugfri bomuldsklud med en smule
almindelig husholdningssprit.

Dette virker helt perfekt og der er med garanti ingen streger eller
fedtområder indvendigt på ruden.

God arbejdslyst !

Mvh J.L

Fra : Kelter

Dato : 25-11-05 11:21

Yeps! microfiberklude til vinduer - største opfindelse siden hjulet
John