Nordmand med mange penge
Fra : Leonard

Dato : 24-11-05 16:36

http://www.jp.dk/biler/artikel:aid=3404602/

Fed bil, men hvad kan man bruge den til?

--
Leonard
::: http://leonard.dk/foredrag/ :::

Fra : Martin Johansen [600~

Dato : 24-11-05 16:39

Leonard <usenet@leonard.dk> wrote in

> http://www.jp.dk/biler/artikel:aid=3404602/
>
> Fed bil, men hvad kan man bruge den til?

Personligt ville jeg nok sætte mig bag rattet og køre i den, men det ved
jeg ikke.. hvad siger I andre?

--
Martin Johansen [6000]
"MTF-0063 - fordi livet er for kort til træge gearskift..."

Fra : BJ

Dato : 24-11-05 16:44

"Martin Johansen [6000]" <no@no.no.invalid> skrev i en meddelelse

KLIP

> Personligt ville jeg nok sætte mig bag rattet og køre i den, men det ved
> jeg ikke.. hvad siger I andre?

Tjaee ... den er nok for dyr at bruge som blomsterkasse?

--
Bjørn J.
~~wear sunscreen~~

Fra : Aragorn Elessar

Dato : 24-11-05 16:57

"BJ" <dkfritidbilSL@ETsurfpost.dk> wrote in message

> [...]
>
> KLIP

> Tjaee ... den er nok for dyr at bruge som blomsterkasse?

Og den er edderfisenme' for dyr at skrabe mudderet af skoene på! ;oD

Venlig hilsen

Aragorn_DK

--
=================
www.welles.dk

Fra : Leonard

Dato : 24-11-05 16:59

"Martin Johansen [6000]" <no@no.no.invalid> wrote:

>Personligt ville jeg nok sætte mig bag rattet og køre i den, men det ved
>jeg ikke.. hvad siger I andre?

Tjoh, men jeg har ikke lige en racerbane i nærheden og skulle jeg køre
ræs blev det heller ikke i en bil til 11 mill.
Det har jeg nemlig ikke penge nok til, men jeg er heller ikke
nordmand.

--
Leonard
::: http://leonard.dk/foredrag/ :::

Fra : Martin Johansen [600~

Dato : 24-11-05 17:32

> Tjoh, men jeg har ikke lige en racerbane i nærheden og skulle jeg køre
> ræs blev det heller ikke i en bil til 11 mill.
> Det har jeg nemlig ikke penge nok til, men jeg er heller ikke
> nordmand.

Mon ikke penge er mandens mindste problem?

Køber man sådan en bil så tænker man nok i helt andre baner end vi
"normale" mennesker gør.

Fra : Aragorn Elessar

Dato : 24-11-05 16:58

"Martin Johansen [6000]" <no@no.no.invalid> wrote in message
> [...]
>
> --
> Martin Johansen [6000]
> "MTF-0063 - fordi livet er for kort til træge gearskift..."

Deeeeh...tror jeg sgu også at jeg ville gøre...

Venlig hilsen

Aragorn_DK

--
=================
www.welles.dk

Fra : Finn Guldmann

Dato : 10-01-06 11:19

Martin Johansen [6000] wrote:
> Personligt ville jeg nok sætte mig bag rattet og køre i den, men det ved
> jeg ikke.. hvad siger I andre?

Hvor? Og hvorhen?

Der stod noget om at den ikke kan indregistreres til almindelig brug.

Men jeg vil tro at en af de andre "udvalgte" er Alcar Uno i Modena.
Det siges at han har en komplet Ferrari-samling, så han skal vel også
have en af disse.

--
MVH Finn
Trafikalt gemmested: http://62.66.134.70/dfbil/

Fra : Martin Johansen [600~

Dato : 10-01-06 14:28

Finn Guldmann <n@a.invalid> wrote in

> Hvor? Og hvorhen?

På vejene! Ud i det blå!

> Der stod noget om at den ikke kan indregistreres til almindelig brug.

Nej og? Hvis jeg havde så mange penge så ville jeg nok være pænt ligeglad
med de 2 stykker blik for/bag :)

Men da jeg ikke har så mange penge så er jeg ikke ligeglad

--
Martin Johansen [6000]
"SAAB - The real true snowmobile!"

Fra : Basil

Dato : 24-11-05 16:48

Leonard skrev d. 24-11-2005 i meddelelse
<0enbo192689qsa64euom4iv477j5hpvho1@4ax.com>:
> http://www.jp.dk/biler/artikel:aid=3404602/
>
> Fed bil, men hvad kan man bruge den til?

Dette kunne være noget af svaret på dit spørgsmål

Til gengæld kan bilen ikke registreres til kørsel på offentlig vej.

Men det gør ikke så meget. Bilen er nemlig udviklet for at en udvalgt
kundegruppe skal kommentere bilens egenskaber på baggrund af banetests,
og disse køreindtryk sammenlignes herefter med indtrykkene fra
professionelle Ferrari-kørere.

Kai

Fra : Leonard

Dato : 24-11-05 17:17

"Basil" <KuntaNO@SPAMstarmail.co.za> wrote:

>Bilen er nemlig udviklet for at en udvalgt
>kundegruppe skal kommentere bilens egenskaber på baggrund af banetests,
>og disse køreindtryk sammenlignes herefter med indtrykkene fra
>professionelle Ferrari-kørere.

Ja, det er vel kun ferrari, der kan få testkørerne til selv at
betale...

--
Leonard
::: http://leonard.dk/foredrag/ :::

Fra : BJ

Dato : 24-11-05 17:18

"Leonard" <usenet@leonard.dk> skrev i en meddelelse

KLIP

> Ja, det er vel kun ferrari, der kan få testkørerne til selv at
> betale...

Det er da aldeles dygtigt gjort, ik´.

Dernæst vil jeg også tro, potten vil stige anseeligt i pris ...... som
samlerobjekt, men jeg er naturligvis ikke sikker.

--
Bjørn J.
~~wear sunscreen~~

Fra : Basil

Dato : 24-11-05 17:15

Leonard skrev d. 24-11-2005 i meddelelse
<rqpbo1hpsuba0abccqbisqtef1vebn586c@4ax.com>:

> Ja, det er vel kun ferrari, der kan få testkørerne til selv at
> betale...

Har man penge nok, så er det sikkert lige så spændende som bungeejump
eller lignende ting for os dødelige.
Hvis ikke man smadrer lortet, så er det en sikkert investering, den
daler sikkert aldrig i værdi.
Kai

Fra : Jørgen M. Rasmussen

Dato : 24-11-05 18:32

"Leonard" <usenet@leonard.dk> skrev i en meddelelse

> Ja, det er vel kun ferrari, der kan få testkørerne til selv at
> betale...

Der tager du fejl, hvon' tror du man bliver F1-chauffør, uanset talent?. Det
bliver ingen uden X mill. i lommen, hvor de kommer fra, spiller ingen rolle.

Fra : Mogens

Dato : 25-11-05 18:44

"Leonard" <usenet@leonard.dk> wrote in message
> http://www.jp.dk/biler/artikel:aid=3404602/

> Fed bil, men hvad kan man bruge den til?

Kørt på Sturup!
www.motorsporten.dk/news.asp?aID=19962
--
Mvh Mogens

Fra : Morten Lorenzen

Dato : 26-11-05 11:03

"Mogens" <nyhedsgrupper@SLETjubii.dk> skrev i en meddelelse

> Kørt på Sturup!
> www.motorsporten.dk/news.asp?aID=19962

Så kunne I vel næsten høre den derhjemme?
:)

-M

Fra : Morten Lorenzen

Dato : 26-11-05 11:00

"Leonard" <usenet@leonard.dk> skrev i en meddelelse
> http://www.jp.dk/biler/artikel:aid=3404602/
>
> Fed bil, men hvad kan man bruge den til?

Øhh, igår læste jeg at det var en gut fra midtsverige der havde købt en...
Den blev spottet i Ljungby.

-M