Elektrisk baggagerumsåbner på Mondeo STC å~
Fra : MTV

Dato : 22-11-05 14:40

Hejsa

Har i et stykke tid irriteret mig over at der ikke er nogen baggagerumsåbner på
Mondeoen. Den er fra 97 - den faceliftede model. Her forleden havde jeg så
beklædningen bag på bagklappen af, og til min undren så jeg at der sad en
elektrisk baggagerumsåbner. Den var slutett til med ledninger og stang til
låsemekanismen. Men hvor i *biiip* sidder knappen så, for den kan man vel for
*biip* ikke have sparet væk ????

Synes jeg har ledt overalt og der står ikke nogen i instruktionsbogen....

-- Sendt via http://www.autoatlas.dk - din bilguide (Fra IP:87.49.235.118)

Fra : Klaus D. Mikkelsen

Dato : 24-11-05 14:26

MTV skriver:

> Har i et stykke tid irriteret mig over at der ikke er nogen baggagerumsåbner på
> Mondeoen.

Hvordan åbner man så bagagerummet ?

> [...]
> låsemekanismen. Men hvor i *biiip* sidder knappen så, for den kan man vel for

Det kunne vel være centrallås ?

Klaus
http://home6.inet.tele.dk/moppe

Fra : Ukendt

Dato : 24-11-05 20:28

> MTV skriver:

> Hvordan åbner man så bagagerummet ?

> Det kunne vel være centrallås ?

Jep det ER centrallås
Noget skod at den låser når motoren kører

--
Tom

Fra : Klaus D. Mikkelsen

Dato : 24-11-05 21:41

Tom skriver:

> Noget skod at den låser når motoren kører

Kan man ikke få den omprogrammeret ?

Fra : brian larsen

Dato : 24-11-05 22:03

"MTV" <Ingen@mail.tak> skrev i en meddelelse
> [...]
> låsemekanismen. Men hvor i *biiip* sidder knappen så, for den kan man vel

Hej .. Vi har en fra 99 .. der skal man bare trykke på låseknappen , altså
den man sætter nøglen i på bagklappen, så låser den op.

Mvh. Brian

Fra : Ukendt

Dato : 24-11-05 23:19

"brian larsen" <brian,larsen@@@pc,dk> skrev i en meddelelse

> "MTV" <Ingen@mail.tak> skrev i en meddelelse

> Hej .. Vi har en fra 99 .. der skal man bare trykke på låseknappen ,
> altså den man sætter nøglen i på bagklappen, så låser den op.

Ja, det er nemlig rigtig "smart" hvis nøglen sidder i tændingslåsen fordi
motoren kører og knægten skal hente nogle ting ud af bagagerummet, så skal
jeg stoppe motoren for at han kan åbne den

--
Tom