Erfaring med Chevrolet Kalos
Fra : Jacob Rungwald

Dato : 24-11-05 08:52

Hej

Hejsa er der nogle der sidder inde med erfaringer på subject, vi ovevejer at
købe sådan en som bil 2 til kæresten, hun skal ikke køre langt i den, og det
betyder en del for hende at hun kan regne med den, dvs garanti er en god
ting, og den skal kunne starte osv, vi vil have en ny bil, og det skal ikke
være en Kia Picanto, der er simpelthen for lidt plads.

Hvad siger i til ovenstående?

Jacob

P.S Fjern dyret i min email ved mailsvar

Fra : Jacob Rungwald

Dato : 24-11-05 17:34

"Jacob Rungwald" <jacob*giraf*@rungwald.dk> wrote in message
> [...]
> en god ting, og den skal kunne starte osv, vi vil have en ny bil, og det
> skal ikke være en Kia Picanto, der er simpelthen for lidt plads.

Nå, men Kalos'en kørte rent ud sagt ad h til, jeg har aldrig følt mig mindre
sikker i en bil end den, så vi købte dælme en Micra 1.2 til hende istedet,
hold da op hvor kører den godt af en lille bil at være, og selvom det kun er
en 1.2 så var den ligeså hvis ikke hurtigere en Kalos'ens 1.4 gaaab motor :)

Den lille nye kommer på onsdag :)

Mvh
Jacob