Gode råd til antenne
Fra : Jasper Norman

Dato : 23-11-05 22:58

Hejsa.

I min iver over, at det endelig var min tur til at vaske bilen til den
latterlige lave pris af 25,- kr. glemte jeg selvfølgelig at trykke antennen
ned.

Skidtet brækkede... vasken blev lidt dyrere

I mit raseri smed jeg stumpen væk.

Så vidt jeg husker fra en gl. Golf jeg engang havde, er det vist noget værre
bøvl at montere en ny.

Bilen er en Seat Toledo TDi.

Er der nogen der har (gode) erfaringer med en alternativ løsning til
antennen? Jeg vil bare helst være fri for, at skulle betale to
værkstedstimer for at montere en tåbelig antenne til 75,-

Mvh

jasper

Fra : Ukendt

Dato : 24-11-05 07:20

"Jasper Norman" <ahrensbach@FJERNESpc.dk> skrev i en meddelelse

> Er der nogen der har (gode) erfaringer med en alternativ løsning til
> antennen?

Lur mig om ikke T.Hansen er leveringsdygtig i en til at klæbe i ruden, jeg
ved dog ikke om det bliver som før.