Er du vimmerl et originalt digital ur til ~
Fra : Dak

Dato : 23-11-05 13:42

Koster lige omkring en tusse!

Tror i lige jeg spurgte som jeg kunne får en plastik skuffe istedet. Og så
sagde de halvanden hund. så tror i på at jeg gik ned til det lokale
byggemarked og købte en plade acryl plastik plade tingest til en 10'er og
går nu igang med at skære den ud og lime den på, og bagefter lime et
gammeldags ur på.

Dak
Ford Sierra 2.0i Azur DOHC EFI '90 4.dørs + 1 bagageklap

Fra : Hans Paulin \(6310\)

Dato : 23-11-05 13:48

Dak skrev:

> Koster lige omkring en tusse!

Hvad med at prøve ved en hugger - dér købte jeg mit 1. Kadett-uhr

Spurgte osse engang på originale varmespejle hos GM - bob bob
Hans
http://kortlink.dk/26dh

Fra : Freddy O. Christense~

Dato : 23-11-05 19:04

Dak wrote:
> Koster lige omkring en tusse!
Der findes 10000 af de ure hos huggere. Jeg har et liggende i Holstebro du
må få hvis du piller det ud og giver en øl til ham bilen står ved.
FOCs

Fra : Dak

Dato : 23-11-05 22:41

"Freddy O. Christensen" <foc@rosenholmsxxxx.net> wrote in message
> Der findes 10000 af de ure hos huggere. Jeg har et liggende i Holstebro du
> må få hvis du piller det ud og giver en øl til ham bilen står ved.
> FOCs

Ellers tak. holstrebro ligger lidt langt fra amager.

Fra : Troels Pedersen

Dato : 23-11-05 21:47

"Dak" <dakSLET@REMOVEFJERNitsaret.dk> skrev i en meddelelse

> [...]
> byggemarked og købte en plade acryl plastik plade tingest til en 10'er og
> går nu igang med at skære den ud og lime den på, og bagefter lime et

Du kan købe et fint originalt analog ur af mig, hvis det har interesse?

--
MVH Troels
Ford Sierra 2.0i DOHC '92

Fra : Dak

Dato : 23-11-05 22:46

> Du kan købe et fint originalt analog ur af mig, hvis det har interesse?

Ellers tak for tilbuddet men har andre tilbud som er mere interessante.

Fra : Per Beer Hansen

Dato : 23-11-05 21:46

Dak wrote:
> [...]
> det lokale byggemarked og købte en plade acryl plastik plade tingest
> til en 10'er og går nu igang med at skære den ud og lime den på, og

Hvor hemme i landet er det du bor ?
Hvis du gider komme forbi Roskilde, så kan du få et af mig, jeg tror jeg har
en 2 - 3 stykker liggende.

--
Mvh Per
www.perbeer.dk - Motorsport

Fra : Per Beer Hansen

Dato : 23-11-05 21:51

Per Beer Hansen wrote:

> Hvor hemme i landet er det du bor ?

Og der skulle selvfølgelig stå "Hvor HENNE i landet"

--
Mvh Per
www.perbeer.dk - Motorsport

Fra : Dak

Dato : 23-11-05 22:45

> Og der skulle selvfølgelig stå "Hvor HENNE i landet"

bor på amager men kører forbi roskilde når jeg skal til kæresten, så det kan
være jeg tager dig op på tilbuddet en dag.

Jeg skal dog lige prøve nogen ting først før jeg er sikker på det er uret i
sig selv fejlen ligger. Lige nu resetter den når jeg står ud og ind af
bilen. Ikke når jeg slukker eller tænder motoren. Så om det er en løs
forbindelse inden i selve uret eller en løs forbindelse et andet sted ved
jeg ikke 100% endnu.

Fra : Per Beer Hansen

Dato : 26-11-05 09:28

Dak wrote:

> bor på amager men kører forbi roskilde når jeg skal til kæresten, så
> det kan være jeg tager dig op på tilbuddet en dag.

Det skal du være velkommen til.

--
Mvh Per
www.perbeer.dk - Motorsport