Pulverlarkering af fælge
Fra : Tommy Fer

Dato : 21-11-05 11:04

Hej NG

Da jeg åbenbart er en spade til at køre min bil :S Har jeg fået lavet
mig lidt kantsten ridser :(

Jeg kunne godt tænke mig at pulverlarkere mine fælge til en noget nær
sort farve.

Nogen der kender et godt og gerne billigt sted?

Mvh Tommy Fer

Fra : Ukendt

Dato : 21-11-05 11:13

> [...]
> farve.
>
> Nogen der kender et godt og gerne billigt sted?

Hejsa Tommy

Nu skriver du jo ikke hvor

Men jeg har gode erfaring med http://www.aj-coating.dk/pulverlakering.htm
det var der jeg fik pulverlakeret bastarden stel og en mia dele med
sandblæsning for 600,- !! med regning....

Det var et rigtigt flot resultat, og der lå flere alufælge der var blevet
lakeret derude, nogle i en mørk lækker metal farve...

Mvh
Morten