...7 pers ...
Fra : Vendelboen

Dato : 20-11-05 18:48

Er der nogen som kan komme med ideer til en 7 personers bil. Mig og min
familie skal købe i prisklassen 150000 (brugt).
Har kigget på en Kia carnival, citroen evasion, Fiat ulysse, men kan ikke
rigtig overskue marked for, havd der ellers findes...

Fra : Ole

Dato : 20-11-05 18:55

Check lige pladsen (eller mangel på samme) i Kia'en.
Hvad med en Toyota Previa? Pålideligheden selv - også med hensyn til
benzinøkonomi. Regn med 8 km. literen. Men for pokker hvor er der dejligt
meget plads og komfort...

mvh Ole

Fra : Søren Helskov

Dato : 20-11-05 20:17

"Ole" <ole_k@tele2adsl.dk> skrev i en meddelelse
> [...]
> Hvad med en Toyota Previa? Pålideligheden selv - også med hensyn til
> benzinøkonomi. Regn med 8 km. literen. Men for pokker hvor er der dejligt

Min forældres tidligere Kia carnival begyndte at ruste flere steder som
3årig...
Hold dig fra det lort.
Desuden får den dumpe karakter i Euro Ncap.

Fra : TDN

Dato : 20-11-05 19:07

"Vendelboen" <seerup@post.tdcadsl.dk> skrev i en meddelelse
> [...]
> Har kigget på en Kia carnival, citroen evasion, Fiat ulysse, men kan ikke
> rigtig overskue marked for, havd der ellers findes...

Opel Zafira og en tagboks til bagagen....

Mvh
Thomas

Fra : Anders

Dato : 20-11-05 19:20

Renault Espace - 7 personers limosine der ikke kan ruste.

Fra : Søren Helskov

Dato : 20-11-05 21:45

"Anders" <anders.vedelsboel@get2net.dk> skrev i en meddelelse
> Renault Espace - 7 personers limosine der ikke kan ruste.

Vil man have en der er under 10år gammel er den bare næsten umulig at finde
i Dk til de max 150000kr....

Fra : Brizz

Dato : 20-11-05 19:54

Vendelboen skrev:
> [...]
> Har kigget på en Kia carnival, citroen evasion, Fiat ulysse, men kan ikke
> rigtig overskue marked for, havd der ellers findes...

Ford Galaxy
Seat Alhambra

--
Mvh Brian
--

Venimus Conglaciati Vicimus

Fra : Højby

Dato : 21-11-05 09:29

Prøve lige www.lunnfamiliebiler.dk. Der kan du blive inspireret.

Lars.

Fra : JS

Dato : 21-11-05 13:15

"Brizz" <news@[FJERN]gronaerten[DETTE].dk> skrev i en meddelelse
> Ford Galaxy
> Seat Alhambra

Fine biler men ikke videre sikre iht crashtests..,

Fra : Per Henneberg Kriste~

Dato : 21-11-05 15:01

"JS" <js_539@hotmail.com> skrev i en meddelelse

> "Brizz" <news@[FJERN]gronaerten[DETTE].dk> skrev i en meddelelse
>
> Fine biler men ikke videre sikre iht crashtests..,

What?

Seat???

--
Per, Esbjerg

Fra : JS

Dato : 21-11-05 17:03

> "JS" <js_539@hotmail.com> skrev i en meddelelse

> What?
>
> Seat???

Jeg har ikke tjekket de to ovenstående må jeg indrømme, men en Sharan er da
lidt af en blikæske at dømme ud fra euroncap-tests.