Skift tandrem pris ?
Fra : Ukendt

Dato : 19-11-05 23:46

Hvad ville ca. prisen være hos VW for et
tandremsskift på en Passat 1.8T fra 2001 ?

Har fået et tilbud fra anden side på 4500 alt inkl men ved ikke om det er
billigt ?

Mvh. Allan

Fra : COZ

Dato : 19-11-05 23:49

Allan Møller wrote:
> [...]
> tandremsskift på en Passat 1.8T fra 2001 ?
>
> Har fået et tilbud fra anden side på 4500 alt inkl men ved ikke om det er

Det koster 6000 på en vw golf 4 fra 2004

/C

Fra : Lasse

Dato : 20-11-05 01:19

Det koster højst et par hundrede og under en times arbejde på en Fiat Punto

Sorry, OT... Til gengæld kan i så nok glæde jer over en bil der går knap så
meget i stykker *SUK*

/Lasse

Fra : Uni Bull

Dato : 20-11-05 10:15

"Allan Møller" <allanatallanmdotdk> skrev i en meddelelse

> Har fået et tilbud fra anden side på 4500 alt inkl men ved ikke om det er
> billigt ?

Forudsætning: Storkøbenhavn...

Prøv at kontakte Prebens Auto http://www.prebensauto.dk/
Jeg fik skiftet på min Peugeot 206Hdi i foråret for omkring
kr. 2600,- inkl. remstrammere - og det var lidt dyrere end
"normalt" fordi der var to remstrammere.
--
Uni Bull
Vallensbæk

Fra : Jakob Skovgaard

Dato : 21-11-05 12:39

Allan Møller <allanatallanmdotdk> skrev:
>Hvad ville ca. prisen være hos VW for et
>tandremsskift på en Passat 1.8T fra 2001 ?

> [...]

Lyder vist meget rimeligt, men du kan jo prøve, ved f.eks.
automester, det er ganske sikkert billigere.
Men husk for alt i verden at skifte vandpumpen samtidigt, da VAG
laver de værste LORTE pumper. Og hvis den har holdt et
tandremsskift, holder den sikkert ikke et mere. Snakker bare af
meget bitre erfaringer. Det koster ca 500 kr + moms for sådan en
fætter.