Mercedes McLaren SLR
Fra : Per Beer Hansen

Dato : 19-11-05 23:14

Jeg har lige postet et "lille" klip (ca. 120 MB) i news:dk.binaer.motor hvor
man får lov at kikke ind hos McLarens hovedkvarter.
Der ses blandt andet hvordan McLaren SLR bliver til og der er tale om en
meget ren fabrik
Hvide klinker på gulvet og alle samlebåndsarbejderne er i Hugo Boss designet
uniform

--
Mvh Per
www.perbeer.dk - Motorsport

Fra : Morten Fruergaard

Dato : 20-11-05 09:44

Per Beer Hansen wrote:
> Jeg har lige postet et "lille" klip (ca. 120 MB) i
> news:dk.binaer.motor hvor man får lov at kikke ind hos McLarens
> hovedkvarter.

Surt for os, der ikke har binaer...

Fra : Per Beer Hansen

Dato : 20-11-05 11:13

Morten Fruergaard wrote:

> Surt for os, der ikke har binaer...

Du får så lige at alternativ her, der er 4 dele ialt og det er pakket med
WinRar fra www.rarsoft.com

http://rapidshare.de/files/7890234/McLaren.part1.rar.html
http://rapidshare.de/files/7890265/McLaren.part2.rar.html
http://rapidshare.de/files/7890253/McLaren.part3.rar.html
http://rapidshare.de/files/7889444/McLaren.part4.rar.html

Når du kommer ind på et af linkene, så skal du scrolle ned i bunden og
klikke på FREE knappen.
Så kommer du til en ny side, hvor du typisk skal vente 20-30 sekunder (så du
kan nå at læse deres reklamer) inden du får lov at downloade.

--
Mvh Per
www.perbeer.dk - Motorsport

Fra : Kim Voss Schrader

Dato : 20-11-05 11:31

Hej!

Per Beer Hansen wrote:
> [...]
> Så kommer du til en ny side, hvor du typisk skal vente 20-30 sekunder (så du
> kan nå at læse deres reklamer) inden du får lov at downloade.

Ehh, hvorfor ikke lægge filen på en hjemmeside hvor man _ikke_ skal igennem 117
procedurer og reklamer? :)

Ovenstående er skisme da besværligt...

--
Mvh, Kim Voss Schrader

Fra : John Sahl

Dato : 20-11-05 11:48

Kim Voss Schrader wrote:
> Ehh, hvorfor ikke lægge filen på en hjemmeside hvor man _ikke_ skal
> igennem 117 procedurer og reklamer? :)

(ca. 120 MB) stod der noget om

--
John Sahl,
http://www.fotofaelden.dk - ikke helt det du troede

Fra : Kim Voss Schrader

Dato : 20-11-05 11:53

Hej!

John Sahl wrote:

> (ca. 120 MB) stod der noget om

Nobody likes a smartass

(Har hørt rygter om nogle centreringsringe.... ).

--
Mvh, Kim Voss Schrader

Fra : John Sahl

Dato : 20-11-05 11:58

Kim Voss Schrader wrote:
> (Har hørt rygter om nogle centreringsringe.... ).

Kender jeg ikke noget til

Fra : Finn Guldmann

Dato : 09-01-06 21:03

John Sahl wrote:
> (ca. 120 MB) stod der noget om

Og? Hvis den ikke har fundet andre steder kan den da være her på min
server.

En eller anden skal blot sende den til mig.

--
MVH Finn
Trafikalt gemmested: http://62.66.134.70/dfbil/

Fra : Per Beer Hansen

Dato : 09-01-06 21:32

Finn Guldmann wrote:

> Og? Hvis den ikke har fundet andre steder kan den da være her på min
> server.
>
> En eller anden skal blot sende den til mig.

Hej Finn

Jeg har lagt den op på min (laaaaangsomme) server igen, så hvis du vil, kan
du hente den der.
Men det er kun en 512kb linie og i øjeblikket er der 3 andre, som suger fra
den.
Links kommer her:
ftp://pbh:pbh@perbeer.lir.dk/mclaren/mclaren.part1.rar
ftp://pbh:pbh@perbeer.lir.dk/mclaren/mclaren.part2.rar
ftp://pbh:pbh@perbeer.lir.dk/mclaren/mclaren.part3.rar
ftp://pbh:pbh@perbeer.lir.dk/mclaren/mclaren.part4.rar

Eller hele filen på én gang (ca. 120 MB):
ftp://pbh:pbh@perbeer.lir.dk/mclaren/beyond_tomorrow_-_inside_mclaren.avi

Du må gerne lige vende tilbage, når/hvis du har hentet den, så jeg kan
slette den igen.

--
Mvh Per
www.perbeer.dk - Motorsport

Fra : Finn Guldmann

Dato : 10-01-06 02:13

Per Beer Hansen wrote:
> [...]
> ftp://pbh:pbh@perbeer.lir.dk/mclaren/beyond_tomorrow_-_inside_mclaren.avi
> Du må gerne lige vende tilbage, når/hvis du har hentet den, så jeg kan

Ved ikke hvad der er galt. Men jeg kan ikke få den hjem på de måder
jeg kan finde ud af. :-?

Har du Skype?

Fra : Per Beer Hansen

Dato : 10-01-06 10:00

Finn Guldmann wrote:

> Ved ikke hvad der er galt. Men jeg kan ikke få den hjem på de måder
> jeg kan finde ud af. :-?

Hmm, jeg kan se at der er nogen stykker, som har hentet den i nattens løb.
Hvordan forsøger du at hente den ?
Kan du højreklikke og vælge gem som ?

> Har du Skype?

Nope.

--
Mvh Per
www.perbeer.dk - Motorsport

Fra : Finn Guldmann

Dato : 10-01-06 12:14

Per Beer Hansen wrote:
> Hmm, jeg kan se at der er nogen stykker, som har hentet den i nattens løb.
> Hvordan forsøger du at hente den ?
> Kan du højreklikke og vælge gem som ?

Nu er MediaPlayer vist ved at hente den hjem til afspilning. Så må jeg
finde den på min HD.

Fra : Finn Guldmann

Dato : 10-01-06 13:57

Finn Guldmann wrote:
> Nu er MediaPlayer vist ved at hente den hjem til afspilning. Så må jeg
> finde den på min HD.

Og nu skulle den være klar på serveren.

Fra : Per Beer Hansen

Dato : 10-01-06 15:23

Finn Guldmann wrote:

> Og nu skulle den være klar på serveren.

Oki doki, så cutter jeg forbindelsen på min server.

--
Mvh Per
www.perbeer.dk - Motorsport

Fra : Per Beer Hansen

Dato : 10-01-06 15:24

Finn Guldmann wrote:

> Og nu skulle den være klar på serveren.

Jeg kan ikke komme ind på din server/side, er den nede i øjeblikket ?

--
Mvh Per
www.perbeer.dk - Motorsport

Fra : Finn Guldmann

Dato : 11-01-06 00:34

Per Beer Hansen wrote:
> Jeg kan ikke komme ind på din server/side, er den nede i øjeblikket ?

Det skulle den ikke være.

Jeg kan komme på den lokalt, men jeg kan ikke kontrollere den ude fra.

Fra : jan@stevns.net

Dato : 11-01-06 00:38

Finn Guldmann <n@a.invalid> skrev :

>Det skulle den ikke være.

linien har lagt sig på ryggen

"Siden kan ikke vises"

--
jan@stevns.net
Rigtige mænd kører med baghjulstræk !

Fra : Per Beer Hansen

Dato : 11-01-06 10:09

jan@stevns.net wrote:

> linien har lagt sig på ryggen
>
> "Siden kan ikke vises"

Jeps og det samme her, siden kan ikke vises.

--
Mvh Per
www.perbeer.dk - Motorsport

Fra : Finn Guldmann

Dato : 11-01-06 12:35

jan@stevns.net wrote:
> linien har lagt sig på ryggen
> "Siden kan ikke vises"

Har fået et eller andet snavs ind på computeren. Så det er blevet
jagttid.

Hvornår den så er klar igen kan jeg ikke give et bud på.

Fra : Finn Guldmann

Dato : 11-01-06 15:25

Finn Guldmann wrote:
> Har fået et eller andet snavs ind på computeren. Så det er blevet
> jagttid.
> Hvornår den så er klar igen kan jeg ikke give et bud på.

Lige nu er den ved at starte et nyt antivirus program op. Det starter
med en total scanning i dos.

Og da den computer ikke er verdens hurtigste (450 Mhz) tager det lidt
tid.

Fra : Per Beer Hansen

Dato : 20-11-05 11:37

Kim Voss Schrader wrote:

> Ehh, hvorfor ikke lægge filen på en hjemmeside hvor man _ikke_ skal
> igennem 117 procedurer og reklamer? :)

For det første, så er det ikke "min" fil.
For det andet, så har jeg kun 512 i upload på min server og det ville nok
bringe den i knæ, hvis der var bare 2 på én gang, som forsøgte at downloade.

> Ovenstående er skisme da besværligt...

Arh, come on
Du skal klikke på én knap og vente i nogle sekunder, det er da piece of cake

Anyway, så har de (rapidshare) da noget mere båndbredde til rådighed end
mig.

--
Mvh Per
www.perbeer.dk - Motorsport

Fra : Kim Voss Schrader

Dato : 20-11-05 12:17

Hej!

Per Beer Hansen wrote:

> For det første, så er det ikke "min" fil.
> For det andet, så har jeg kun 512 i upload på min server og det ville nok
> bringe den i knæ, hvis der var bare 2 på én gang, som forsøgte at downloade.

Jow, jow, men det har man da webhosting til at klare. Jeg har da nogle hundrede
MB hos SurfTown til 9,- pr. måned :)

> Arh, come on
> Du skal klikke på én knap og vente i nogle sekunder, det er da piece of cake

Tja, de 30 sekunder får jeg aldrig igen...

> Anyway, så har de (rapidshare) da noget mere båndbredde til rådighed end
> mig.

Men de giver den fa'me ikke væk frivilligt

--
Mvh, Kim Voss Schrader

Fra : Per Beer Hansen

Dato : 20-11-05 12:31

Kim Voss Schrader wrote:

> Jow, jow, men det har man da webhosting til at klare. Jeg har da
> nogle hundrede MB hos SurfTown til 9,- pr. måned :)

Jeg har 600 MB hos B-one, men må ikke bruges til video overhovedet
Må du det hos SurfTown ?

> Tja, de 30 sekunder får jeg aldrig igen...

> Men de giver den fa'me ikke væk frivilligt

Jeg har lige hørt fra en anden, at han ikke kan få lov at downloade alle 4
klip uden at betale for det, det var jo ikke meningen

--
Mvh Per
www.perbeer.dk - Motorsport

Fra : Morten Fruergaard

Dato : 20-11-05 12:33

Per Beer Hansen wrote:
> Jeg har lige hørt fra en anden, at han ikke kan få lov at downloade
> alle 4 klip uden at betale for det, det var jo ikke meningen

Så gider jeg ikke prøve...

Fra : Per Beer Hansen

Dato : 20-11-05 12:45

Morten Fruergaard wrote:

> Så gider jeg ikke prøve...

Forstår jeg godt.
Hvis du kan leve med min langsomme server, så er du velkommen til at prøve

Bare højreklik og gem som.

--
Mvh Per
www.perbeer.dk - Motorsport

Fra : Morten Fruergaard

Dato : 20-11-05 18:05

Per Beer Hansen wrote:
> Eller hele filen på én gang (ca. 120 MB):
> ftp://pbh:pbh@perbeer.lir.dk/mclaren/beyond_tomorrow_-_inside_mclaren.avi

Det gik jo fint...

Kanon indslag...
Fin bil, fed bygning, fedt arbejdestøj osv...

Fra : Per Beer Hansen

Dato : 20-11-05 19:51

Morten Fruergaard wrote:

> Det gik jo fint...

Ja omend lidt langsomt
Men der er pænt "run" på serveren nu, så den kommer ikke til at fryse i
frostvejret (den står ude i cykelskuret).

> Kanon indslag...
> Fin bil, fed bygning, fedt arbejdestøj osv...

Ja det er et pænt og rent værksted, man skulle ikke tro, at der blev
arbejdet der hver dag.
Og som Ron Dennis siger, de har bestræbt sig på at lave et arbejdsmiljø, som
arbejderne IKKE vil hjem fra til fyraften

--
Mvh Per
www.perbeer.dk - Motorsport

Fra : Leonard

Dato : 20-11-05 20:09

"Morten Fruergaard" <mit fornavn @ mit efternavn . com> wrote:

>Kanon indslag...
>Fin bil, fed bygning, fedt arbejdestøj osv...

Ja, så rent bliver der nok aldrig mere i mit værksted
- ligenu er der næsten så rent, men der er heller ikke flyttet noget
ind på det nystøbte gulv endnu

--
Leonard
::: http://leonard.dk/foredrag/ :::

Fra : Per Beer Hansen

Dato : 21-11-05 16:16

Per Beer Hansen wrote:

> [...]
> ftp://pbh:pbh@perbeer.lir.dk/mclaren/mclaren.part4.rar
>
> Eller hele filen på én gang (ca. 120 MB):

Og til alle interesserede kan jeg sige, at jeg lader filerne ligge til i
morgen aften, hvorefter de bliver slettet.
Der har vist sig en temmelig stor interesse for videoen og det er gået hårdt
ud over min stakkels lille server
Så hvis du skal have filen (fra mig af), så skal det være inden for de næste
24 timer.

--
Mvh Per
www.perbeer.dk - Motorsport

Fra : Uffe Ravn

Dato : 21-11-05 21:50

"Per Beer Hansen" <perbeerNOSPAM@NOSPAMperbeer.dk> skrev

> [...]

> morgen aften, hvorefter de bliver slettet.
> Der har vist sig en temmelig stor interesse for videoen og det er gået

Tak for filen i øvrigt

Har du nogen idé om hvor mange der har downloadet den?

Det kunne nemlig være sjovt at se hvor mange der egentlig læser her i
gruppen.

Mvh. Uffe Ravn

Fra : Per Beer Hansen

Dato : 21-11-05 22:28

Uffe Ravn wrote:

> Tak for filen i øvrigt

Velbekomme

> Har du nogen idé om hvor mange der har downloadet den?

Første download var i går kl. 13.44 og filen er blevet succesfuldt hentet 18
gange indtil nu, det giver en trafik på ca. 2,1 GB bare på den fil alene.
Der har så været temmeligt mange, som har forsøgt at downloade, men som har
disconnected igen da de sikkert har set hastigheden.
Til tider gik det noget langsomt.
I øjeblikket er der 3 der er ved at hente filen.
Der har samtidigt været normal trafik fra serveren, så der er da kørt lidt
MB ud fra min 512 Kb upload.

> Det kunne nemlig være sjovt at se hvor mange der egentlig læser her i
> gruppen.

Jeg tror nu ikke man skal regne med at alle har forsøgt sig

--
Mvh Per
www.perbeer.dk - Motorsport

Fra : jan@stevns.net

Dato : 21-11-05 23:14

"Uffe Ravn" <uffesaffald@hotmailpunktumcom> skrev :

>Det kunne nemlig være sjovt at se hvor mange der egentlig læser her i
>gruppen.

Der er faktisk rigtigt mange.

På et tidspunkt så jeg lidt over 300 unikke ip-adresser på
webserveren, der kiggede på samme side

Vist nok noget spas-noget ;)

Fra : Uffe Ravn

Dato : 21-11-05 23:25

<jan@stevns.net> skrev

> Der er faktisk rigtigt mange.
>
> På et tidspunkt så jeg lidt over 300 unikke ip-adresser på
> webserveren, der kiggede på samme side
>
> Vist nok noget spas-noget ;)

Sikkert noget med nogen der fumlede rundt med 2 sierra motore

Mvh. Uffe Ravn

Fra : Jakob Jeppesen

Dato : 22-11-05 14:35

<jan@stevns.net> skrev i en meddelelse news:pih4o1pvt22v27vii48an508vhebc2jmh1@dtext.news.tele.dk...

> Der er faktisk rigtigt mange.
>
> På et tidspunkt så jeg lidt over 300 unikke ip-adresser på
> webserveren, der kiggede på samme side

På samme tid?

> Vist nok noget spas-noget ;)

Jeg skal ikke kunne sige om det betyder noget i det samlede
billede, men når du laver spas med webcam på er jeg fast
seer - men jeg har ikke fast ip, så i teorien kunne jeg jo alene
stå for flere af de unikke ip'er....

/Jakob

Fra : jan@stevns.net

Dato : 22-11-05 20:02

"Jakob Jeppesen" <for_news_only@hotmail.com> skrev :

>På samme tid?

det var inden for 5 minutter

Jeg har aldrig siden set den udgående linie så hårdt belastet ;)

>Jeg skal ikke kunne sige om det betyder noget i det samlede
>billede, men når du laver spas med webcam på er jeg fast
>seer - men jeg har ikke fast ip, så i teorien kunne jeg jo alene
>stå for flere af de unikke ip'er....

det kunne du - men de fleste med dhcp-tildelt ip, holder samme ip i
timevis ad gangen

Fra : Jakob Jeppesen

Dato : 22-11-05 22:54

<jan@stevns.net> skrev i en meddelelse news:ulq6o15ftrhhj7u0rg7h7ir8tt4s0troat@dtext.news.tele.dk...

> det var inden for 5 minutter

Ok

> det kunne du - men de fleste med dhcp-tildelt ip, holder samme ip i
> timevis ad gangen

Jep - derfor spørgsmålet om tidsrammen. Hvis det er
indenfor 5 minutter har jeg kun bidraget med en
enkelt

/Jakob

Fra : Finn Guldmann

Dato : 09-01-06 21:11

Uffe Ravn wrote:
> [...]
> Har du nogen idé om hvor mange der har downloadet den?
> Det kunne nemlig være sjovt at se hvor mange der egentlig læser her i

På dem jeg har haft lagt op har der været en, for mig, overraskende
stor interesse.

Det mest overraskende er nok at der også har været downloads fra udlandet.

Fra : Per Beer Hansen

Dato : 09-01-06 21:33

Finn Guldmann wrote:

> På dem jeg har haft lagt op har der været en, for mig, overraskende
> stor interesse.
>
> Det mest overraskende er nok at der også har været downloads fra
> udlandet.

Ja det er helt utroligt, som sådan noget spredes rundt på hele kloden.
Når jeg ser i mine log filer, fra min egen hjemmeside, så er det de
"mærkeligeste" steder på kloden, at folk logger på fra, men det gør det jo
bare endnu sjovere

--
Mvh Per
www.perbeer.dk - Motorsport

Fra : Kim Voss Schrader

Dato : 20-11-05 20:25

Hej!

Per Beer Hansen wrote:

> Jeg har 600 MB hos B-one, men må ikke bruges til video overhovedet
> Må du det hos SurfTown ?

Det tror jeg ikke der er nogen begrænsning på. Har iøvrigt 500MB...

Jeg kan da lige maile min buddy (han arbejder for dem, så han må vide det :))

> Jeg har lige hørt fra en anden, at han ikke kan få lov at downloade alle 4
> klip uden at betale for det, det var jo ikke meningen

Som sagt, stedet sutter

--
Mvh, Kim Voss Schrader

Fra : Per Beer Hansen

Dato : 21-11-05 16:20

Kim Voss Schrader wrote:
> Hej!

> Det tror jeg ikke der er nogen begrænsning på. Har iøvrigt 500MB...

Det troede jeg heller ikke at der var hos B-one, men de fik hurtigt andre
tanker, efter at jeg havde ca. 50-60 GB trafik de første par måneder

> Jeg kan da lige maile min buddy (han arbejder for dem, så han må vide
> det :))
>
> Som sagt, stedet sutter

Jeps, men det er dog stadig brugbart til mindre filer, som kun er i ét
stykke.

--
Mvh Per
www.perbeer.dk - Motorsport

Fra : Lars Hoffmann

Dato : 10-01-06 10:04

Finn Guldmann wrote:

> Det mest overraskende er nok at der også har været downloads fra udlandet.

Vi er da også nogle udenlandsdanskere der følger med her i gruppen

Med venlig hilsen
Lars Hoffmann

Fra : Finn Guldmann

Dato : 10-01-06 12:19

Lars Hoffmann wrote:
> Vi er da også nogle udenlandsdanskere der følger med her i gruppen

Ja, men jeg ved ikke af at der er nogen af Jer der bor i Polen eller i
Sydamerika.