Temp Målet i BMW 325i????? Hvor er "følere~
Fra : Bjarne Haug

Dato : 19-11-05 21:47

Hvor sidder selve føleren?

Jeg har netop i dag hentet bilen hos et Dinitrol center og der er
tilsyneladende kommet en masse rustbeskytter på selve føleren og nu måler
den helt forkert, den binder simpelthen noget varme fra bilen. Men frost på
ruden her til aften målte den 7,5°c... Det holder jo ikke.

Jeg har den teori om at jeg måske selv kan nå føleren og rengøre denne og
derved få funktionen igang igen, men hvis jeg ikke kan, skal jeg så egentlig
påpege det overfor Dinitrol centret?

vh
Bjarne

Fra : Bjarne Haug

Dato : 19-11-05 21:53

"Bjarne Haug" <b.haug@3dmarathon.dk> skrev i en meddelelse
> [...]
> derved få funktionen igang igen, men hvis jeg ikke kan, skal jeg så
> egentlig påpege det overfor Dinitrol centret?

Nu har jeg i hvert fald fundet ud af hvad det er for en fætter:
http://www.schmiedmann.com/ProductPictures/image_6814_big.jpg

vh
Bjarne

Fra : ena

Dato : 19-11-05 22:24

Det ville være smart at oplyse om det er en E30 E36 E46 eller E??

Fra : Ukendt

Dato : 19-11-05 23:12

Jeg har forsøgt at maile dig et ar billeder af placeringen, men det lader
sig ikke gøre :(
Får denne fejl:
PERM_FAILURE: SMTP Error (state 9): 550 <DIN_MAIL>: Recipient address
rejected: User unknown in relay recipient table

Har du en anden mail jeg kan sende til?

Fra : Bjarne Haug

Dato : 20-11-05 07:57

"Brian Axelgaard" <brianaxelgaardATgmail.com> skrev i en meddelelse
> [...]
> PERM_FAILURE: SMTP Error (state 9): 550 <DIN_MAIL>: Recipient address
> rejected: User unknown in relay recipient table

Hej Brian,

du kan sende den til vesterport (a) gmail (dot) com

Og forøvrigt er den en E36, jeg glemmer altid at skrive modellen hmmm

på forhånd tak
Bjarne