Nu er jeg MISUNDELIG...!!!!!
Fra : Jan W Nielsen

Dato : 19-11-05 20:48

Hej folkens

Huske I forleden, da jeg skrev, at min bekendte (bedste vens ven) havde købt
en lækker Lotus Elise i Los Angeles, hvor han bor..?

Nu kommer Søren (min bedste ven) hjem fra USA i dag og viser mig en film,
hvor Anders (Sørens ven/min bekendte) får lov til at køre FOR VILDT i alle
de fedeste biler.

Anders er lave computer-animationer i USA, og han har sammen med 4
kammerater lavet en opgave for en tysk virksomhed.

Opgaven er løst - men virksomheden spurgte så, om de ikke kunne lave en
lille opgave ved siden af:

5 fyre (Anders og kollegerne) har sjov med nogle fede vogne.

Som sagt så gjort - og alle 5 tog til Sydtyskland, hvor de havde et par fede
dage.

Her er linket til deres film - fååårck, hvor bliver man lang på bollerne,
når man så sidder herhjemme med topskat og gammel Performance-vectra..

http://www.dform1.com/munich/Supercars05.mov (10 Mb)

Jeg ville give min ene arm for at have været med på den tur...!

(Grafikopgaven kan i øvrigt ses her: http://tinyurl.com/bv7mz)

/Jan W Nielsen

Fra : BJ

Dato : 19-11-05 20:50

KLIP

LOOOOLLLLLLLL ... sådan en bunke drengerøve..

--
Bjørn J.
~~wear sunscreen~~

Fra : Kent Oldhøj

Dato : 19-11-05 20:59

> [...]

> hvor Anders (Sørens ven/min bekendte) får lov til at køre FOR VILDT i alle

Den slags postings MÅ bare være off-topic på en eller anden måde

Fra : Thomas

Dato : 19-11-05 21:03

> Den slags postings MÅ bare være off-topic på en eller anden måde

Ja, pas på Jan - Henning Lund kommer efter dig nu ;)

--
Mvh/TK

Fra : Thomas

Dato : 19-11-05 21:01

> Jeg ville give min ene arm for at have været med på den tur...!

LOOOOOL SÅDAN SKAL DET GØRES!!! :)

Fed tur de må ha' haft!!!

--
Mvh/TK

Fra : Morten Lorenzen

Dato : 20-11-05 12:56

"Thomas" <tkrath@SLEThotmail.com> skrev i en meddelelse

> LOOOOOL SÅDAN SKAL DET GØRES!!! :)

Thomas... Det må være inspirationen til næste års Le Mans tur? :)

-M

Fra : Thomas

Dato : 20-11-05 13:20

> Thomas... Det må være inspirationen til næste års Le Mans tur? :)

Stik mig dine bilnøgler, så skal du bare se :)

--
Mvh/TK

Fra : Morten Lorenzen

Dato : 20-11-05 17:02

"Thomas" <tkrath@SLEThotmail.com> skrev i en meddelelse

> Stik mig dine bilnøgler, så skal du bare se :)

I lige måde :)

-M

Fra : Per Beer Hansen

Dato : 19-11-05 21:24

Jan W Nielsen wrote:

> http://www.dform1.com/munich/Supercars05.mov (10 Mb)

Jeg synes det er dybt forkasteligt at vise den slags, det ansporer jo
gruppens medlemmer/deltagere til at ligge og køre råddent på vores egne veje
i vores egne biler.
De 5 unge mennesker skulle alle have været anholdt, af det tyske Politi og
være blevet smidt i et tysk fængsel, hvor de kunne bruge tiden til at tænke
over deres opførsel.
Den slags burde bare ikke have lov at ske ...................

--
Mvh Per
www.perbeer.dk - Motorsport

.............................. uden at jeg var med

Fra : Martin Johansen [600~

Dato : 20-11-05 13:47

"Per Beer Hansen" <perbeerNOSPAM@NOSPAMperbeer.dk> wrote in

> [...]
> tiden til at tænke over deres opførsel.
> Den slags burde bare ikke have lov at ske ...................

LOL

--
Martin Johansen [6000]
"MTF-0063 - fordi livet er for kort til træge gearskift..."

Fra : Per Beer Hansen

Dato : 21-11-05 16:20

Martin Johansen [6000] wrote:
> "Per Beer Hansen" <perbeerNOSPAM@NOSPAMperbeer.dk> wrote in

> LOL

Ja så ka' de sq lære det !

--
Mvh Per
www.perbeer.dk - Motorsport

Fra : Bo Velschow

Dato : 19-11-05 23:32

> [...]
>
> Her er linket til deres film - fååårck, hvor bliver man lang på bollerne,
> når man så sidder herhjemme med topskat og gammel Performance-vectra..

Måske er det bare mig - meeen jeg synes nu, lyden af motorer er _langt_
federe end lyden af dæk, der spinner for vildt på asfalt (som hoveddelen af
filmen jo består af...) :-/

- men ellers nogle alt for fede øser!

--
Venlig hilsen

Bo Velschow
3540 Lynge
Danmark

Fra : Morten Lorenzen

Dato : 20-11-05 12:56

> Hej folkens

> http://www.dform1.com/munich/Supercars05.mov (10 Mb)
>
> Jeg ville give min ene arm for at have været med på den tur...!

Nøøøhj, det ser skægt ud!!! Argh.....
Er nok nødt til at få noget med lidt mere gas i end min beamer.....

-M
'05 BMW 325i E90

Fra : Jan W Nielsen

Dato : 20-11-05 17:24

> Er nok nødt til at få noget med lidt mere gas i end min beamer.....

Som Anders siger:

"Vrooum-vrouum... Like that..!!*

...men henvining til Carrera GT.

....man må jo give ham ret i den måde at lave hjulspin i filmen...lige der
hvor han siger det.. Det lyder da FOR sejt..

Jeg kørte engang en tur i en 928´er - den kunne lave den samme slags
hjulspin, selvom den har langt færre kræfter..

/Jan W Nielsen

Fra : Morten Lorenzen

Dato : 20-11-05 21:32

"Jan W Nielsen" <intetsvar@nitetsvar.dk> skrev i en meddelelse

> "Vrooum-vrouum... Like that..!!*
>
> ..men henvining til Carrera GT.

Kørte race(fik klø) med en Carrera GT i sommer på motorvejen mellem Monaco
og Nice... Damn, den lyder sygt godt.

> ...man må jo give ham ret i den måde at lave hjulspin i filmen...lige der
> hvor han siger det.. Det lyder da FOR sejt..

Aaaaalt for cool video, den holder 100!

-M