Volvo 850
Fra : Rasmus Bojsen

Dato : 19-11-05 20:44

Hej

Jeg har kig på en Volvo 850 2.5 GLT aut. fra '92

Men jeg er ikke så bekendt med Volvo.
Derfor håber jeg der er nogen der kan hjælpe mig med hvad man specielt
skal kigge efter på sådan en ?

Hvordan ligger den med reservedele rent prismæssigt ?

Mvh.
Rasmus

Fra : Niels Bengaard

Dato : 20-11-05 12:35

> [...]
> skal kigge efter på sådan en ?
>
> Hvordan ligger den med reservedele rent prismæssigt ?

FDM har en brugtbiltest liggende.
Reservedelesindexet må være over 100 , men noget præcist tal kan jeg ikke
sætte på.

På en 13 år gammel bil der har kørt langt, skal man kigge alt igennem og
tjekke at alt virker.

Niels

Fra : Frank

Dato : 21-11-05 15:13

Du skal ubetinget købe 850´ere 1995 eller efter. En række
barnesygdomme er rettet. Efter 1994 er meget bedre rustbeskyttet m bla
galv. Jeg har lige købt en 855 1996/170HK med alt ekstraudstyr til
130.000 kr (250.oookm). SKØN bil!

Mht test vil jeg anbefale FDM test eller betale dig fra det på et
Volvo-værksted.