Rep. sæt til karburator
Fra : KubikH

Dato : 19-11-05 13:09

Hejsa
Hvor finder man et rep. sæt til en Motorcraft (Ford) karburator.
Den sidder på en "Brazilianer" Escort fra 1985, en 1,3 XL
Der pisser benzin ud af accelerationspumpen

Før i tiden havde jeg en adresse til et sted på Kong Georgsvej ude på
Frederiksberg.
Desværre har jeg smidt adressen ud, og jeg synes ikke rigtig at kunne finde
noget på TDC eller Krak.
Det er jo også muligt at han har lukket.
Anyway .................... er der nogen der har en ide om hvor og hvordan
??

Mvh
Niels

Fra : Ukendt

Dato : 19-11-05 16:42

"KubikH" <kallehauge@SLETemail.dk> skrev i en meddelelse
> [...]
> Det er jo også muligt at han har lukket.
> Anyway .................... er der nogen der har en ide om hvor og hvordan

Hos Ford

--
Tom

Fra : KubikH

Dato : 19-11-05 19:10

> "KubikH" <kallehauge@SLETemail.dk> skrev i en meddelelse

> Hos Ford
>
> --
> Tom

Hej Tom
Problemet er at Ford foreslår at jeg køber en komplet karbunade
Mvh
Niels

Fra : Per Beer Hansen

Dato : 19-11-05 20:02

KubikH wrote:
> [...]
> finde noget på TDC eller Krak.
> Det er jo også muligt at han har lukket.
> Anyway .................... er der nogen der har en ide om hvor og

Kan det være dem her du tænker på ?
http://www.lindebjergcarparts.dk/
De er leveringsdygtige i mange spændende ting

--
Mvh Per
www.perbeer.dk - Motorsport

Fra : KubikH

Dato : 19-11-05 22:30

> Kan det være dem her du tænker på ?
> http://www.lindebjergcarparts.dk/
> De er leveringsdygtige i mange spændende ting

> [...]
Hej Per
Ja der er nogle lækre sager imellem.
Men desværre var det ikke lige dem jeg havde i tankerne
Mvh
Niels

Fra : Ukendt

Dato : 20-11-05 09:27

> [...]
> Det er jo også muligt at han har lukket.
> Anyway .................... er der nogen der har en ide om hvor og hvordan

PM Budtz & Co. ApS
Kong Georgs Vej 34
2000 Frederiksberg
Telefon: 38 34 70 00