Æv... stenslag... 2 stk. på én gang = 2 re~
Fra : Morten Lorenzen

Dato : 19-11-05 11:05

Arghh.... Holdte god afstand, men pludselig sagde det "smak" "klak".
Resultat: 2 revner.

Gad vide hvad det koster at skifte sådan en rude? - BMW har selvf. lukket om
lørdagen. :(

-M
'05 BMW 325i E90

Fra : Folmer Rasmussen

Dato : 19-11-05 11:14

On Sat, 19 Nov 2005 11:05:19 +0100, "Morten Lorenzen"
<MortenLorenzen@SPAMyahoo.dk> wrote:

> [...]
>Resultat: 2 revner.
>
>Gad vide hvad det koster at skifte sådan en rude? - BMW har selvf. lukket om

Ja, æv æv.

Jeg fik et enkelt hug igår også. Af en overhalende.

Jeg har tænkt mig at pudse Mobil -Glas på opgaven, idet jeg anser det
for unødvendigt at afmontere ruden, med de følgevirkninger det kan
have.

Bl.a. større chance for rust i falsen omkring ruden.

Venlig hilsen
Folmer

Fra : Mogens

Dato : 19-11-05 12:10

"Folmer Rasmussen" <folmer@rasmussen.mail.dk> wrote in message

> Ja, æv æv.

Så er dét overstået - du ved -> ny bil -> første "skramme"

> [...]
> for unødvendigt at afmontere ruden, med de følgevirkninger det kan
> have. Bl.a. større chance for rust i falsen omkring ruden.

Jeg fik een på vej hjem fra München - fra en lastbil !

Fra : Thomas

Dato : 19-11-05 11:23

> Arghh.... Holdte god afstand, men pludselig sagde det "smak" "klak".
> Resultat: 2 revner.
>
> Gad vide hvad det koster at skifte sådan en rude? - BMW har selvf.
> lukket om lørdagen. :(

Det koster sikkert omkring 5000 kr. Det kostede 5300 kr. til Omega'en og
4600 kr. til Cossie'en (med varme i ruden).

--
Mvh/TK

Fra : Morten Lorenzen

Dato : 20-11-05 09:45

"Thomas" <tkrath@SLEThotmail.com> skrev i en meddelelse

> Det koster sikkert omkring 5000 kr. Det kostede 5300 kr. til Omega'en og
> 4600 kr. til Cossie'en (med varme i ruden).

Jeg har jo regnsensor og ruden er derfor lidt anderledes end dem uden...
Argh... Forsikringen selvrisiko er på ca. 5k.... :(

-M

Fra : Mogens

Dato : 20-11-05 11:42

"Morten Lorenzen" <MortenLorenzen@SPAMyahoo.dk> wrote in message

> Jeg har jo regnsensor og ruden er derfor lidt anderledes end dem uden...
> Argh... Forsikringen selvrisiko er på ca. 5k.... :(

Er det ikke en firmabil? - så er din økonomiske skade vel til at overse...
--
Mvh Mogens

Fra : Morten Lorenzen

Dato : 20-11-05 12:44

"Mogens" <nyhedsgrupper@SLETjubii.dk> skrev i en meddelelse

> Er det ikke en firmabil? - så er din økonomiske skade vel til at overse...

Det kommer ikke til at koste mig noget som helst, men er de totalt ærgerlig
over at skal have skiftet en rude.

-M

Fra : Mogens

Dato : 20-11-05 15:51

> Det kommer ikke til at koste mig noget som helst, men er de totalt
> ærgerlig over at skal have skiftet en rude.

Fordi du er bange for at den bli'r utæt?
Glem det:
1) Carglas ka' det gylle dér
2) Du skal snart ha' en ny bil

:)

/Mogens
nu kørende i en BMW...

Fra : Morten Lorenzen

Dato : 20-11-05 17:04

"Mogens" <nyhedsgrupper@SLETjubii.dk> skrev i en meddelelse

> Fordi du er bange for at den bli'r utæt?
> Glem det:
> 1) Carglas ka' det gylle dér

Bruger BMW i Göteborg :)

> 2) Du skal snart ha' en ny bil

Præcis :) - Har kigget på:
http://www.bytbil.com/carinfo.cgi?id=DE32AF7FF31470&look=bmwsverige
Eller en 330 E90 i hvid med sort læder og det udstyr jeg har idag :)

-M
'05 BMW 325i E90

Fra : Mogens

Dato : 20-11-05 17:07

"Morten Lorenzen" <MortenLorenzen@SPAMyahoo.dk> wrote in message

> Præcis :) - Har kigget på:

He he

> www.bytbil.com/carinfo.cgi?id=DE32AF7FF31470&look=bmwsverige
> Eller en 330 E90 i hvid med sort læder og det udstyr jeg har idag :)

BMW M5 V8 2003 E39 ville være mit valg i dine sko.
Een gang V8 -> xxxxx Xx :)
--
Mvh Mogens

Fra : Mogens

Dato : 20-11-05 17:38

"Mogens" <nyhedsgrupper@SLETjubii.dk> wrote in message

> BMW M5 V8 2003 E39 ville være mit valg i dine sko.
> Een gang V8 -> xxxxx Xx :)

OG set i bakspejlet ville jeg nok vælge en Alpina- eller Schnitzer-udgave
en anden gang !
--
Mvh Mogens

Fra : Lars Knudsen

Dato : 20-11-05 17:53

Hej,

On Sun, 20 Nov 2005 17:38:06 +0100, "Mogens"
<nyhedsgrupper@SLETjubii.dk> wrote:

>"Mogens" <nyhedsgrupper@SLETjubii.dk> wrote in message

>OG set i bakspejlet ville jeg nok vælge en Alpina- eller Schnitzer-udgave
>en anden gang !

Du skal da en tur forbi http://www.jarlsbilservice.com/ når du er
flyttet herop.

Flinke fyre, og det er ikke småting de har holdende!

** Lars

Fra : Mogens

Dato : 20-11-05 18:19

"Lars Knudsen" <larsdelete@deletelandligt.dk> wrote in message

> Du skal da en tur forbi http://www.jarlsbilservice.com/ når du er
> flyttet herop. Flinke fyre, og det er ikke småting de har holdende!

Ja, det ser okay ud. Jeg surfede blot lidt i eftermiddags og kunne se,
at springet til en 247 hk's D10 tilsyneladende var blevet mindre
--
Mvh Mogens

Fra : Morten Lorenzen

Dato : 22-11-05 17:46

"Mogens" <mailto:nyhedsgrupper@SLETjubii.dk> skrev i en meddelelse
"Re: Æv... stenslag... 2 stk. på én gang = 2 revner..."

> BMW M5 V8 2003 E39 ville være mit valg i dine sko.
> Een gang V8 -> xxxxx Xx :)

... Altid V8 :)

Den ser IMHO for gammel ud, og desuden går en V8 nok ikke rent ind hos chefen. :)

-M

-- Sendt via http://www.autoatlas.dk - din bilguide (Fra IP:217.213.240.227)

Fra : Mogens

Dato : 24-11-05 22:23

"Morten Lorenzen" <M@spamyahoo.dk> wrote in message

> .. Altid V8 :)

He he...

> Den ser IMHO for gammel ud

Det er man så ikke enige med dig i sydpå.

> og desuden går en V8 nok ikke rent ind hos chefen. :)

I har da ellers haft biler, der kører mindre på literen end så'n een !
--
Mvh Mogens

Fra : Thomas

Dato : 20-11-05 17:31

> Præcis :) - Har kigget på:
> http://www.bytbil.com/carinfo.cgi?id=DE32AF7FF31470&look=bmwsverige
> Eller en 330 E90 i hvid med sort læder og det udstyr jeg har idag :)

Bare du så køber den inden LeMans 2006!!!!!!!!! :)

--
Mvh/TK

Fra : Morten Lorenzen

Dato : 20-11-05 21:38

> Bare du så køber den inden LeMans 2006!!!!!!!!! :)

Naturligvis, det bliver senest 1. maj :)

-M

Fra : justin case

Dato : 19-11-05 12:32

Prøv www.netglas.dk

Haga

Fra : Lars Knudsen

Dato : 19-11-05 12:33

On Sat, 19 Nov 2005 11:05:19 +0100, "Morten Lorenzen"
<MortenLorenzen@SPAMyahoo.dk> wrote:

>Arghh.... Holdte god afstand, men pludselig sagde det "smak" "klak".
>Resultat: 2 revner.

Surt, surt, surt

>Gad vide hvad det koster at skifte sådan en rude? - BMW har selvf. lukket om
>lørdagen. :(

Det er ikke noget der kan repareres? En ny rude er sikkert dyr -
specielt hos BMW... Har lige fået "tilbud" fra forhandleren i Lund -
hvor jeg kan købe vinterdæk med GRATIS montering - fire dæk til en e90
koster FRA 11.970 sek på flotte sorte stålfælge!!!

Ellers check din forsikring, jeg har glasskade på min med en ikke ALT
for slem selvrisiko (mener 1.500 sek).

** Lars

Fra : Morten Lorenzen

Dato : 20-11-05 09:46

"Lars Knudsen" <larsdelete@deletelandligt.dk> skrev i en meddelelse

> [...]
> hvor jeg kan købe vinterdæk med GRATIS montering - fire dæk til en e90
> koster FRA 11.970 sek på flotte sorte stålfælge!!!

Hehe, fik et på 19000 SEK på 16" alu.... Så jeg købte 4 x GoodYear Ultragrip
G3 W Run On Flat og smed på de originale fælge.

> Ellers check din forsikring, jeg har glasskade på min med en ikke ALT
> for slem selvrisiko (mener 1.500 sek).

Jeg mener min ligger rundt 5k...

-M

Fra : Lars Knudsen

Dato : 20-11-05 11:15

On Sun, 20 Nov 2005 09:45:58 +0100, "Morten Lorenzen"

>Jeg mener min ligger rundt 5k...

Jeg har en lavere selvrisko for glasskader og 5.000 sek for
kaskoskader.

** Lars

Fra : Morten Lorenzen

Dato : 20-11-05 12:45

> Jeg har en lavere selvrisko for glasskader og 5.000 sek for
> kaskoskader.

Jeg hører firmaet i morgen, så finder jeg ud om det skal fixes i løbet af
ugen. - Så kan jeg jo passende leje en X5 imens, skal en tur rundt om Vänern
:)

-M