> Hermed svaret fra Citroën Aalborg. Efter min mening et ganske fornufigt
> svar:
Både ja og nej, han vasker bare hænderne i den aktuelle sag. Men han har ret
i at den diskussion på usenet vilde ende i mudderkastning.
Så her var måske en sag for en dybdeborrende journalist :)
Værkstedet burde have bemærket at bilen ikke kørte ordentlig da de var
færdig med at udbedre skaden.
Men med mit kendskab til firmaet (som tidligere kunde) ved jeg også godt at
det er alm. praksis at de bare sætter bilen ud på p-pladsen og udlevere
nøglerne uden at sige hvis der er noget der ikke er i ordren - det har jeg
desværre oplevet alt for tit selv.
Jeg troede egentligt at Kjærsgaard Auto var blevet klogere og havde arbejdet
med kvalitetssikring, men der er tilsyneladende ikke sket meget siden jeg
ophørte som kunde der i 1994.
Til Peter Kjærsgaards forsvar kan jeg sige at GF kan være meget svære at
danse med ved udbedring af skader. Så hvis GF har afvist regningen er der jo
kun kunden tilbage. Har haft en GF sikret kollega som selv måtte betale dele
af et forhjulsophæng på en Peugeot, efter skaden sagde den klonk fra en af
forhjulene når han passerede en ujævnhed i vejen, GF mente at det var
slitage og trods at min kollega kørte den helt til tops med DTI og FDM endte
han med selv at måtte betale. GF var urokkelig og det uden at ryste på
hånden.
Jeg har fingrene lidt inden for i ophugger branchen og har også derfra hørt
lidt forskellige historie om GF.
Netop derfor har jeg personligt selv fravalgt GF selvom de for mig ville
være de billigste - det er meget fedt at have billig forsikring og få penge
tilbage.
Men det er knap så fedt at få en 10 år gammel pletrusten dør i sin 5 år
gamle bil når den bliver skadet.
--
Claus
www.vwfanatic.dk