bilen shines up indvendigt
Fra : Lone

Dato : 18-11-05 08:50

er der nogen I kan anbefale i Københavnsområdet?

til en rimelig pris

Fra : Ukendt

Dato : 18-11-05 09:31

> er der nogen I kan anbefale i Københavnsområdet?
>
> til en rimelig pris

Hvad med at gøre det selv ?
Hvad er problemet, er det noget en støvsuger, vaskeklud og og lidt
"håndværktøj" ikke kan klare?

--
Claus

www.vwfanatic.dk

Fra : Lone

Dato : 18-11-05 18:13

hvis jeg "gad" selv behøvede jeg vel ikke spørge her?

det er pissekoldt og jeg "gider" ikke - jeg vælger at betale mig fra det!
er der noget galt i det?

hilsen Lone
ps - dem der gør dette proffessionelt har også de rigtige redskaber,
produkter samt know-how

Fra : Folmer Rasmussen

Dato : 18-11-05 19:34

On Fri, 18 Nov 2005 18:12:39 +0100, "Lone" <lonekyhlfjern@hotmail.com>
wrote:

>hvis jeg "gad" selv behøvede jeg vel ikke spørge her?
>
>det er pissekoldt og jeg "gider" ikke - jeg vælger at betale mig fra det!
>er der noget galt i det?

>--

Så kan du måske lære det, Claus? *LOL*

Jeg er glad for at jeg ikke er den eneste der ikke gider stå ude i
kulden og lege "gør det selv m/k"

Venlig hilsen
Folmer

Fra : Mogens

Dato : 18-11-05 19:38

"Folmer Rasmussen" <folmer@rasmussen.mail.dk> wrote in message

> Så kan du måske lære det, Claus? *LOL*
> Jeg er glad for at jeg ikke er den eneste der ikke gider stå ude i
> kulden og lege "gør det selv m/k"

Man kan bruge Carclean - gjorde Thomas en overgang...
www.carclean.dk

Fra : Ukendt

Dato : 21-11-05 10:28

> Så kan du måske lære det, Claus? *LOL*

Dooh, så kan jeg lære det, prøvede bare at være flink :)

> Jeg er glad for at jeg ikke er den eneste der ikke gider stå ude i
> kulden og lege "gør det selv m/k"

Så sjovt synes jeg nu heller ikke at det er på den her tid af året
En lynrunde nu/ efter behov og så en forårsrengøring er nok mere passende.

--
Claus

www.vwfanatic.dk

Fra : Ukendt

Dato : 21-11-05 10:26

> hvis jeg "gad" selv behøvede jeg vel ikke spørge her?

Godt ord igen søster.

> det er pissekoldt og jeg "gider" ikke - jeg vælger at betale mig fra det!
> er der noget galt i det?

Næ nej! Overhovedet ikke, det var for at skyde mig ind på om du havde fået
et uoverskueligt problem (f.eks at du havde overbrækket det hele:) ) som du
skulle have et par fif til at løse.

> ps - dem der gør dette proffessionelt har også de rigtige redskaber,
> produkter samt know-how

Det behøvs man jo ikke være prof for.
Selvom jeg ikke just fik ros for min nyindkøbte polermaskine her i gruppen
:(

Det er jo (underligt nok) ikke alle der nyder at gå at pusle om sin vogn.

--
Claus

www.vwfanatic.dk

Fra : Lone

Dato : 21-11-05 19:29

> [...]
> :(
>
> Det er jo (underligt nok) ikke alle der nyder at gå at pusle om sin vogn.

næ den er da ikke overbrækket - bare 15år gl og trængende i den
grad..........

nå, men nu fik jeg den støvsuget + de gamle betræk hevet af (sæderne som nye
indenunder)
en gang nye måtter i - så kommer resten til foråret.........

nu er den da anstændig.....

hilsen lone
ps - en bil skal køres i - en mand pusles om............eller har jeg
misforstået noget?

Fra : Ukendt

Dato : 18-11-05 22:55

"Lone" <lonekyhlfjern@hotmail.com> skrev i en meddelelse
> er der nogen I kan anbefale i Københavnsområdet?
>
> til en rimelig pris

www.cartec.dk - afdelingen i Roskilde har rimelig fine priser... Ca.
3400-3700 kr. (alt efter bilstr.) for den helt store behandling, altså vask,
udvendig lakrens, forsegling, invendig kemisk rens, polering af ruder mv. -
altså alt inde+ude!

En udelukkende omgang indvendigt vil jeg tro koster ca. 2500-2800 kr. alene,
så jeg vil helt klart anbefale at give det ekstra og give den en komplet
omgang!