Fahrzeugbrief - hvad står der?
Fra : Arne Lorenzen

Dato : 17-11-05 21:42

Er der lige nogen der gider kigge efter, eller bare ved det:

Har fundet et par billige "kompleträder" til Poloen hos reifendirekt.de, men
man insisterer på at jeg skal angive data fra det tyske fahrzeugbrief, nemlig
fra "punkt":
2 eller 2.1 og
3 eller 2.2

Hvilke data er der tale om her?
Kan måske forestille mig det drejer sig om cc og kw?

--
Mvdlh - http://dfmc.dk/arne_lorenzen

Fra : Mogens

Dato : 17-11-05 21:56

www.tyskland.org/briefGolf78.htm
--
Mvh Mogens

Fra : mk\(5220\)

Dato : 17-11-05 22:03

> [...]
> 3 eller 2.2
>
> Hvilke data er der tale om her?
> Kan måske forestille mig det drejer sig om cc og kw?

Prøv at se her http://www.ih-es.de/fahrzeugbrief.htm
hvor der er eksempler på fahrzeugbrief

Mvh Morten

Fra : Henning Keseler

Dato : 17-11-05 22:19

"Arne Lorenzen" <alo@nospam.dkfritidmotorcykel.dk> skrev i en meddelelse
> [...]
> 3 eller 2.2
>
> Hvilke data er der tale om her?
> Kan måske forestille mig det drejer sig om cc og kw?

Hej Arne

2 og 3 er fabrikat og type

20 - 23 er hjulstørrelser.

Har sendt kopi af Opel Astra Fahrzeugschein til din mailboks.

Mvh Henning

Fra : Arne Lorenzen

Dato : 17-11-05 22:32

"Henning Keseler" <heke@pildetteudmail.dk> skrev i

> "Arne Lorenzen" <alo@nospam.dkfritidmotorcykel.dk> skrev i en meddelelse

Takker for svar

2 eller 2.1 = Hersteller
3 eller 2.2 = Typ und Ausführung

Men så blir det tricky:

Disse data er kodede, så jeg mangler nu at finde ud af hvad disse er for en
Polo 6N 1600 8v 55KW [75HP] jul95-dec99

--
(Der skal ikke ændres i min emailadresse ved svar)
Mvdlh - http://dfmc.dk/arne_lorenzen