Delvist undgået at kører til mekanikeren m~
Fra : Dak

Dato : 17-11-05 18:03

Ja så fik jeg lavet en midlertidig stelforbindelse. Fandt ud af at det var
den brune der var stellet så den hønger bare og dingler blandt de andre og
jeg har ført en ledning til en skrue som ikke bliver brugt til noget ved
bagagelåsen men ak ja.

Alle lys virker pånær det almindelig baglys som skal lyse hele tiden. Den
deler fatning/pære med tågelyset og og tåge delen virker fint nok.

Nogen som har et bud på problemet?

Dak
Ford Sierra 2.0i Azur DOHC EFI '90 4.dørs + 1 bagageklap

Fra : Ukendt

Dato : 17-11-05 20:24

"Dak" <dakSLET@REMOVEFJERNitsaret.dk> skrev i en meddelelse
> [...]
>
> Alle lys virker pånær det almindelig baglys som skal lyse hele tiden. Den
> deler fatning/pære med tågelyset og og tåge delen virker fint nok.

Kig stikket efter. Hvis det bare er det mindste irret, så tag til Ford og
køb et reparationssæt. Du får KUN problemer hvis du førsøger at reparere
stikket.

--
Tom

Fra : Dak

Dato : 17-11-05 20:33

> Kig stikket efter. Hvis det bare er det mindste irret, så tag til Ford og
> køb et reparationssæt. Du får KUN problemer hvis du førsøger at reparere
> stikket.

jamen har købt et rep.sæt til multistikket og installeret det. Har skiftet
samtlige ledninger og skoene der sidder i multistikket. Er det ikke det
rep.kit du mener? Stikket går jo ned på baglys pladen som der umiddelbart
ikke kan købes rep.kit til(efter min mening) da den jo er en "printplade"

Jeg tror at den ikke får strøm overhovedet, så kan man føre ledningen fra
højre baglygte over til venstre uden der sker noget? jeg har ledning nok men
ved ikke om der sidder en sikring som umuliggør dette.

Fra : Ukendt

Dato : 17-11-05 21:11

> [...]
> højre baglygte over til venstre uden der sker noget? jeg har ledning nok
> men ved ikke om der sidder en sikring som umuliggør dette.

har du chekket sikringen til lyset?

--
Tom

Fra : Dak

Dato : 17-11-05 21:43

> har du chekket sikringen til lyset?

Nej men kan hellere ikke finde hvor lige sikringsboksen er. men nu kom
jeg lige til at sprænge sikringen til centrallåsen, interne lys samt
positionslyset, så skal nok lige forbi ford og købe nogen sikringer.
vender lige tilbage imorgen

Fra : Uffe Bærentsen

Dato : 17-11-05 22:38

> [...]
> jeg lige til at sprænge sikringen til centrallåsen, interne lys samt
> positionslyset, så skal nok lige forbi ford og købe nogen sikringer.

Åbn frontklappen.
Bagerst i venstre side, næsten inde under forruden.
Der finder du sikringsboksen.
Den er dækket af et sort dæksel.

--
mvh Uffe
Sierra 2,0i DOHC

Fra : Dak

Dato : 17-11-05 22:49

> Åbn frontklappen.
> Bagerst i venstre side, næsten inde under forruden.
> Der finder du sikringsboksen.
> Den er dækket af et sort dæksel.

Se senere post. har fundet den kiggede bare i haynes og der var det en
blød plastic overbetræk. Det var det som snød mig lidt. kigge febrilsk efter
det men det som jeg har var jo en hård flad plast dæksel. Dumme haynes!
*lol*

Fra : Karsten Andersen

Dato : 17-11-05 21:12

Thu, 17 Nov 2005 18:02:59 +0100, skrev Dak, på 16 linier, i

Pære sprunget

--
MVH Karsten
Horsens

Fra : Dak

Dato : 17-11-05 21:43

> Pære sprunget

nej ikke pæren. prøvede at overfører strøm fra baklys og så virkede den
fint nok.