Amok-viper..!
Fra : Jan W Nielsen

Dato : 17-11-05 17:58

Hej gutter

Jeg ved godt, den har været postet før, men jeg kan simpelthen ikke komme
mig over, hvor hurtig den bil her er:

mms://c9o.earthcache.net/woc-01.media.globix.net/COMP000787MOD1/roadandtrack/2005/standingmile/0509_hennesseyviper_lo.wmv

På en hel mile bruger den 25,6 sekunder og når op på 338 km/t - til
sammenlignning bruger en Lamborghini Murciélago 30,9 sekunder og når kun op
på 270 km/t.

/Jan W Nielsen

Fra : Thomas H.

Dato : 17-11-05 18:31

> På en hel mile bruger den 25,6 sekunder og når op på 338 km/t - til
> sammenlignning bruger en Lamborghini Murciélago 30,9 sekunder og når kun
> op på 270 km/t.

Ok det er GODT nok hurtigt, jeg har samlet lidt andre 1mile tider jeg havde
stående:

www.thhe.dk/0-1mile.htm - check lige hvor tæt de andre ligger, og så et
spring der er ned til McLaren F1 og den Viper, 5 sekunder med 338 det er
altså 4-500 meters forspring!

Nu kan jeg godt nok ikke se klippet, men er det den nye med 1000 hk ?

Fra : Jan W Nielsen

Dato : 17-11-05 18:44

> [...]
> www.thhe.dk/0-1mile.htm - check lige hvor tæt de andre ligger, og så et
> spring der er ned til McLaren F1 og den Viper

Det er ret vildt, ja.

> Nu kan jeg godt nok ikke se klippet, men er det den nye med 1000 hk ?

Det vil jeg tro.

Hvorfor kan du ikke se klippet - du kan bare copy-paste linket.

/Jan W Nielsen

Fra : Thomas H.

Dato : 17-11-05 18:45

> Det vil jeg tro.

Har du et link?

> Hvorfor kan du ikke se klippet - du kan bare copy-paste linket.

Ja ok, havde ikke lige tid
Ja det er Venom1000 , men men, den er kun 2'er i tid - hvad helvede kan slå
den? *G* ...må lige gennemse roadandtrack

Fra : Casper R

Dato : 17-11-05 21:25

> Ja ok, havde ikke lige tid
> Ja det er Venom1000 , men men, den er kun 2'er i tid - hvad helvede kan
slå
> den? *G* ...må lige gennemse roadandtrack

Norris designs Evo ?

http://www.norris-designs.co.uk/demo-evo9.htm
--

/CasperR
/89' RST

Fra : Thomas H.

Dato : 18-11-05 06:43

"Casper R" <no@thnx.com> skrev i en meddelelse

> http://www.norris-designs.co.uk/demo-evo9.htm

Ja den er også småhurtig
Men det var nu en ChampCar der slog den, har alle tiderne på mine side nu.

Fra : Jan W Nielsen

Dato : 17-11-05 18:46

> Nu kan jeg godt nok ikke se klippet, men er det den nye med 1000 hk ?

Her kan du se hele mollivitten..

http://www.roadandtrack.com/article.asp?section_id=2&article_id=2572

/Jan W Nielsen

Fra : Thomas H.