Leje af bil i Tyskland
Fra : Thomas Østerbye

Dato : 16-11-05 20:17

Hejsa,

Vi er et par stykker der skal til Le Mans til næste år. Vi havde ved den
lejlighed tænkt os at leje en bil i Tyskland (gerne tæt på den dansk/tyske
grænse).

Jeg har på et tidspunkt hørt om nogle udlejningsfirmaer der havde nye golfer
og passater til 1500-2000 kr. for en uge med fri km. Jeg kan bare ikke huske
hvilke firmaer det var?

Har i nogle i kunne anbefale eller har hørt om?

Mange hilsner fra Thomas - som godt kunne bruge en frisk udlejningsbil
fremfor en ældre punto til at kører sydpå i

Fra : JS

Dato : 16-11-05 20:34

"Thomas Østerbye" <osterbye@mail.dk> skrev i en meddelelse
> [...]
>
> Mange hilsner fra Thomas - som godt kunne bruge en frisk udlejningsbil
> fremfor en ældre punto til at kører sydpå i

Sixt kunne være en mulighed, men jeg kan ikke huske om de har kontor i
Flensborg.

Fra : Brian Fisker [8900]

Dato : 16-11-05 21:33

"JS" <js_539@hotmail.com> skrev i en meddelelse
> Sixt kunne være en mulighed, men jeg kan ikke huske om de har kontor i
> Flensborg.

Det har de - lige ved Duborg :)

De kan fint anbefales. Udemærket service, gode priser, og indhegnet p-plads,
hvor bilen kan parkere.

\Mandal

Fra : Uni Bull

Dato : 17-11-05 09:30

"JS" <js_539@hotmail.com> skrev i en meddelelse

> Sixt kunne være en mulighed, men jeg kan ikke huske om de har kontor i
> Flensborg.

Netop.
Sixt i Harrislee, 63 kr. i taxa fra Padborg Station.
--
Uni Bull
Vallensbæk

Fra : Brizz

Dato : 16-11-05 23:05

Thomas Østerbye skrev:
> [...]
>
> Mange hilsner fra Thomas - som godt kunne bruge en frisk udlejningsbil
> fremfor en ældre punto til at kører sydpå i

Alle udlejnings firmaer har billige biler så længe du lejer i et andet
land end det du har adresse i. Så er det som regel med fri km og 0
selvrisiko. Du må så bare ikke køre ind i, dette tilfælde dk med bilen.
Vælg et større firma isteddet før øvlebøvle by auto udlejning. Skulle
der ske noget med bilen i frankrig er det rart at kunne få en nu
isteddet for.

--
Mvh Brian
--

Venimus Conglaciati Vicimus

Fra : Martin Sørensen

Dato : 17-11-05 13:18

Brizz skrev:

> [...]
> Vælg et større firma isteddet før øvlebøvle by auto udlejning. Skulle
> der ske noget med bilen i frankrig er det rart at kunne få en nu

Jeg kan anbefale lastminute.com. I Schweiz har jeg fået biler fra
Alamo og Hertz. Og billigere end Sixt.

/Martin