Kloge ord - fra GM.
Fra : Henrik B.

Dato : 16-11-05 17:31

http://www.jp.dk/udland/artikel:aid=3385476/

GM vil satse mere på Saab
General Motors, GM, vil satse mere på Saab i fremtiden. Det siger GM's
Europachef og Saabs bestyrelsesformand Carl-Peter Forster.

- Saab skal integreres mere i GM-familien, men samtidig skal Saabs varemærke
styrkes, sagde Forster, da han talte på Stora Bildagen ved Arlanda tirsdag.
Ifølge Forster har GM svigtet markedsføringen af Saabs varemærke.

- Man har satset mange penge på Saab, men man har måske ikke altid satset så
klogt, sagde han.

I fremtiden vil GM gøre meget mere ud af nye Saab-modeller. Ifølge Forster
vil man foretage den største modeloffensiv i Saabs historie. En satsning,
der allerede er begyndt med introduktionen af den ny 9-3 serie.

Udviklingen af ny Saab-modeller vil også i fremtiden foregå i Sverige.

Fra : Klaus D. Mikkelsen

Dato : 16-11-05 18:22

"Henrik B." skriver:

> http://www.jp.dk/udland/artikel:aid=3385476/
>
> GM vil satse mere på Saab
> General Motors, GM, vil satse mere på Saab i fremtiden. Det siger GM's
> Europachef og Saabs bestyrelsesformand Carl-Peter Forster.

Hey, hvor har du sovet henne ?

Klaus
http://home6.inet.tele.dk/moppe

Fra : Martin Johansen [600~

Dato : 16-11-05 18:36

"Klaus D. Mikkelsen" <Er.du.saa.klog@du.kan.finde.den> wrote in

> Hey, hvor har du sovet henne ?

ROFL

Hint Henrik: Du er bagud

--
Martin Johansen [6000]
"MTF-0063 - fordi livet er for kort til træge gearskift..."

Fra : Brian

Dato : 16-11-05 18:45

Martin Johansen [6000] wrote:

> Hint Henrik: Du er bagud

Hvis man kan bruge Saab ejerne herinde som målestok for Saab tosser (og
butikken) generalt, er det sgutte sært at de ikke kan få det til at løbe
rundt

/Brian

Fra : Martin Johansen [600~

Dato : 16-11-05 19:08

"Brian" <ellers@tak.du> wrote in news:437b6fe8$0$41150$14726298
@news.sunsite.dk:

> Hvis man kan bruge Saab ejerne herinde som målestok for Saab tosser (og
> butikken) generalt, er det sgutte sært at de ikke kan få det til at løbe
> rundt

Bah :)