/ Forside / Interesser / Fritid / Biler / Nyhedsindlæg
Login
Glemt dit kodeord?
Brugernavn

Kodeord


Reklame
Top 10 brugere
Biler
#NavnPoint
dova 36582
alimak 21895
EA_HS 19179
refi 16217
transor 15483
Cortina01 14584
pallenoc 13678
3773 13117
geu 12469
10  Nordsted1 11856
Bøde for at køre uden sprinklervæske.
Fra : Morten


Dato : 15-11-05 20:03

Hej.

En bekendt har netop fået et bødeforlæg for at køre uden sprinklervæske.

Er det gyldig grund, eller er det bare en vendetta ???
Han kører rundt i en peppet peugoet m. tonede ruder mv. - og den er 100%
lovlig - så det virker lidt som om der bare skulle finde et eller andet.

MVH

Morten.



 
 
Troels P. Olsen (15-11-2005)
Kommentar
Fra : Troels P. Olsen


Dato : 15-11-05 20:02

> En bekendt har netop fået et bødeforlæg for at køre uden sprinklervæske.
>
> Er det gyldig grund, eller er det bare en vendetta ???
> Han kører rundt i en peppet peugoet m. tonede ruder mv. - og den er 100%
> lovlig - så det virker lidt som om der bare skulle finde et eller andet.

Den er god nok; alt elektrisk på bilen skal være funktionelt, og en
sprinkler virker ikke uden vædske.

Beklageligvis er den god nok. Min MOR er engang blevet knaldet for det
samme.

// Troels



Mogens (15-11-2005)
Kommentar
Fra : Mogens


Dato : 15-11-05 20:03

"Troels P. Olsen" <whybother@skingme.dk> wrote in message
news:dgqef.114$jf1.11@news.get2net.dk...

> Min MOR er engang blevet knaldet for det samme.

Dårlig moral/etik af politiet...







))))))))))))))))))))
--
Mvh Mogens



Troels P. Olsen (15-11-2005)
Kommentar
Fra : Troels P. Olsen


Dato : 15-11-05 20:58

> Dårlig moral/etik af politiet...

Er det dårligt af politiet at brokke sig over at en bil ikke er i forsvaring
stand?

Det er da uforsvarligt at mangle sprinklervædske.

// Troels



Brian Fisker [8900] (15-11-2005)
Kommentar
Fra : Brian Fisker [8900]


Dato : 15-11-05 21:12

"Troels P. Olsen" <whybother@skingme.dk> skrev i en meddelelse
news:g5ref.124$HN2.123@news.get2net.dk...
> Er det dårligt af politiet at brokke sig over at en bil ikke er i
> forsvaring stand?

Ja!

> Det er da uforsvarligt at mangle sprinklervædske.

Det ér sgu da en bagatel!

\Mandal



Mogens (15-11-2005)
Kommentar
Fra : Mogens


Dato : 15-11-05 21:14

"Brian Fisker [8900]" <Mandal@edbFJERN_MIG.dk> wrote in message
news:437a4118$0$67259

>> Er det dårligt af politiet at brokke sig over at en bil ikke er i
>> forsvaring stand?

> Ja!
> Det ér sgu da en bagatel!

En joke bliver dårlig af at blive forklaret - læs min post igen
--
Mvh Mogens



Brian Fisker [8900] (15-11-2005)
Kommentar
Fra : Brian Fisker [8900]


Dato : 15-11-05 21:20

"Mogens" <nyhedsgrupper@SLETjubii.dk> skrev i en meddelelse
news:437a419f$0$78284$157c6196@dreader1.cybercity.dk...
> En joke bliver dårlig af at blive forklaret - læs min post igen

Hehe - den fangede jeg godtnok. Men jeg er stadig af den opfattelse, at det
er regelrytteri/fluekneppri, at give en bøde for manglende sprinklervæske...
Politiet må sgu have noget bedre at tage sig til.

\Mandal



Troels P. Olsen (15-11-2005)
Kommentar
Fra : Troels P. Olsen


Dato : 15-11-05 21:23

> Hehe - den fangede jeg godtnok. Men jeg er stadig af den opfattelse, at
> det er regelrytteri/fluekneppri, at give en bøde for manglende
> sprinklervæske... Politiet må sgu have noget bedre at tage sig til.

Hold da op. En ven har lige købt en mobil, som han havde købt af en 34-årig
veninde, som havde købt den af en 55-årig mand, som havde købt den af sin
søn - hvor det viser sig at sønnen havde stjålet den.

Politiet har haft 6 mennesker til afhøring (tidl. ejere siden den blev
stjålet), og brugt en masse timer på papirarbejde.

Alt imens render "Ronnie" rundt og sælger piller med bilmærker på i gaden,
"Brian" voldtager hans 8-årige datter, og "Bent" røver banken. Suk.

// Troels



C. Caspersen (15-11-2005)
Kommentar
Fra : C. Caspersen


Dato : 15-11-05 21:26

"Troels P. Olsen" <whybother@skingme.dk> skrev i en meddelelse
news:ssref.136$oi3.69@news.get2net.dk...

> Politiet har haft 6 mennesker til afhøring (tidl. ejere siden den blev
> stjålet), og brugt en masse timer på papirarbejde.
>
> Alt imens render "Ronnie" rundt og sælger piller med bilmærker på i gaden,
> "Brian" voldtager hans 8-årige datter, og "Bent" røver banken. Suk.

Det er flot, Troels.

Jeg læser det som om, at du hermed ønsker at tilkendegive overfor
Rigspolitichefen, at de ikke skal efterforske evt. fremtidige anmeldelser
fra dig, medmindre det angår dine 3 eksempler.

/Caspersen



Troels P. Olsen (17-11-2005)
Kommentar
Fra : Troels P. Olsen


Dato : 17-11-05 17:35

> Det er flot, Troels.
>
> Jeg læser det som om, at du hermed ønsker at tilkendegive overfor
> Rigspolitichefen, at de ikke skal efterforske evt. fremtidige anmeldelser
> fra dig, medmindre det angår dine 3 eksempler.

Det var eksempler, for fanden.

Jeg er sgu ligeglad med om Peter kører 201/402 meter lidt hurtigt, det er
stadig under rimeligt kontrollerede forhold - men voldtægter.. Føj!

// Troels



Per Henneberg Kriste~ (16-11-2005)
Kommentar
Fra : Per Henneberg Kriste~


Dato : 16-11-05 10:33


"Brian Fisker [8900]" <Mandal@edbFJERN_MIG.dk> skrev i en meddelelse
news:437a42ee$0$67259$157c6196@dreader2.cybercity.dk...
> "Mogens" <nyhedsgrupper@SLETjubii.dk> skrev i en meddelelse
> news:437a419f$0$78284$157c6196@dreader1.cybercity.dk...
>> En joke bliver dårlig af at blive forklaret - læs min post igen

> Hehe - den fangede jeg godtnok. Men jeg er stadig af den opfattelse, at
> det er regelrytteri/fluekneppri, at give en bøde for manglende
> sprinklervæske... Politiet må sgu have noget bedre at tage sig til.

Gæt: Han har deltaget i streetrace - og et eller andet skulle han tages for?




>
> \Mandal
>



Troels P. Olsen (15-11-2005)
Kommentar
Fra : Troels P. Olsen


Dato : 15-11-05 21:19

> En joke bliver dårlig af at blive forklaret - læs min post igen

Ja, puha, Politiet KNALDER kvinder der mangler sprinklervædske.

Hold op, den var faktisk lidt ringe ;)

// Troels



Jan W Nielsen (16-11-2005)
Kommentar
Fra : Jan W Nielsen


Dato : 16-11-05 17:52

> Det ér sgu da en bagatel!

Forleden da jeg var ude at løbe en tur, måtte jeg ud på kørebanen lige hvor
motorvejen slutter i Hvidovre og samle en kvinde op, der var blevet kørt ned
af en anden kvinde, fordi denne ikke kunne se en hånd for sig ud af
forruden.

Kvinden der var kørt ned kunne ikke rejse sig op, da hun var fortumlet, og
føreren af bilen stod bare og skreg så højt, så jeg troede, hun også ville
falde om. Den mandlige passager stod bare og måbede. Forruden i bilen, der
ramte cykelisten, havde slået verdens største stjerne.

Anyway - hun måtte naturligvis væk fra kørebanen, da det skete netop, hvor
trafikken fra motorvejen kører ind i den del af København.

Heldigvis var der ikke sket noget rigtig alvorligt med kvinden, der blev
kørt ned. Kun fortumlet, skrammet og øm alle vegne efter at have været en
tur op på taget af bilen og ned på asfalten foran bilen igen.

(Jeg så det ske)

I en situation, hvor ruderne hurtigt bliver totalt ugennemsigtige på grund
af salt, synes jeg ikke, det er en bagatel, at man kører uden mulighed for
at vaske ruderne.

/Jan W Nielsen




Ole Sørensen (17-11-2005)
Kommentar
Fra : Ole Sørensen


Dato : 17-11-05 10:41

Jan W Nielsen wrote:
> I en situation, hvor ruderne hurtigt bliver totalt ugennemsigtige på
> grund af salt, synes jeg ikke, det er en bagatel, at man kører uden
> mulighed for at vaske ruderne.

Hørt hørt! Det ER tilladt at tænke lidt fremad.



KNT (16-11-2005)
Kommentar
Fra : KNT


Dato : 16-11-05 06:43

Nej - dårlig moral af din bekndt (eller var det dig selv) - du sætter
sikkerheden på spil for dig selv og andre.

Knud


"Mogens" <nyhedsgrupper@SLETjubii.dk> skrev i en meddelelse
news:437a3104$0$67263$157c6196@dreader2.cybercity.dk...
> "Troels P. Olsen" <whybother@skingme.dk> wrote in message
> news:dgqef.114$jf1.11@news.get2net.dk...
>
>> Min MOR er engang blevet knaldet for det samme.
>
> Dårlig moral/etik af politiet...
>
>
>
>
>
>
>
> ))))))))))))))))))))
> --
> Mvh Mogens
>



Thomas H. (16-11-2005)
Kommentar
Fra : Thomas H.


Dato : 16-11-05 13:08


"KNT" <knud.thomsensle@tprivat.dk> skrev i en meddelelse
news:437ac6d5$0$38622$edfadb0f@dread12.news.tele.dk...
> Nej - dårlig moral af din bekndt (eller var det dig selv) - du sætter
> sikkerheden på spil for dig selv og andre.

Hvad skal man så gøre når man pludselig løber tør, køre ind til siden og
ringe efter Falck?
Nu må I sgu tage jer sammen! Folk, politikere og skribenter herinde er sgu
en flok fluekneppere og regelryttere!



Folmer Rasmussen (16-11-2005)
Kommentar
Fra : Folmer Rasmussen


Dato : 16-11-05 14:12

On Wed, 16 Nov 2005 13:07:43 +0100, "Thomas H."
<thhedkFjernDetteForPokker@gmail.com> wrote:

>
>"KNT" <knud.thomsensle@tprivat.dk> skrev i en meddelelse
>news:437ac6d5$0$38622$edfadb0f@dread12.news.tele.dk...

>Nu må I sgu tage jer sammen! Folk, politikere og skribenter herinde er sgu
>en flok fluekneppere og regelryttere!

>--

Jamen det er i orden med mig. *LOL*

Så længe du ikke skærper tonen, og involverer socialdemokrater og
skidesprællere.

Som flere andre har været inde på, så har den formastelige nok
provokeret ordensmagten på anden vis, og skulle derfor "knaldes" for
et eller andet.

Venlig hilsen
Folmer



Thomas H. (16-11-2005)
Kommentar
Fra : Thomas H.


Dato : 16-11-05 14:20


"Folmer Rasmussen" <folmer@rasmussen.mail.dk> skrev i en meddelelse
news:hrbmn1hq4k8t26ithqklu316t4kiag50s8@4ax.com...

> Så længe du ikke skærper tonen, og involverer socialdemokrater og
> skidesprællere.

Radikal!


> Som flere andre har været inde på, så har den formastelige nok
> provokeret ordensmagten på anden vis, og skulle derfor "knaldes" for
> et eller andet.

Muligt men derfor er det da ikke ok.



Folmer Rasmussen (16-11-2005)
Kommentar
Fra : Folmer Rasmussen


Dato : 16-11-05 16:47

On Wed, 16 Nov 2005 14:20:01 +0100, "Thomas H."
<thhedkFjernDetteForPokker@gmail.com> wrote:

>
>"Folmer Rasmussen" <folmer@rasmussen.mail.dk> skrev i en meddelelse
>news:hrbmn1hq4k8t26ithqklu316t4kiag50s8@4ax.com...
>
>> Så længe du ikke skærper tonen, og involverer socialdemokrater og
>> skidesprællere.
>
>Radikal!

>--

Det kan mit tastatur slet ikke skrive, og jeg er sikker på at min
skærm heller ikke har godt af det ord, så nævn det aldrig igen.

Venlig hilsen
Folmer



KNT (16-11-2005)
Kommentar
Fra : KNT


Dato : 16-11-05 17:57

Du kunne jo være forudseende - fylde op i tide eller have ne ekstra dunk i
bagagerummet!
Sådan gør normale mennesker

Knud


"Thomas H." <thhedkFjernDetteForPokker@gmail.com> skrev i en meddelelse
news:liFef.401$Cl2.3889@news000.worldonline.dk...
>
> "KNT" <knud.thomsensle@tprivat.dk> skrev i en meddelelse
> news:437ac6d5$0$38622$edfadb0f@dread12.news.tele.dk...
>> Nej - dårlig moral af din bekndt (eller var det dig selv) - du sætter
>> sikkerheden på spil for dig selv og andre.
>
> Hvad skal man så gøre når man pludselig løber tør, køre ind til siden og
> ringe efter Falck?
> Nu må I sgu tage jer sammen! Folk, politikere og skribenter herinde er sgu
> en flok fluekneppere og regelryttere!
>
>



BJ (16-11-2005)
Kommentar
Fra : BJ


Dato : 16-11-05 18:00


"KNT" <knud.thomsensle@tprivat.dk> skrev i en meddelelse
news:437b64bd$0$38727$edfadb0f@dread12.news.tele.dk...

KLIP

> Du kunne jo være forudseende - fylde op i tide eller have ne ekstra dunk i
> bagagerummet!
> Sådan gør normale mennesker

Jep, de har et mindre autoværksted i bagagerummet for at undgå bøder.

PS: Bare de normale mennesker ikke kører med overlæs .... så får de jo en
bøde for det!

--
Bjørn J.
~~wear sunscreen~~



Martin Kiefer (16-11-2005)
Kommentar
Fra : Martin Kiefer


Dato : 16-11-05 19:13


"Thomas H." <thhedkFjernDetteForPokker@gmail.com> skrev i en meddelelse
news:liFef.401$Cl2.3889@news000.worldonline.dk...
>
> Hvad skal man så gøre når man pludselig løber tør, køre ind til siden og
> ringe efter Falck?

Man holder øje med sin sprinkler-indikator som lyser når den er ved at nå et
minimum. Og når den så lyser kører min ind og efterfylder. Sværere kan det
da vel for pokker ikke være...

Og hvis man ikke har en indikator. Er det vel som minimum et krav om at man
kontrollerer sin sprinklervæske med jævne mellemrum. På samme måde som der
skal kontrolleres olie en gang imellem...Burde ikke være særlig svært!

Kald det flueknepperi. Jeg kalder det almindelig vedligehold af bilen.

--
Mvh
Martin Kiefer
www.kiefer.dk



Ole Sørensen (17-11-2005)
Kommentar
Fra : Ole Sørensen


Dato : 17-11-05 10:43

Martin Kiefer wrote:
> Man holder øje med sin sprinkler-indikator som lyser når den er ved
> at nå et minimum. Og når den så lyser kører min ind og efterfylder.
> Sværere kan det da vel for pokker ikke være...
>
> Og hvis man ikke har en indikator. Er det vel som minimum et krav om
> at man kontrollerer sin sprinklervæske med jævne mellemrum. På samme
> måde som der skal kontrolleres olie en gang imellem...Burde ikke være
> særlig svært!

Fuldstændig enig.



Thomas H. (17-11-2005)
Kommentar
Fra : Thomas H.


Dato : 17-11-05 14:23


"Ole Sørensen" <sorrynomail@asdfjalsdjfa.com> skrev i en meddelelse
news:437c5097$0$8100$ba624c82@nntp02.dk.telia.net...
> Martin Kiefer wrote:
>> Man holder øje med sin sprinkler-indikator som lyser når den er ved
>> at nå et minimum. Og når den så lyser kører min ind og efterfylder.
>> Sværere kan det da vel for pokker ikke være...
>>
>> Og hvis man ikke har en indikator. Er det vel som minimum et krav om
>> at man kontrollerer sin sprinklervæske med jævne mellemrum. På samme
>> måde som der skal kontrolleres olie en gang imellem...Burde ikke være
>> særlig svært!
>
> Fuldstændig enig.


I er sgu for langt ude ....
Jeg synes politiet skulle bruge deres ressourcer andre steder, i stedet for
sådan nogle ligegyldige ting!



Per Henneberg Kriste~ (17-11-2005)
Kommentar
Fra : Per Henneberg Kriste~


Dato : 17-11-05 14:41


"Thomas H." <thhedkFjerndetteforpokker@gmail.com> skrev i en meddelelse
news:437c8458$0$78284$157c6196@dreader1.cybercity.dk...

>>> Og hvis man ikke har en indikator. Er det vel som minimum et krav om
>>> at man kontrollerer sin sprinklervæske med jævne mellemrum. På samme
>>> måde som der skal kontrolleres olie en gang imellem...Burde ikke være
>>> særlig svært!
>>
>> Fuldstændig enig.
>
>
> I er sgu for langt ude ....
> Jeg synes politiet skulle bruge deres ressourcer andre steder, i stedet
> for sådan nogle ligegyldige ting!

Det er selvfølgelig en mening du har lov til at have.

Når du får lidt mere erfaring med biler, så forvent at du til din store
overraskelse ændrer mening.


--
Per, Esbjerg



Jan W Nielsen (17-11-2005)
Kommentar
Fra : Jan W Nielsen


Dato : 17-11-05 17:37

> Jeg synes politiet skulle bruge deres ressourcer andre steder, i stedet
> for sådan nogle ligegyldige ting!

Jeg er enig i, at man generelt bruger for mange ressourcer på ligegyldig
færdselskontrol - i forhold til de massive problemer, der er med
kriminalitet andre steder i samfundet.

Men hvad vil du sige til den kvinde, jeg samlede op fra vejen, og som blev
kørt ned af en anden kvinde i en gammel spand af en Fiat Uno med mødbeskidte
ruder - der var helt ugennemsigtige i lav vintersol..?

/Jan W Nielsen



Jan (16-11-2005)
Kommentar
Fra : Jan


Dato : 16-11-05 09:00


">
> Dårlig moral/etik af politiet...

Vi ved jo ikke hvordan vejret var da han blev stoppet, det kunne jo være på
en landevej hvor "bonden" har været ude med møgsprederen, og han derfor ikke
kunne holde sin forude ren, og det må da betragtes som værende farligt.

jd



Lars Knudsen (16-11-2005)
Kommentar
Fra : Lars Knudsen


Dato : 16-11-05 09:05

On Wed, 16 Nov 2005 08:59:42 +0100, "Jan" <SPAMa45@SPAMsccd.dk> wrote:

>> Dårlig moral/etik af politiet...
>Vi ved jo ikke hvordan vejret var da han blev stoppet, det kunne jo være på
>en landevej hvor "bonden" har været ude med møgsprederen, og han derfor ikke
>kunne holde sin forude ren, og det må da betragtes som værende farligt.

Næh.. Altså jeg ville sgu nødig køre uden her om efteråret - en mørk
aften på veje uden lys bliver ret hurtigt temmelig grumset at se ud på
hvis vejen er lidt fugtig og der fx. kører en lastbil foran... Og det
ER altså farligt ikke at kunne se ordenligt ud af forruden

Heldigvis begynder min bil at brokke sig over lav sprinklervæske-stand
når der er en liter tilbage eller så'n, så kan man lige toppe den op
med det samme.

** Lars



Anders Majland (16-11-2005)
Kommentar
Fra : Anders Majland


Dato : 16-11-05 14:56

> Heldigvis begynder min bil at brokke sig over lav sprinklervæske-stand
> når der er en liter tilbage eller så'n, så kan man lige toppe den op
> med det samme.

Jeg mangler præcist det samme. I den gamle mazda var der plads til ~5liter
sprinklervæske og en fin indikator. I skodan kan der være ~1,25 liter og der
er ingen indikator. Vi kører nu rundt med en liter i bagagerummet for det er
squ træls når man løber tør - og manv opdager der ikke før man har en
belortet forrude man vil rengøre. Så kører viskerne lige frem og tilbage
nogle gange uden væste og udsynet er helt væk .....



Lars Knudsen (16-11-2005)
Kommentar
Fra : Lars Knudsen


Dato : 16-11-05 20:10

Hej,

On Wed, 16 Nov 2005 14:56:29 +0100, "Anders Majland"
<anders.majland-see.signature@address.invalid> wrote:

>> Heldigvis begynder min bil at brokke sig over lav sprinklervæske-stand
>> når der er en liter tilbage eller så'n, så kan man lige toppe den op
>> med det samme.
>Jeg mangler præcist det samme. I den gamle mazda var der plads til ~5liter
>sprinklervæske og en fin indikator. I skodan kan der være ~1,25 liter og der
>er ingen indikator.

Ja, det er altså fjollet 1 - små sprinklerbeholdere og 2 - ingen
indikator for lav væskestand. Det med størrelsen på beholderen kan jeg
til dels forstå, men på mange biler er der større beholder når der er
lygtespulere - hvorfor så ikke bare nøjes med kun den store?

Og indikatoren kan altså ikke koste mange kroner, trods alt.


>squ træls når man løber tør - og manv opdager der ikke før man har en
>belortet forrude man vil rengøre. Så kører viskerne lige frem og tilbage
>nogle gange uden væste og udsynet er helt væk .....

Nemlig ja.


** Lars

Troels P. Olsen (17-11-2005)
Kommentar
Fra : Troels P. Olsen


Dato : 17-11-05 17:36

> Ja, det er altså fjollet 1 - små sprinklerbeholdere og 2 - ingen
> indikator for lav væskestand. Det med størrelsen på beholderen kan jeg
> til dels forstå, men på mange biler er der større beholder når der er
> lygtespulere - hvorfor så ikke bare nøjes med kun den store?

Tankmåler på en sprinkerbeholder, anyone? ;)

> Og indikatoren kan altså ikke koste mange kroner, trods alt.

>>squ træls når man løber tør - og manv opdager der ikke før man har en
>>belortet forrude man vil rengøre. Så kører viskerne lige frem og tilbage
>>nogle gange uden væste og udsynet er helt væk .....
>
> Nemlig ja.

Jeg er nu glad for min Honda. Den tager ~ 4.6 liter.

// Troels



Per Henneberg Kriste~ (17-11-2005)
Kommentar
Fra : Per Henneberg Kriste~


Dato : 17-11-05 20:52


"Troels P. Olsen" <whybother@skingme.dk> skrev i en meddelelse
news:4k2ff.77$ch4.37@news.get2net.dk...

>>>squ træls når man løber tør - og manv opdager der ikke før man har en
>>>belortet forrude man vil rengøre. Så kører viskerne lige frem og tilbage
>>>nogle gange uden væste og udsynet er helt væk .....
>>
>> Nemlig ja.
>
> Jeg er nu glad for min Honda. Den tager ~ 4.6 liter.

Jamen så er der jo ikke noget at sige til at alle Honda´erne slæver hen af
jorden ...

:)
--
Per, Esbjerg



Lars Knudsen (17-11-2005)
Kommentar
Fra : Lars Knudsen


Dato : 17-11-05 21:38

Hej,

On Thu, 17 Nov 2005 17:36:20 +0100, "Troels P. Olsen"
<whybother@skingme.dk> wrote:

>> Ja, det er altså fjollet 1 - små sprinklerbeholdere og 2 - ingen
>> indikator for lav væskestand. Det med størrelsen på beholderen kan jeg
>> til dels forstå, men på mange biler er der større beholder når der er
>> lygtespulere - hvorfor så ikke bare nøjes med kun den store?
>Tankmåler på en sprinkerbeholder, anyone? ;)

*LOL* Dog ikke.. Kun den der... *blinnnng* lyd og så står der "Wash
Fluid Low" i display'et.



>Jeg er nu glad for min Honda. Den tager ~ 4.6 liter.

Nogen lignende her..


** Lars


Preben Riis Sørensen (15-11-2005)
Kommentar
Fra : Preben Riis Sørensen


Dato : 15-11-05 20:15


"Troels P. Olsen" <whybother@skingme.dk> skrev
> Min MOR er engang blevet knaldet for det
> samme.

Der er da ingen sprinklervæske der hedder noget med Troels...
--
M.V.H.
Preben Riis Sørensen
preben@esenet.dk




Kim Olsen (15-11-2005)
Kommentar
Fra : Kim Olsen


Dato : 15-11-05 20:08

> Hej.
>
> En bekendt har netop fået et bødeforlæg for at køre uden sprinklervæske.
>
> Er det gyldig grund, eller er det bare en vendetta ???

Hej

Jeg har for mange mange år siden fået kasseret en bil til syn af samme
grund. Men der havde jeg også gjort mig upopulær inden, ved at bilen på
flere områder var lige på lovlig grund. (dækstørrelser, sporforøger mv..)
Det var en gammel BMW 1602 fra 1972....

Men ellers - hvis din bekendte har opført sig ordentligt, burde
sprinklervæske jo ikke give andet end en påtale.

hilsen
Kim Olsen



Henning (16-11-2005)
Kommentar
Fra : Henning


Dato : 16-11-05 09:39

On Tue, 15 Nov 2005 20:03:09 +0100, "Morten"
<tungmetal32@remove.Remove.yahoo.dk> wrote:

>Hej.
>
>En bekendt har netop fået et bødeforlæg for at køre uden sprinklervæske.
>
>Er det gyldig grund, eller er det bare en vendetta ???
>Han kører rundt i en peppet peugoet m. tonede ruder mv. - og den er 100%
>lovlig - så det virker lidt som om der bare skulle finde et eller andet.

Kunne det tænkes, at din bekendte var blevet stoppet fordi forruden
var møgbeskidt? Og politiet derfor checker om der er spinklervæske på?

Morten (16-11-2005)
Kommentar
Fra : Morten


Dato : 16-11-05 18:13


"Henning" <newsmail@REMOVETHISmailme.dk> skrev i en meddelelse
news:cvrln1hf3q4mgagt0n3k1qr8n3ksvmcupj@4ax.com...
> On Tue, 15 Nov 2005 20:03:09 +0100, "Morten"
> <tungmetal32@remove.Remove.yahoo.dk> wrote:
>
>>Hej.
>>
>>En bekendt har netop fået et bødeforlæg for at køre uden sprinklervæske.
>>
>>Er det gyldig grund, eller er det bare en vendetta ???
>>Han kører rundt i en peppet peugoet m. tonede ruder mv. - og den er 100%
>>lovlig - så det virker lidt som om der bare skulle finde et eller andet.
>
> Kunne det tænkes, at din bekendte var blevet stoppet fordi forruden
> var møgbeskidt? Og politiet derfor checker om der er spinklervæske på?

Næhhh - for det regnede nemlig i aftes i viborg, hvor det
skete...............



Per Henneberg Kriste~ (16-11-2005)
Kommentar
Fra : Per Henneberg Kriste~


Dato : 16-11-05 20:20


"Morten" <tungmetal32@remove.Remove.yahoo.dk> skrev i en meddelelse
news:dJJef.693$Px5.156@news.get2net.dk...

>> Kunne det tænkes, at din bekendte var blevet stoppet fordi forruden
>> var møgbeskidt? Og politiet derfor checker om der er spinklervæske på?

> Næhhh - for det regnede nemlig i aftes i viborg, hvor det
> skete...............

Hvorfor begyndte betjenten at tjekke for sprinklervæske?


--
Per, Esbjerg



Lars Jensen (18-11-2005)
Kommentar
Fra : Lars Jensen


Dato : 18-11-05 15:22

Per Henneberg Kristensen wrote:
> "Morten" <tungmetal32@remove.Remove.yahoo.dk> skrev i en meddelelse
> news:dJJef.693$Px5.156@news.get2net.dk...
>
>
>>>Kunne det tænkes, at din bekendte var blevet stoppet fordi forruden
>>>var møgbeskidt? Og politiet derfor checker om der er spinklervæske på?
>
>
>>Næhhh - for det regnede nemlig i aftes i viborg, hvor det
>>skete...............
>
>
> Hvorfor begyndte betjenten at tjekke for sprinklervæske?

Fordi de kan?

Lars B


Per Henneberg Kriste~ (21-11-2005)
Kommentar
Fra : Per Henneberg Kriste~


Dato : 21-11-05 11:30


"Lars Jensen" <fjern_lars@zulfo.dk> skrev i en meddelelse
news:437de3ae$0$10871$ba624c82@nntp02.dk.telia.net...

>> Hvorfor begyndte betjenten at tjekke for sprinklervæske?

> Fordi de kan?

Nærmere fordi de havde mistanke om han havde gjort noget ulovligt og at han
derfor skulle bøde på anden vis. F.eks. streetracedeltager/tilskuer.


--
Per, Esbjerg



Søg
Reklame
Statistik
Spørgsmål : 177558
Tips : 31968
Nyheder : 719565
Indlæg : 6408912
Brugere : 218888

Månedens bedste
Årets bedste
Sidste års bedste