SSang Yong Musso
Fra : Morten Fruergaard

Dato : 15-11-05 17:43

Nogen der ved noget om en sådan fra 2001?

Med en 3,2 MB kopi motor og gear...

Godt/skidt?

Fra : jan@stevns.net

Dato : 15-11-05 17:49

"Morten Fruergaard" <mit fornavn @ mit efternavn . com> skrev :

> Nogen der ved noget om en sådan fra 2001?

har der ikke tidligere været snakket om sådan en herinde ?
omend det er et par dage siden :)

google kender svaret :

Ssang Yong Musso
.... Eller kender links hvor man kan få flere oplysninger om bilen ?
Mvh Ulrik Hej Ulrik
Jeg har haft en Musso som Firmabil da jeg arbejdede i Spanien. ...
dk.fritid.bil - 9 Jun. 2003 22:19 efter Martin Larsen - 4 indlæg - 4
forfattere

Ssang yong musso
Så så godt ord igen. Man får en masse for pengene. Blandt andet
problemer
med at finde reservedele osv. Det er en af de nyeste ...
dk.fritid.bil - 24 Aug. 2003 11:44 efter Joakim - 6 indlæg - 4
forfattere

ssang yong Musso
Hej jeg håber at en her er mand/kvinde for at hjælpe mig med at finde
et sted hvor jeg kan få reservedele til en sådan. Det ...
dk.fritid.bil - 23 Aug. 2003 18:00 efter Joakim - 1 indlæg - 1
forfatter

Musso er inrykket før men er kommet til at slette den (IDIOT)
.... På forhånd tak MVH Joakim Prøv US-biler (Leif Larsen) i Nr Åby:
http://www.larsenauto.
dk/head.htm Ulrik importerede Ssang-yong før de blev overtaget af ...
dk.fritid.bil - 24 Aug. 2003 17:22 efter Leo Jensen - 5 indlæg - 3
forfattere

Jeg har fået Musso
.... tirsdag. Bilen er en SSang Yong musso fra 1999 model 2000 Aut 4x4
Aircon
Power windows Ja bare alt hvad hjertet begærer. Så nu ...
dk.fritid.bil - 27 Aug. 2003 19:27 efter Joakim - 29 indlæg - 15
forfattere

--
jan@stevns.net
Rigtige mænd kører med baghjulstræk !

Fra : Morten Fruergaard

Dato : 15-11-05 17:53

jan@stevns.net wrote:

> har der ikke tidligere været snakket om sådan en herinde ?
> omend det er et par dage siden :)

Jo, men det er jo ikke helt nyt... :-|

Fra : jan@stevns.net

Dato : 15-11-05 18:16

"Morten Fruergaard" <mit fornavn @ mit efternavn . com> skrev :

>Jo, men det er jo ikke helt nyt... :-|

<grin> .... det ... øehhhh... er bilen da heller ikke ;)

anyway - den er jo en sjælden fugl

Henning_mode ??

Fra : Mogens

Dato : 15-11-05 18:57

<jan@stevns.net> wrote in message

> anyway - den er jo en sjælden fugl

Sjælden? - der sælges da ret mange af dem.
De hedder også Rexton...

Mvh Mogens

Fra : jan@stevns.net

Dato : 15-11-05 19:10

"Mogens" <nyhedsgrupper@SLETjubii.dk> skrev :

>Sjælden? - der sælges da ret mange af dem.
>De hedder også Rexton...

Musso'en blev ikke solgt i ret stort tal dengang - at den nye Rexton
sælger, kan jo ikke sige ret meget om den gamle's kvaliteter

(omend den gamle, vist var en ret ok bil)

Jeg ser yderst sjældent en Rexton, og endnu sjældnere musso'en

Fra : Mogens

Dato : 15-11-05 19:21

> "Mogens" <nyhedsgrupper@SLETjubii.dk> skrev :

> Musso'en blev ikke solgt i ret stort tal dengang - at den nye Rexton
> sælger, kan jo ikke sige ret meget om den gamle's kvaliteter
> (omend den gamle, vist var en ret ok bil)

Nope - skod.

> Jeg ser yderst sjældent en Rexton, og endnu sjældnere musso'en

Der holder een ved siden af min Camero hver dag. Min bil fylder
godt nok INTET ift. Rexton...... i højden :)
--
Mvh Mogens

Fra : Morten Fruergaard

Dato : 15-11-05 19:45

Mogens wrote:

> Nope - skod.

Musso'en?

Hvorfor?

Fra : Mogens

Dato : 15-11-05 19:46

"Morten Fruergaard" <mit fornavn @ mit efternavn . com> wrote in message

> Musso'en? - Hvorfor?

Dårlig kvalitet - der ruster...
Prøv at søg på navnet i gruppen - der er skrevet lidt omdet.
--
Mvh Mogens

Fra : Dennis Pedersen

Dato : 15-11-05 22:32

<jan@stevns.net> wrote in message

> Jeg ser yderst sjældent en Rexton, og endnu sjældnere musso'en

Der er ellers en del af dem herovre vest på.
Jeg støder jævnligt på en..

--
/Dennis
Seat Leon 1.9 TDi - 303Nm at 2358rpm

Fra : Lars Bisgaard

Dato : 15-11-05 19:52

Musso kan jeg intet sige om men min fader har lige byttet hans 2003 Pajero
sport van diesel, ud med en rexton 2.7 Diesel.
Motoren som også her en MB kopi, går fuldstændig som den 5 cyllenderede MB
motor, lidt grov når den får gas og ellers dejligt afslappende, Hvis man vil
sammenligne støj med Pajeroen så passer det ca. hvis man kører 100 i
pajeroen i 5 gear. ( manuel )og så sætter rexton i 3 gear. ( aut. ) så er
der ca. samme støj billede ( intet videnskabeligt kun hvad vi syntes )
Ellers er han kanon glad for den, han har faktisk ikke noget negativt at
sige om den endnu. Men han har også kun kørt ca. 4000 km i den endnu.
jeg har rullet ca. 800 km i den og hvis man skal sige noget negativt så er
det retnings stabilitet ved høj hastighed, men det er vel rimeligt normalt
ved en 4x4 ?

Ved godt at dette nok ikke var til meget nytte omkring musse og holdbarhed
:)

MVH

Lars Bisgaard

Fra : Nygaard \(4330\)

Dato : 15-11-05 20:03

> Med en 3,2 MB kopi motor og gear...
>
> Godt/skidt?

Jeg ville læse følgende link (Länsforsäkringars maskinskaderapport 2003)
ganske grundigt før at jeg ville nærme mig en sådan med tegnedrengen.

http://nweb.waymaker.se/bitonline/2003/04/07/20030407BIT00170/wkr0002.pdf

/tue

Fra : Ukendt

Dato : 15-11-05 20:40

"Nygaard (4330)" <holmnygaardfjerndette@tiscali.dk> skrev i en meddelelse

> Jeg ville læse følgende link (Länsforsäkringars maskinskaderapport 2003)
> ganske grundigt før at jeg ville nærme mig en sådan med tegnedrengen.
>
> http://nweb.waymaker.se/bitonline/2003/04/07/20030407BIT00170/wkr0002.pdf

hehe, ja den er jo ikke ligefrem den bedste i klassen

--
Tom

Fra : Morten Fruergaard

Dato : 15-11-05 20:44

Tom wrote:

> hehe, ja den er jo ikke ligefrem den bedste i klassen

Hvilke 4x4 er det... :-|

Fra : Lars Bisgaard

Dato : 15-11-05 21:00

/20030407BIT00170/wkr0002.pdf

> Hvilke 4x4 er det... :-|

Nææ.. og så når man ser hvor Audi ligger ... som for en del mennesker står
for kvalitet.

MVH

Lars Bisgaard

Fra : Torben Scheel

Dato : 16-11-05 12:38

Lars Bisgaard wrote:

> Nææ.. og så når man ser hvor Audi ligger ... som for en del mennesker står
> for kvalitet.

Jeps - kun dobbelt så god som Saab

--
vh
Torben - med en Audi 80 der afventer Roversalg før den får dansk

Fra : Kim Kristensen

Dato : 15-11-05 21:11

meddelelse news:437a3a81$0$41151$14726298@news.sunsite.dk...
> Tom wrote:

http://nweb.waymaker.se/bitonline/2003/04/07/20030407BIT00170/wkr0002.pdf

> Hvilke 4x4 er det... :-|
>

> --
> Mvh. Morten Fruergaard - www.4x4butikken.dk
> Online shop med alarmer, dæk, fælge og xenonkit - ikke kun til 4x4...
> Dæklevering normalt indenfor 3 dage - og vi modtager naturligvis Dankort
> www.4x4styling.dk - rustfrit udstyr til 4x4, vans og enkelte personbiler

Toyota LandCruiser ligger som nummer 8 blandt de 20 bedste, så den gør vel.

Med venlig hilsen Kim