Polere bil i kulde?
Fra : Ole Sørensen

Dato : 15-11-05 00:56

Er det noget med, at man skal polere bil i mindst 15 graders varme, eller
hvordan er det nu?

/ole

Fra : KS

Dato : 15-11-05 05:33

Det står som regel på den polish du bruger - jeg mener endda det er mere end 18 grader !

Mv KS

Fra : Ukendt

Dato : 15-11-05 21:02

> Er det noget med, at man skal polere bil i mindst 15 graders varme, eller
> hvordan er det nu?

Vist meget forskelligt afhængigt af produktet UltraGlozz er vist min. 4
grader.
Je polerede min vogn i week-enden temperaturen i garagen var ca. 12 grader -
resultatet blev over al forventning.

--
Claus Petersen
VW Golf Sportline 2,0 16V TDI - www.vwfanatic.dk

"It's nice to be important - but it's more important to be nice"

Fra : Henrik

Dato : 22-11-05 10:47

"Ole Sørensen" skrev i en meddelelse
> Er det noget med, at man skal polere bil i mindst 15 graders varme, eller
> hvordan er det nu?

ca +15°C - + 20°C, normal luftfugtighed samt lidt god ventilation ifølge
http://www.vaxdoktorn.se/fel.html