Overnatning Tyskland.
Fra : Christian Jonassen

Dato : 11-06-01 22:44

Hej.

Er der nogen der kender til et godt (motel, vandrehjem, pensionat ell.lign.)
og nogenlunde billigt overnatningsted i Tyskland i kort afstand til A5 et
sted mellem Karlsruhe og Freiburg??

/Christian

Fra : Søren L Hansen

Dato : 12-06-01 10:29

Christian Jonassen <christian@trojborgvej.dk> wrote in article
<9g3dsu$23t$1@news.inet.tele.dk>...
> [...]
ell.lign.)
> og nogenlunde billigt overnatningsted i Tyskland i kort afstand til A5 et

Tyske blad Tourenfahrer laver et lille hæfte med 100vis af
motorcykelvenlige steder som jeg har her. Der er en fin side med mange af
dem her: http://www.tourenfahrer.de/tf/uni/hspecial/hspecial.asp
Se f.eks. Schwarzwaldgasthaus Salenhof
med link:
http://www.salenhof.de/ det ligger tæt på A5.
Klik på "Anreise" for at se et kort. Og spisekortet får mundvandet frem:
f.eks. Bauernbratwurstschnecken ??

--
Søren
lindholt@person.dk