CBR 600 mail-liste? -Ja den findes... :-)
Fra : Charlotte Grosen

Dato : 11-06-01 12:56

....Ja der findes faktisk en CBR 600 mail-liste.
Vi er godtnok ikke så mange på listen endnu, så det ville da være
dejligt hvis der her er andre CBR-ejere (e.l.) som havde lyst til at
gøre os selskab.

Send en mail til majordomo@studmc.dk med teksten "subscribe cbr600"
(uden "") i brødtexten/messagebody.

Folk er også velkommen til at smide en mail til (<michael@lyngbol.dk>)
hvis man har brug for hjælp.

Charlotte

Fra : Carsten

Dato : 11-06-01 13:20

"Charlotte Grosen" <charlotte.grosen@femina.dk>
wrote in message news:3B24B1C2.C825954F@femina.dk...
> ...Ja der findes faktisk en CBR 600 mail-liste.
> Vi er godtnok ikke så mange på listen endnu, så det ville da være
> dejligt hvis der her er andre CBR-ejere (e.l.) som havde lyst til at
> gøre os selskab.

Så er det jo man spekulerer på hvad man får ud af at stå på listen ?
Er det en "spørg her hvis du vil vide noget om hvorfor din MC siger
underlige lyde" liste ? I så fald har jeg nogle spørgsmål

Carsten
CBR 600 F2 '94

Fra : Charlotte Grosen

Dato : 11-06-01 14:37

kære Carsten ...og andre

CBR 600 mail listen er en liste hvor vi "snakker" om CBR'er, spørger
hinanden til råds, eller prøver at hjælpe hinanden osv... og du er da
også velkommen til at fortæller en god "løgn historier" hvis du ellers
tror det er noget vi andre kunne finde sjovt/interessant....men som sagt
er vi ikke så mange så du kunne jo være med til at sætte lidt skub i
tingene ved at melde dig til listen!*SS*

Charlotte

Fra : Henrik Nielsen - Rap~

Dato : 11-06-01 13:56

Måske et dumt spørgsmål.

Men du skriver i snakker CBR'er. Er det kun CBR600 eller gælder det alle
CBR'er ?

--
Mvh.
Henrik

Fjern x i mailadr. ved svar på mail

Fra : Charlotte Grosen

Dato : 11-06-01 16:10

Pt. mener jeg kun det er 600 (jeg har ikke set andet på listen)

-Charlotte

Fra : Michael Lyngbøl

Dato : 11-06-01 16:26

On Mon, 11 Jun 2001 14:55:31 +0200, Henrik Nielsen - RaptorMC.dk wrote:
> Måske et dumt spørgsmål.
>
> Men du skriver i snakker CBR'er. Er det kun CBR600 eller gælder det alle
> CBR'er ?

Som det er nu er der kun CBR 600 folk paa listen, men alle andre er
selvf. ogsaa velkomne paa listen.

For min skyld kan vi sagtens omdoebe listen til "cbr@studmc.dk" og lave
det til en generel CBR listen, hvis der er stemning for det?

--
Michael Lyngbøl -- Opinions are mine[TM];
CBR 600F

Fra : Henrik Nielsen - Rap~

Dato : 11-06-01 17:00

Det lyder jo umiddelbart som en god idé. Men det afhænger vel lidt af hvor
meget trafik der er på den lige nu. Hvis der er meget, er det måske ikke så
god en idé. Hvis man får fx. 50 mails om dagen, vil man nok ikke læse det
hele og man misser måske det vigtige.

Men det ved I, som bruger den, jo bedre. Hvis den bliver generel for CBR, så
er jeg på.