Koldt, men superskønt
Fra : snusken

Dato : 17-11-05 21:10

Hej,
MZen med sidevogn starter (mærkeligt nok ) endnu bedre
i koldt vejr, og hvor er det skønt at trille lidt i den lave
sol..

--
fjern 2*ii i email adressen

mvh eric

Fra : Jes Vestervang

Dato : 17-11-05 21:27

snusken <snuskenii@iipc.nu> writes:

> MZen med sidevogn starter (mærkeligt nok ) endnu bedre i koldt
> vejr, og hvor er det skønt at trille lidt i den lave sol..

Ja, vejret var smukt i morges. De lave skyer mod øst gjorde sit for at
imitere alperne, men temperaturen passede nu bedst til en skitur. Jeg
savnede også Fazerens varmehåndtag lidt, selvom mine trefingrede
luffer fra Louis gør underværker.
--
mvh Jes Vestervang @ FZS600 & DT125R

Fra : Erling Christensen

Dato : 17-11-05 23:45

On Thu, 17 Nov 2005 21:27:28 +0100, Jes Vestervang
<jes.vestervang@gmail.com> wrote:

> [...]
>imitere alperne, men temperaturen passede nu bedst til en skitur. Jeg
>savnede også Fazerens varmehåndtag lidt, selvom mine trefingrede

Det var dælme koldt I vejle kl 10.... Jeg var lige ude og trille en
kort tur da jeg have køreprøve.... Dælme ikke varmt men frisk.... man
er vel Viking *G*

Nå ja... og jeg bestod dælme I første hug...
Mvh

Erling Christensen

Fra : Torben Scheel

Dato : 18-11-05 10:55

Erling Christensen wrote:

> Det var dælme koldt I vejle kl 10.... Jeg var lige ude og trille en
> kort tur da jeg have køreprøve.... Dælme ikke varmt men frisk.... man
> er vel Viking *G*
>
> Nå ja... og jeg bestod dælme I første hug...

Tillykke! Skal du så køre i vinter eller venter du til foråret?

--
vh
Torben

Fra : Steen E.

Dato : 18-11-05 11:13

Brrrrrrrr !! Koldt, vådt og tilmed saltet ! Nej, Fazeren har for længst
været ude for sidste gang.

Så tak for denne gang, for gode ture og festlig snak - og på gensyn til
forårssol, nyudsprungne træer, højt til himlen og lune aftener.

--
Steen E.
http://www.dfmc.dk/default.asp?mode=info&id=623

Fra : Erling Christensen

Dato : 18-11-05 18:57

On Fri, 18 Nov 2005 10:55:25 +0100, Torben Scheel
<torben_scheel@hotmail.com> wrote:

>Tillykke! Skal du så køre i vinter eller venter du til foråret?

Nej.... Den bliver luftet så mange gange det er muligt frem til den
30.11. men så er det slut for I år..... Der er en masse småprojekter
som skal laves på den, så jeg har rielig brugt for de 3 måneder....

Noget af det som skal laves er renorvering af bremsesystemet....
Skriverne er slidte, så jeg vil renovere det nu I stedet for at vente
til de er helt færdige midt på sæsonen....

Mvh

Erling Christensen

Fra : Mikkel Christensen

Dato : 18-11-05 09:21

Jes Vestervang <jes.vestervang@gmail.com> writes:

> [...]
> imitere alperne, men temperaturen passede nu bedst til en skitur. Jeg
> savnede også Fazerens varmehåndtag lidt, selvom mine trefingrede

Tjah. Der er mørkt og p*ssekoldt når man kører på arbejde og mørkt og
p*ssekoldt når man kører hjem igen. Så kan det være det samme :) Jeg
tror den grønne ryger i stald på søndag.

--
Mikkel | You need only two tools: WD-40 and gaffer tape.
motortosse.dk | If it doesn't move and it should, use WD-40.

Fra : Moller

Dato : 18-11-05 10:37

snusken wrote:
> Hej,
> MZen med sidevogn starter (mærkeligt nok ) endnu bedre

   Det er nu alm. viden at en MZ i standard trim, og velholdt starter
bedst om vinteren ;) den er jo som skabt til vinterkørsel :)

> i koldt vejr, og hvor er det skønt at trille lidt i den lave
> sol..

   hmmm.... Nej, jeg køre ikke fra Vordingborg til KBH på MZ'en i det vejr
her, no way.

--
VH
Lars Molnit

Fra : Jes Vestervang

Dato : 18-11-05 11:15

Mikkel Christensen <mikkel.christensen+news@gmail.com> writes:

> Tjah. Der er mørkt og p*ssekoldt når man kører på arbejde og mørkt
> og p*ssekoldt når man kører hjem igen.

Det kommer an på mødetiderne

> Så kan det være det samme :) Jeg tror den grønne ryger i stald på
> søndag.

Fazeren skal nok fortsat bruges til nogle ture til Ejstrupholm resten
af året, men ellers står DT'eren for transporten nu. Begge cykler må
hellere få en ordentlig omgang olie (300 ml kædeolie hos louis er på
tilbud til 1,5eur).
--
mvh Jes Vestervang @ FZS600 & DT125R

Fra : Mikkel Christensen

Dato : 18-11-05 12:02

Jes Vestervang <jes.vestervang@gmail.com> writes:

> Det kommer an på mødetiderne

Hehe, ja OK. I dag kørte jeg først 8:30 og det var da dejligt. Med lidt
held er dagen slut omkring kl 14, så det bliver 2x dagslys i dag :D

> [...]
> af året, men ellers står DT'eren for transporten nu. Begge cykler må
> hellere få en ordentlig omgang olie (300 ml kædeolie hos louis er på

Jeg skammer mig over at indrømme at jeg er begyndt at shoppe efter en
bil...

Fra : Anders Majland

Dato : 18-11-05 13:57

> Jeg skammer mig over at indrømme at jeg er begyndt at shoppe efter en
> bil...

Pickup eller kassevogn ?
(begge er praktiske til at transporter mc'er

Fra : Jes Vestervang

Dato : 28-11-05 20:47

Mikkel Christensen <mikkel.christensen+news@gmail.com> writes:

> Jeg skammer mig over at indrømme at jeg er begyndt at shoppe efter
> en bil...

Havde jeg lidt større overskud i økonomien ville jeg også skaffe en
vinterbil, men det må vente til studierne er ovre (dvs 1½ år ca.).c
--
mvh Jes Vestervang @ FZS600 & DT125R