Hvilket service værksted til Mazda - Ve
Fra : Torben R

Dato : 14-11-05 10:07

Hej NG.

Mit lokale Mazda værksted er desværre ikke længere officielt Mazda værksted.

For at beholde min garanti vedr. rust og lakskader skal jeg derfor finde
et nyt
værksted, som er godkendt at Mazda.

Jeg har ca. lige langt at køre til enten Vejle eller Kolding, men har
ingen erfaringer
med nogle af de ialt 4 værksteder der findes.

Vejle:

Bøje & Brøchner
Autohuset Vestergaard Dana

Kolding:

Aunsbjerg Nielsen
Autohuset Vestergaard

Service og værkstedsbesøg er jo en tillids sag, så jeg vil gerne høre
fra nogen af jer
der har gode/dårlige erfaringer med ovennævnte steder.

På forhånd tak.

--

Torben R.

Fra : Rasmus Bojsen

Dato : 14-11-05 18:09

Torben R wrote:
> [...]

> fra nogen af jer
> der har gode/dårlige erfaringer med ovennævnte steder.

Jeg har ikke selv erfaringer med værkstederne, men Autohuset Vestergaard
i Kolding bliver da rost i det seneste nummer af Motor, de finder 10 ud
af 10 fejl.

Fra : Michael Pagh

Dato : 14-11-05 20:51

> [...]
> ingen erfaringer
> med nogle af de ialt 4 værksteder der findes.

Jeg ville holde mig langt væk fra Aunsbjerg, har hørt meget dårligt om dem
efterhånden. Men der vil selvfølgelig være forskellige meninger og
oplevelser, men af dem jeg har hørt, hælder langt størstedelen til det
negative.

MVH
Michael Pagh
- Fra Kolding

Fra : Martin Johansen [600~

Dato : 14-11-05 21:18

"Michael Pagh" <mpagh@mobilixnet.dk> wrote in

> Jeg ville holde mig langt væk fra Aunsbjerg, har hørt meget dårligt om
> dem efterhånden.

Jeg har ikke hørt så meget dårligt om dem.. tilgengæld har jeg oplevet
meget dårligt

Mest i form af dårlig service.

Jeg tror de er meget "låste" fra importørens side og derfor ikke kan gøre
så meget på eget initiativ.

--
Martin Johansen [6000]
"MTF-0063 - fordi livet er for kort til træge gearskift..."

Fra : Torben R

Dato : 15-11-05 09:26

Tak til alle for jeres input.

Det lader til det bliver Autohuset Vestergaard.

Torben R