Skoda Roomster pris?
Fra : Dan

Dato : 13-11-05 20:54

Hej, er der nogen der har hørt noget om prisen på den kommende Roomster? Den
kommer vist til DK november 2006. Af en MPV at være ser den fingerslikkende
lækker ud

http://www.skoda-auto.com/global/showroom/concepts/roomster/displayImage.htm?RID={18BD787F-E7F7-451C-A613-8C351E1BA25A}&IID={A0036CCB-9B52-4337-A3FB-F6C884862A95}&PS=1024

Hilsen

Dan

Fra : Mogens

Dato : 13-11-05 20:57

"Dan" <no@spam.thankyou.com> wrote in message

> Hej, er der nogen der har hørt noget om prisen på den kommende Roomster?
> Den kommer vist til DK november 2006. Af en MPV at være ser den
> [...]

Så længe Skoda selv kalder bilen for en konceptcar,
går der nok et stykke tid: www.skoda-auto.com/dnk/model/concepts/roomster/

--
Mvh Mogens

Fra : Dan

Dato : 13-11-05 21:05

Så længe Skoda selv kalder bilen for en konceptcar,
> går der nok et stykke tid: www.skoda-auto.com/dnk/model/concepts/roomster/

Nixen, den bliver serieproduceret!

http://www.germancarfans.com/print.cfm/ID/2050429.007/lang/eng

http://www.autoteket.dk/newsarticles.asp?show=newsarticles&newsarticle=1757

og det var også i Århus Stiftstidende Kør Godt i lørdags.

Hilsen

Dan

Fra : JS

Dato : 13-11-05 21:19

"Dan" <no@spam.thankyou.com> skrev i en meddelelse
> Hej, er der nogen der har hørt noget om prisen på den kommende Roomster?
> Den kommer vist til DK november 2006. Af en MPV at være ser den
> [...]

Den ligner IMO en blanding af en rustvogn, en Boeing 747 og en kummefryser.

Fra : Brian Sørup

Dato : 13-11-05 21:25

"JS" <js_539@hotmail.com> skrev i en meddelelse

> Den ligner IMO en blanding af en rustvogn, en Boeing 747 og en
kummefryser.

Ja - nemli' - ja .... og hvis der havde stået BMW, Audi eller Alfa på
bagklappen havde den været åååhhhh så genial..........
Den slår ihvertfald Fiat Multibvadr med flere længder, og er en del mere
spændende at se på end Peugeot Partner......
--
Brian Sørup
Volvo V70 2,5T Aut.

Fra : JS

Dato : 13-11-05 21:37

"Brian Sørup" <camaroFJERNpower454@hotmail.com> skrev i en meddelelse

> [...]
> Den slår ihvertfald Fiat Multibvadr med flere længder, og er en del mere
> spændende at se på end Peugeot Partner......

Jeg kan i forvejen nævne en lang række MPV'er der er væsetligt pænere end
dem du nævner. Og jeg er i øvrigt vild med Skoda. Min (nogenlunde
realistiske) drømmebil er en Octavia stc.

Fra : Jakob Jeppesen

Dato : 14-11-05 11:12

"JS" <js_539@hotmail.com> skrev i en meddelelse news:4377a3e5$0$11671$ba624c82@nntp02.dk.telia.net...

> Jeg kan i forvejen nævne en lang række MPV'er der er væsetligt pænere end dem du nævner.

Ja - det kan du nok, men Skodaen der her omtales er
vel næppe en af dem - hold da kæft hvor er den grim
bagfra.

/Jakob
- der selv kører Octavia

Fra : Dan

Dato : 15-11-05 10:27

> Ja - det kan du nok, men Skodaen der her omtales er
> vel næppe en af dem - hold da kæft hvor er den grim
> bagfra.

EEEEEE (quiz-show buzzer)

Hvad snakker du om, det er et bagparti med stil!

Fra : jan@stevns.net

Dato : 15-11-05 10:33

"Dan" <no@spam.thankyou.com> skrev :

>Hvad snakker du om, det er et bagparti med stil!

hmmmm ... den ligner en pygmæ-ambulance ;=)

--
jan@stevns.net
Rigtige mænd kører med baghjulstræk !

Fra : Jakob Jeppesen

Dato : 15-11-05 10:39

"Dan" <no@spam.thankyou.com> skrev i en meddelelse news:4379a9f6$0$67256$157c6196@dreader2.cybercity.dk...

> EEEEEE (quiz-show buzzer)
>
> Hvad snakker du om, det er et bagparti med stil!

Helt sikkert - det er bare dårlig stil

/Jakob

Fra : Dan

Dato : 13-11-05 21:58

> [...]
> Den slår ihvertfald Fiat Multibvadr med flere længder, og er en del mere
> spændende at se på end Peugeot Partner......

Jeg havde længe sat næsen op efter en MPV med go' plads og det bedste budvar
en Citroen Berlingo, men dens overvægtige udseende afholdt mig gang på gang.

Nu må jeg hellere spare lidt op til november.

Hilsen

Dan

Fra : Anders Majland

Dato : 15-11-05 17:00

> Hej, er der nogen der har hørt noget om prisen på den kommende Roomster?
> Den
> kommer vist til DK november 2006. Af en MPV at være ser den
> fingerslikkende lækker ud

Yep - men hvad med pladsen ? En "kedelig" fabia kan tage 6/8 kasser øl til
rudehøjden bagi men på billedet ser der ikke ud til at være meget
bagageplads

Fra : Dan

Dato : 15-11-05 17:27

> Yep - men hvad med pladsen ? En "kedelig" fabia kan tage 6/8 kasser øl til
> rudehøjden bagi men på billedet ser der ikke ud til at være meget
> bagageplads

http://pub15.bravenet.com/photocenter/album.php?img=72303&usernum=1237401062

Der er vist rigeligt...jeg så et eller andet sted et billede af en
direktør-type, der havde en hel del plads til sine lange stænger..