Spm: Mc-garage
Fra : Aragorn Elessar

Dato : 13-11-05 19:24

Hej i gruppen.

Jeg sidder sammen med den lykkelige ejer (Nuller) af en BMW R 1150 RT og
kikker på mc-garage.
Hos www.louis.de fandt vi sådan en fin en: Varenummer 10005165.
Er der nogen af jer her i gruppen der har sådan en, som kan sige os hvordan
den sidder fast?
På forhånd tak for input.

Venlig hilsen

Aragorn_DK

--
=================
www.welles.dk

Fra : Skovsen

Dato : 13-11-05 22:24

> [...]
> Hos www.louis.de fandt vi sådan en fin en: Varenummer 10005165.
> Er der nogen af jer her i gruppen der har sådan en, som kan sige os

Nu har jeg ikke præcis den samme MC-garage som du har fundet hos Louis, men
jeg kan fortælle dig, at min sidder fast med et klik-spænde under cyklen.
Sammen med elastikken rundt i kanten (fortil og bagtil) holder den sig fint
på i blæsevejr mv...

Mvh,

AP

Fra : Aragorn Elessar

Dato : 14-11-05 00:53

"Skovsen" <aps541@nospam.hotmail.com> wrote in message

> [...]
> jeg kan fortælle dig, at min sidder fast med et klik-spænde under cyklen.
> Sammen med elastikken rundt i kanten (fortil og bagtil) holder den sig

Davs der.

Takker for info, der studeres videre.
Info ang. R 1150 RT: Det var meningen at jeg ville spørge om den passede til
en sådan, men det kom jeg væk fra i mailen.
Har fundet den rette størrelse.
Lurer på at købe den til ham der Nuller i julegave.

Venlig hilsen

Aragorn_DK

--
=================
www.welles.dk

Fra : Henrik Nielsen

Dato : 14-11-05 13:36

"Lurer på at købe den til ham der Nuller i julegave. "

Sørg for at vaske nuller tit. Sådan en MC-garage giver ridser, hvis der er
sandkorn mellem stof og MC....

--
Mvh.
Henrik

Fjern x i mailadr. ved svar på mail.

Fra : Arne Lorenzen

Dato : 14-11-05 20:49

"Henrik Nielsen" <xng@post.cybercity.dk> skrev i

> "Lurer på at købe den til ham der Nuller i julegave. "
>
> Sørg for at vaske nuller tit. Sådan en MC-garage giver ridser, hvis der er
> sandkorn mellem stof og MC....

Og andre har erfaring for at den hiver modellen omkuld når det blæser meget.

--
Mvdlh - http://dfmc.dk/arne_lorenzen

Fra : Aragorn Elessar

Dato : 14-11-05 23:33

"Arne Lorenzen" <alo@nospam.dkfritidmotorcykel.dk> wrote in message
-klip-
> Og andre har erfaring for at den hiver modellen omkuld når det blæser
meget.

> --
> Mvdlh - http://dfmc.dk/arne_lorenzen

Mkay, det skal jeg da også lige have snakket med ham om - nu er det ganske
vist en bette bimmer (BMW R 1150 RT) på 252 tørre kilo, men alligevel.
Kommer der piv på vinden i løbet af vinteren, er sådan en smule mc jo ikke
meget for en rask vinterstorm at lægge ned.
Og da slet ikke når den har fået "sejl" på.

Venlig hilsen

Aragorn_DK

--
=================
www.welles.dk

Fra : Aragorn Elessar

Dato : 14-11-05 23:29

"Henrik Nielsen" <xng@post.cybercity.dk> wrote in message
> "Lurer på at købe den til ham der Nuller i julegave. "
>
> Sørg for at vaske nuller tit. Sådan en MC-garage giver ridser, hvis der er
> [...]

Jeg tror godt at Nuller kan finde ud af at vaske sig selv.
Men han sætter nok pris på at hans mc er i fin stand og ren.
Tak for tippet.

Venlig hilsen

Aragorn_DK

--