Hvordan måles hulafstand på en fælg
Fra : Peter Christiansen

Dato : 13-11-05 17:17

Hej med jer

Jeg har nogle fælge til at stå, som jeg skal have solgt, og så vil jeg
gerne kunne skrive hulafstand i salgsannoncen.

Og så er mit spørgsmål: Hvordan måles det ? Jeg kan se at det står i
forskellige salgsannoncer.

Det drejer sig om en 4-huls fælg, så måles der diagoalt eller hvad ?

--
Peter

Fra : Mogens

Dato : 13-11-05 17:19

"Peter Christiansen" <peter.christ@sol.dk> wrote in message

> [...]
> forskellige salgsannoncer.
> Det drejer sig om en 4-huls fælg, så måles der diagoalt eller hvad ?

Der står en anelse hér:
www.dkfritidbil.dk/oplysninger/faelge/faelge_og_maal.htm
--
Mvh Mogens

Fra : John Sahl

Dato : 13-11-05 17:20

Mogens wrote:
> Der står en anelse hér:
> www.dkfritidbil.dk/oplysninger/faelge/faelge_og_maal.htm

Ellers er det næsten med sikkerhed præget i fælgen.

--
John Sahl,
http://www.fotofaelden.dk - ikke helt det du troede

Fra : Mogens

Dato : 13-11-05 17:25

"John Sahl" <spamnet@mandezonen.dk> wrote in message

> Ellers er det næsten med sikkerhed præget i fælgen.

He he, som kan "oversættes" til følgende biler:
www.dkfritidbil.dk/oplysninger/faelge/Boltcirkel.htm
--
Mvh Mogens

Fra : Peter Christiansen

Dato : 13-11-05 22:37

Mogens wrote:
> "John Sahl" <spamnet@mandezonen.dk> wrote in message

> He he, som kan "oversættes" til følgende biler:
> www.dkfritidbil.dk/oplysninger/faelge/Boltcirkel.htm

Suverænt - tak for svarene.

mvh Peter