http://www.saabklubdanmark.dk/ er hacket :~
Fra : Eg Egemarke

Dato : 13-11-05 12:46

Sådan en Narr.. han skulle hænges op i det der hænger ned...

Håber bare ikke at hele molevitten er væk ØV

MvH Eg Egemarke

http://www.dkfritidmotorcykel.dk/?id=265
Manualer til Mc brug emule hent programmet på www.emule.dk

Fra : jan@stevns.net

Dato : 13-11-05 13:30

"Eg Egemarke" <egemarke@hotmail.com> skrev :

>Sådan en Narr.. han skulle hænges op i det der hænger ned...

Der er ikke meget at slå en knude i - det er jo derfor han hacker i
stedet ;)

>Håber bare ikke at hele molevitten er væk ØV

De har vel en backup ?

Gruppens hjemmesider og forum har også været genstand for deres
interesse et par gange efterhånden

ret trivielt , skal jeg hilse

--
jan@stevns.net
Rigtige mænd kører med baghjulstræk !

Fra : Martin Johansen [600~

Dato : 13-11-05 13:52

jan@stevns.net wrote in

> De har vel en backup ?

Jeg går ud fra det - de er hostet hos Hosting2.dk så jeg går ud fra det er
en lejet server med backupløsning..

--
Martin Johansen [6000]
"MTF-0063 - fordi livet er for kort til træge gearskift..."

Fra : Lars Bonnesen

Dato : 13-11-05 15:56

<jan@stevns.net> wrote in message
> "Eg Egemarke" <egemarke@hotmail.com> skrev :

> De har vel en backup ?

Sikkert ikke - når man ikke sørger for sikkerhed, sørger man sjældent heller
for ordenlig backup.

Vh, Lars.

Fra : Martin Johansen [600~

Dato : 14-11-05 00:30

"Lars Bonnesen" <none@invalid> wrote in

> Sikkert ikke - når man ikke sørger for sikkerhed, sørger man sjældent
> heller for ordenlig backup.

Sådan kan det godt sættes på pinden ja, men intet er som bekendt sikkert..
så alt kan hackes - det er blot et spørgsmål om evner, tid og tålmodighed.

Fra : Henrik B.

Dato : 14-11-05 17:54

"Eg Egemarke" <egemarke@hotmail.com> skrev i en meddelelse
> Sådan en Narr.. han skulle hænges op i det der hænger ned...
>
> Håber bare ikke at hele molevitten er væk ØV

Jep. Men man kan undre sig over, hvorfor de er så lang tid om at få siden op
igen....

Dyrlægebiler - Det intelligente valg