kawasaki z650
Fra : Ole Gregersen

Dato : 12-11-05 20:28

Jeg har haft min Kawasaki siden marts måned i år, og nu mener jeg, at
tiden er kommet til at få lavet nogle ting inden næste sæson oprinder!

Jeg har dog et problem der bekymrer mig meget. Ved koldstart 'ryger'
motoren
temmelig meget. Jeg synes ikke, at olieforbruget er enormt, men alligevel
nervøs for noget med en totalt adskildt motor og med hvad deraf følger!
Jeg har ikke meget erfaring med kawasaki, derfor kunne det jo være at
nogen har haft samme problem?

Hilsen Ole.

Fra : Jesper Pedersen

Dato : 12-11-05 22:15

> Jeg har dog et problem der bekymrer mig meget. Ved koldstart 'ryger'
> motoren
> temmelig meget.

Hvad farve er røgen?
Hvid røg, så er det kondensvand der damper af og er ganske normalt.
Blå røg, så er det olie der brændes af. Når det er ved koldstart kan det
tænkes der løber olie forbi ventilerne når den står stille, og at det er
den smule der bliver brændt af.

/
Jesper