BMW 525 3. gear
Fra : Ukendt

Dato : 12-11-05 16:44

Hej

Hvor meget løber en BMW 525 sådan ca. når den får noget nær fuld skrue i 3.
gear?

Så hurtigt er der nemlig en ung båtnakke der fræser forbi her næsten hver
aften 3-4 gange for at vise hvor smart han er. Bor midt i centrum af en
lille by hvor kommunen lige har sat "30 Km/t max" skilt op

--
Tom

Fra : Ukendt

Dato : 12-11-05 16:57

> [...]
> aften 3-4 gange for at vise hvor smart han er. Bor midt i centrum af en
> lille by hvor kommunen lige har sat "30 Km/t max" skilt op

Kommer jo an på hvilken 525´er det er?

--
Dannie
Kawasaki ZZ-R1100 - 1995 http://www.zx-r.dk

Fra : solvang

Dato : 12-11-05 17:30

Fra : lasse

Dato : 12-11-05 17:32

> [...]
>
>hej tom smid noget i forruden på ham uanset hvilken 525 det er så går den
>et godt stykke over 100 mit gæt ud fra min egen sonata v6 så er det vel
hilsen lasse

Fra : Ukendt

Dato : 12-11-05 17:56

"lasse" <plkke2004@yahoo.dk> skrev i en meddelelse

> [...]

Kan en mursten mon ikke "aflive" sådan en idiot (før han får dræbt et barn)?

--
Tom

Fra : Mogens

Dato : 12-11-05 17:59

"Tom" <tom_christensen(snabela)bigfoot.com> wrote in message

> Kan en mursten mon ikke "aflive" sådan en idiot (før han får dræbt et
> barn)?

ATK? :)
--
Mvh Mogens

Fra : Andreas M. Hansen

Dato : 12-11-05 19:22

> ATK? :)

????

Hold nu op med alt det der svenskerslang - snak dansk din hund...

mvh

Andreas M. Hansen

Fra : Mogens

Dato : 12-11-05 19:56

"Andreas M. Hansen" <nokke99@hotmail.com> wrote in message

> ????
> Hold nu op med alt det der svenskerslang - snak dansk din hund...

Hallo det ÉR dansk
--
Mvh Mogens

Fra : Ukendt

Dato : 12-11-05 20:02

> Hold nu op med alt det der svenskerslang - snak dansk din hund...

AutomatiskTrafikKontrol = ATK

Desværre det lyder meget dansk.

Mvh. Allan

Fra : Brian

Dato : 12-11-05 18:06

Tom wrote:

> Kan en mursten mon ikke "aflive" sådan en idiot (før han får dræbt et
> barn)?

Ellers kan du vel få naboerne til at ringe til polisen, samtidig med at du
også selv gør det. Hvis der ligger flere klager over én bil/chauffør, må de
da gøre noget ved det... eller er jeg naiv ?

/Brian

Fra : Ukendt

Dato : 12-11-05 18:34

> hilsen lasse

IDIOT !!! sikike dog en lam ting at skrive.. husk på at DU får hele skylden
hvis du gør sådan noget tåbeligt noget..
Hvis der er et problem, så ring til strømerne..

HADER folk der tror de er strømere og at de skal håndhæve loven !

Mvh
Morten

Fra : Ukendt

Dato : 12-11-05 18:45

"Juel" <xSnAbElAstarchild.dk> skrev i en meddelelse

> IDIOT !!! sikike dog en lam ting at skrive.. husk på at DU får hele
> skylden
> hvis du gør sådan noget tåbeligt noget..
> Hvis der er et problem, så ring til strømerne..

Den RIGTIGE idiot er da chauføren i bmw'en. At vi andre kan "ønske" at smide
noget tungt i hovedet på gutten, kan man vel næppe fortænke nogen i.
Jeg vil sige det ER et problem da hastigheden er så VOLDSOM meget
overskredet at det nærmest er grotesk.

> HADER folk der tror de er strømere og at de skal håndhæve loven !
Tja, vi har vel alle et medansvar for at det ikke ender i anarki. Jeg vil
nok sige at chauførens kørsel er mere end temmelig uforsvarlig. Heldigvis er
ingen brevet dræbt pga. hans kørsel endnu.

--
Tom

Fra : Ukendt

Dato : 12-11-05 19:33

> Den RIGTIGE idiot er da chauføren i bmw'en.

Enig 100%

>At vi andre kan "ønske" at smide
> noget tungt i hovedet på gutten, kan man vel næppe fortænke nogen i.

Nej men at foreslå det i et offentligt forum !!

> Jeg vil sige det ER et problem da hastigheden er så VOLDSOM meget
> overskredet at det nærmest er grotesk.

Igen enig

> Tja, vi har vel alle et medansvar for at det ikke ender i anarki.

Både og.. hder folk der leget strømere.. det pisser mig da for vildt af..

>Jeg vil
> nok sige at chauførens kørsel er mere end temmelig uforsvarlig. Heldigvis
er
> ingen brevet dræbt pga. hans kørsel endnu.

Enig igen, men man kan jo evt videofilme det og sende det til strømerne, så
må de jo vurdere !

Mvh
Morten

Fra : Martin Jørgensen

Dato : 13-11-05 12:19

> hilsen lasse
Hmm du er da en større klaphat, end ham i BMWén.

Jeg ville melde ham til politiet.
Han for måske en bøde på 500 kr. for uansvarlig kørsel - Men nu vil han så
vide, at der er en , som holder øje med ham.

Hygge
MJ

Fra : Leif Neland

Dato : 13-11-05 18:53

> hej tom smid noget i forruden på ham uanset hvilken 525 det er så
> går den et godt stykke over 100 mit gæt ud fra min egen sonata v6 så
> er det vel mellel 130-150 ca
> hilsen lasse

Man kunne vel bare tabe et læs mursten eller en kasse tomme flasker, det er
nok ikke så farligt...

Leif

Fra : Bo Velschow

Dato : 12-11-05 19:29

> Hej
>
> Hvor meget løber en BMW 525 sådan ca. når den får noget nær fuld skrue i
> 3. gear?

Vel en 130-140 km/t er mit bud.

> Så hurtigt er der nemlig en ung båtnakke der fræser forbi her næsten hver
> aften 3-4 gange for at vise hvor smart han er. Bor midt i centrum af en
> lille by hvor kommunen lige har sat "30 Km/t max" skilt op

Tag nummeret, næste gang han fræser forbi, og ring til policen. Manden må jo
være påvirket i middelsvær grad, når han kører sådan. Der er ikke noget som
en optinging til politiet med oplysning om formodet spritkørsel, der kan få
dem til at sætte kaffekopperne og komme afsted i patruljevognen!

--
Venlig hilsen

Bo Velschow
3540 Lynge
Danmark

Fra : Juul

Dato : 12-11-05 19:49

> [...]
> en optinging til politiet med oplysning om formodet spritkørsel, der kan

> dem til at sætte kaffekopperne og komme afsted i patruljevognen!

Jeg anmeldte engang en mand for spritkørsel efter han havde lavet nogle
sindsyge manøvrer i en McDrive og det væltede rundt med øl i bilen og han
stank af sprit.

Jeg fik at vide politiet ikke havde ressourcer til at gøre noget ved det.

Jeg spurgte så direkte om jeg skulle lade manden køre - hvorefter der blev
svaret ja...

Efterfølgende genfortalte jeg historien i Holstebro Dagblad.

MVH Juul

Fra : Dennis Pedersen

Dato : 12-11-05 20:03

"Juul" <crap@hellhole.com> wrote in message

> Jeg anmeldte engang en mand for spritkørsel efter han havde lavet nogle
> sindsyge manøvrer i en McDrive og det væltede rundt med øl i bilen og han
> stank af sprit.

Ah det er nu ikke altid - det var ikke så længe siden jeg meldte en på
hy -der kom en patrjulje springende 20km væk fra.
Men ham har var også seriøst bedugget, han var ved at tage et par lastbiler
frontalt i en lille fiat uno (som i øvrigt kun rundt på stjålne plader)

--
/Dennis
Seat Leon 1.9 TDi - 303Nm at 2358rpm

Fra : Morten Fruergaard

Dato : 12-11-05 20:06

Juul wrote:
> Jeg spurgte så direkte om jeg skulle lade manden køre - hvorefter der
> blev svaret ja...
>
> Efterfølgende genfortalte jeg historien i Holstebro Dagblad.

Jeg har en gang oplevet noget ligneden - dog ikke med en fuld mand, men
mange heste som var løse langs en hovedvej.
Jeg havde fået dem ind på et område og kunne selv stå i vejen for dem ved
udgangen, men da jeg var på arbejde, kontaktede jeg policen og at få lidt
hjælp. Det havde de ikke tid til, og jeg kunne blot lade hestene gå igen...

Den historie var i Herning Folkeblad.

Fra : Henning Lund

Dato : 12-11-05 20:07

Juul <crap@hellhole.com> skrev:

> Jeg fik at vide politiet ikke havde ressourcer til at gøre noget ved
> det.

Du ringede vel lige i deres kaffepause, da er de ikke lette at lokke ud
af huset i Holstebro.

Henning Lund
icq 18805021 - mail: hl"snabela"lite.dk
http://sitecenter.dk/freespace bla.med lidt køb & salg

Fra : Per Henneberg Kriste~

Dato : 12-11-05 20:15

"Juul" <crap@hellhole.com> skrev i en meddelelse
> [...]
> svaret ja...
>
> Efterfølgende genfortalte jeg historien i Holstebro Dagblad.

Hvis politiet siger nej tak til den slags, så er det fordi de
mandskabsmæssigt er presset - det er ikke noget de siger nej tak til for
sjov. Det er jo også en shot and case closed sag - svær at køre en længere
retsag på :)

Det er mit indtryk fra min karriere indenfor aviskørsel at alkohol nemt
lokker politiet på vejene :)

--
Per, Esbjerg

Fra : JS

Dato : 13-11-05 19:26

> [...]
>
> Jeg spurgte så direkte om jeg skulle lade manden køre - hvorefter der blev

Det var aldrig gået i Esbjerg, hvis man skal tro Per jeghargåetmedaviser
Hennebjerg Kristensen. Dér ville de komme med 3 hundepatruljer med fuld
udrykning

Fra : Per Henneberg Kriste~

Dato : 13-11-05 20:34

"JS" <js_539@hotmail.com> skrev i en meddelelse

> Det var aldrig gået i Esbjerg, hvis man skal tro Per jeghargåetmedaviser
> Hennebjerg Kristensen. Dér ville de komme med 3 hundepatruljer med fuld
> udrykning

Henneberg uden j, om jeg må be´! Alt andet er en by ved vestkysten :)

Og nej - jeg har skam også fået nej, men så vidt jeg husker, ikke i
forbindelse med spritkørsel. Jeg kan kun huske en enkelt gang hvor jeg
kortvarigt blev ophidset over de ikke ville komme, men husker ikke
anledningen.

--
Per, Esbjerg

Fra : Martin Johansen [600~

Dato : 12-11-05 22:36

"Bo Velschow" <dr-bo@mail.invalid> wrote in

> Vel en 130-140 km/t er mit bud.

Det var dælme ikke meget... Min topper ved 178 km/t så slår begrænseren
til.

--
Martin Johansen [6000]
"MTF-0063 - fordi livet er for kort til træge gearskift..."

Fra : Kent Oldhøj

Dato : 13-11-05 00:58

"Martin Johansen [6000]" <no@no.no.invalid> skrev....

> Det var dælme ikke meget... Min topper ved 178 km/t så slår
> begrænseren til.

En E12 525'er topper ved 190-195 i underkanten af 6000 o/min i 4.
gear. Så i 3. gear løber den godt 150 ved 6400 o/min.

Fra : Brian

Dato : 13-11-05 08:43

Kent Oldhøj wrote:

> En E12 525'er topper ved 190-195 i underkanten af 6000 o/min i 4.
> gear. Så i 3. gear løber den godt 150 ved 6400 o/min.

Det lyder også mere fornuftigt med et 3. gear der slutter der, end ude
ved 178km/t hvor mit også slutter. Det er alt for laaangt...

/Brian

Fra : Martin Johansen [600~

Dato : 13-11-05 11:49

"Brian" <Ellers@tak.du> wrote in news:4376ee31$0$41150$14726298
@news.sunsite.dk:

> Det lyder også mere fornuftigt med et 3. gear der slutter der, end ude
> ved 178km/t hvor mit også slutter. Det er alt for laaangt...

Synes du?

Jeg synes gearingen på min er perfekt. Ikke ret mange omdrejninger ved
forskellige hastigheder, herunder højfart.

Fra : Brian

Dato : 13-11-05 12:20

Martin Johansen [6000] wrote:
> Synes du?

Ja, det gør forskellen på 2 - 3 gear for stort efter min smag.
Det er problem på en kold motor, hvor jeg ikke har lyst til at
tuller rundt med 14-1500 rpm inde i byen.

> Jeg synes gearingen på min er perfekt. Ikke ret mange omdrejninger ved
> forskellige hastigheder, herunder højfart.

Jeg ville nu gerne at mit 5. gear var længere.
Men det har da også sin charme med et langt 3 gear. Man kan trække
fra det meste, uden at skulle en tur omkring gearstangen indimellem

/Brian

Fra : Martin Johansen [600~

Dato : 13-11-05 13:49

"Brian" <Ellers@tak.du> wrote in news:4377210c$0$41137$14726298
@news.sunsite.dk:

> Ja, det gør forskellen på 2 - 3 gear for stort efter min smag.

Okay

> Det er problem på en kold motor, hvor jeg ikke har lyst til at
> tuller rundt med 14-1500 rpm inde i byen.

Okay

> Jeg ville nu gerne at mit 5. gear var længere.

Hvor langt er dit? Min er 46km/ved 1000 omdrejninger.

> Men det har da også sin charme med et langt 3 gear. Man kan trække
> fra det meste, uden at skulle en tur omkring gearstangen indimellem

Hehe jep

Og ens medpassagerer som ikke kender bilen glor ret så kraftigt når nålen
passerer 160 og bare fortsætter.. i samme gear

Fra : Brian

Dato : 13-11-05 13:59

Martin Johansen [6000] wrote:

> Hvor langt er dit? Min er 46km/ved 1000 omdrejninger.

Mener at mit ligger lige omkring 42km/t ved 1000 rpm.

Jeg læste i seneste nummer af Motor, en test af den nye Alfa159.
I den mindste motorversion render den 3000 rpm ved 100km/t - i 6. gear

> Og ens medpassagerer som ikke kender bilen glor ret så kraftigt når
> nålen passerer 160 og bare fortsætter.. i samme gear

Folk glemmer at skifte gear.
Når min søster for lov at transportere mig rundt, hænger hun konsekvent i 3.
gear og giver den gas

/Brian

Fra : Martin Johansen [600~

Dato : 14-11-05 00:29

"Brian" <Ellers@tak.du> wrote in

> Mener at mit ligger lige omkring 42km/t ved 1000 rpm.

Okay.

> Jeg læste i seneste nummer af Motor, en test af den nye Alfa159.
> I den mindste motorversion render den 3000 rpm ved 100km/t - i 6. gear

UFF for en lav gearing.. det må sq give en masse røren i "andedammen".

> Folk glemmer at skifte gear.

Det er nu ikke fordi jeg glemmer det.

> Når min søster for lov at transportere mig rundt, hænger hun
> konsekvent i 3. gear og giver den gas

Hehe

Fra : Klaus D. Mikkelsen

Dato : 14-11-05 08:26

"Martin Johansen [6000]" skriver:

> UFF for en lav gearing.. det må sq give en masse røren i "andedammen".

Sådan er det at køre en "sportslig bil".

Klaus
http://home6.inet.tele.dk/moppe

Fra : Martin Johansen [600~

Dato : 14-11-05 09:39

"Klaus D. Mikkelsen" <Er.du.saa.klog@du.kan.finde.den> wrote in

> "Martin Johansen [6000]" skriver:

> Sådan er det at køre en "sportslig bil".

Ja det ved jeg. Det må være træls til daglig.

Fra : Klaus D. Mikkelsen

Dato : 14-11-05 11:23

"Martin Johansen [6000]" skriver:

> Ja det ved jeg. Det må være træls til daglig.

Sådan er den nogen der elsker at køre.

Min næste bil bliver nok med automatkasse. Jeg gider ikke at "røre i
gryden".....

Og nu da den mekaniske automatkasse er ved at være stabil nok, tor jeg
at det bliver sådan en om 4 år.....

Fra : Martin Johansen [600~

Dato : 14-11-05 14:35

> Sådan er den nogen der elsker at køre.

Sportsligt eller at røre i gryden konstant? Personligt har jeg aldrig brudt
mig om at røre i gryden, men jeg er også ret doven anlagt..

> Min næste bil bliver nok med automatkasse. Jeg gider ikke at "røre i
> gryden".....

Forståeligt.

Fra : Klaus D. Mikkelsen

Dato : 14-11-05 14:37

"Martin Johansen [6000]" skriver:

> Sportsligt eller at røre i gryden konstant? Personligt har jeg aldrig brudt
> mig om at røre i gryden, men jeg er også ret doven anlagt..

Begge dele.

Var ZX "vulkanen" ikk3 sportslig ?

Fra : Martin Johansen [600~

Dato : 14-11-05 14:47

> Begge dele.
>
> Var ZX "vulkanen" ikk3 sportslig ?

Nja den var lidt mere familieagtig end sportslig synes jeg. Undervognen var
dog ret god i sving osv.

Jeg husker ikke rigtig gearingen i den længere.. det er snart 3 år siden
jeg sidst havde den.

Fra : Kent Oldhøj

Dato : 13-11-05 12:32

"Brian" <Ellers@tak.du> skrev....

> Det lyder også mere fornuftigt med et 3. gear der slutter der,
> end ude ved 178km/t hvor mit også slutter. Det er alt for
> laaangt...

Det afhænger da af hvilken biltype, hvor kraftig motor, og hvormange
gear.

Ovennævnte 5er løber f.eks. 190 i 3. gear med automatgear.

Fra : Per Henneberg Kriste~

Dato : 13-11-05 14:35

"Kent Oldhøj" <NG@oldhoj.danmark> skrev i en meddelelse

> Det afhænger da af hvilken biltype, hvor kraftig motor, og hvormange
> gear.

Gør det? Sæt biltype = motortype, så kommer vi nærmere :)

Eksempel:

Min 110 HK Tdi løber omkring 110 km/t i 3. gear.
Min kærestes 60 HK Polo 1.3-4 stykker kører omkring 110 km/t i 3. gear.

Der er godt nok en væsentlig forskel i hastighed hvormed man kommer op på
110 hvis man starter lavt i 3. gear - men de løber noget af det samme :)

--
Per, Esbjerg

Fra : Kent Oldhøj

Dato : 14-11-05 00:56

"Per Henneberg Kristensen" <phk_fjern_@esenet.dk> skrev....

> Gør det?

Uha ja. En sportsvogn har en helt anden type gearing end en
offroader.

Fra : Per Henneberg Kriste~

Dato : 14-11-05 12:13

> "Per Henneberg Kristensen" <phk_fjern_@esenet.dk> skrev....

> Uha ja. En sportsvogn har en helt anden type gearing end en
> offroader.

Det er fordi off-roaderen er en diesel ;)

--
Per, Esbjerg

Fra : Kent Oldhøj

Dato : 14-11-05 23:07

"Per Henneberg Kristensen" <phk_fjern_@esenet.dk> skrev....

> Det er fordi off-roaderen er en diesel ;)

Slet ikke. Kig selv på gearingen for en typisk off roader som f.eks.
en Land Rover Discovery og så en sportsvogn som f.eks. Lamborghini
Murcielago.

Jeg taler ikke om den absolutte hastighed i de enkelte gear, men
derimod om det relative spring imellem gearene. Du vil se en markant
forskel.

Her det procentvise fald i omdrejninger mellem de enkelte gear.
Ganske vist er Disco'en automatgearet, men de har begge 6 trins
gearkasser:

       Discovery 4.4 Aut.:        Murcielago

1. til 2. gear    78%        43%
2. til 3. gear    54%        36%
3. til 4. gear    33%        29%
4. til 5. gear    32%        15%
5. til 6. gear    25%        13%

Som det ses har offroaderen MEGET lavere 1. og 2. gear, mens Lambo'en
har meget små spring mellem gearene i almindelighed og de øverste
gear i særdeleshed.

Det kalder jeg markant forskellige gearinger.

Fra : Per Henneberg Kriste~

Dato : 15-11-05 12:53

> Slet ikke. Kig selv på gearingen for en typisk off roader som f.eks.
> en Land Rover Discovery og så en sportsvogn som f.eks. Lamborghini
> Murcielago.

Jeg ved ikke rigtigt hvorfor jeg begiver mig ud i diskussioner jeg ikke kan
vinde :)

--
Per, Esbjerg

Fra : Kent Oldhøj

Dato : 15-11-05 15:07

"Per Henneberg Kristensen" <phk_fjern_@esenet.dk> skrev....

> Jeg ved ikke rigtigt hvorfor jeg begiver mig ud i diskussioner
> jeg ikke kan vinde :)

Som jeg ser det var det da netop dig der vandt noget ny viden

Fra : Per Henneberg Kriste~

Dato : 15-11-05 15:58

> "Per Henneberg Kristensen" <phk_fjern_@esenet.dk> skrev....

> Som jeg ser det var det da netop dig der vandt noget ny viden

Selvfølgelig! Det var derfor!!

:)

--
Per, Esbjerg

Fra : Per Henneberg Kriste~

Dato : 12-11-05 20:07

> [...]
> aften 3-4 gange for at vise hvor smart han er. Bor midt i centrum af en
> lille by hvor kommunen lige har sat "30 Km/t max" skilt op

Ifør dig noget mørkt helst sort tøj, lån din kones hårtørrer (stop ledningen
op i ærmet) og peg på ham når han kører forbi. Brug evt. en 3-fod til
videokameraet til at læne den tunge hårtørrer på :)

--
Per, Esbjerg

Fra : Martin Johansen [600~

Dato : 12-11-05 22:37

"Per Henneberg Kristensen" <phk_fjern_@esenet.dk> wrote in

> Ifør dig noget mørkt helst sort tøj, lån din kones hårtørrer (stop
> ledningen op i ærmet) og peg på ham når han kører forbi. Brug evt. en
> 3-fod til videokameraet til at læne den tunge hårtørrer på :)

Se.. DET er humor!! LOL

Fra : Mogens

Dato : 13-11-05 07:57

"Martin Johansen [6000]" <no@no.no.invalid> wrote in message

> Se.. DET er humor!! LOL

Jep - den var ikke så ringe.

En DSB-kasket (eller lignende) "iført" hvidt solcover og
lagt i bagruden er også et trick, der giver respekt i trafikken...
--
Mvh Mogens

Fra : Klaus D. Mikkelsen

Dato : 12-11-05 22:40

Per Henneberg Kristensen skriver:

> Ifør dig noget mørkt helst sort tøj, lån din kones hårtørrer (stop ledningen
> op i ærmet) og peg på ham når han kører forbi. Brug evt. en 3-fod til
> videokameraet til at læne den tunge hårtørrer på :)

Medbring evt også et kamera (gerne uden film), hvor blitzen virker...

Fra : Kim Voss Schrader

Dato : 13-11-05 01:05

Hej!

Tom wrote:
> Så hurtigt er der nemlig en ung båtnakke der fræser forbi her næsten hver
> aften 3-4 gange for at vise hvor smart han er. Bor midt i centrum af en
> lille by hvor kommunen lige har sat "30 Km/t max" skilt op

Det fikser du relativt nemt. Stil dig på lur og snup en trehjulet cykel model
"lise, 5 år" med en passende størrelse dukke med ud.

Når idioten så kommer kørende sender du den ud foran ham en anelse inden han når
din position... Nu stopper han eller rammer den med et ordentligt brag, men et
faktum er at han sikkert kører langsommere _næste_ gang :)

Ahem

Her i byen (Birkerød) har vi et fandens problem med unge drenge på 45-knallerter
som kører det dobbelte og larmer som ind i helvede... Har faktisk overvejet at
ringe til politiet og få dem til at lave en razzia, for det er rigtig
irriterende kl. 3 om natten når man gerne vil have sin dør åben i sommervarmen.

--
Mvh, Kim Voss Schrader

Fra : JS

Dato : 13-11-05 19:24

> [...]
> aften 3-4 gange for at vise hvor smart han er. Bor midt i centrum af en
> lille by hvor kommunen lige har sat "30 Km/t max" skilt op

Kan du ikke komme til at tabe et par pakker tagpapsøm lige inden han hjerner
forbi. Eller find en gammel barnevogn som du kører 'næsten' ud foran ham...

Fra : Ukendt

Dato : 13-11-05 19:28

> Kan du ikke komme til at tabe et par pakker tagpapsøm lige inden han
> hjerner forbi. Eller find en gammel barnevogn som du kører 'næsten' ud
> foran ham...

Allerhelst ville jeg sætte et webcam op. Har fine muligheder for at hænge
det ud af vinduet på 1. sal, da vi kun bor 1 m fra vejen
Tror nogen her ville få sig en alvorlig overraskelse over hvor råddent man
kører.....midt i byen

--
Tom

Fra : Mogens

Dato : 13-11-05 19:33

> [...]

> det ud af vinduet på 1. sal, da vi kun bor 1 m fra vejen
> Tror nogen her ville få sig en alvorlig overraskelse over hvor råddent man

Nu er det jo næppe konstant og hvér aften, idioten kører frem
og tilbage? - Du kunne en given aften ligge på lur og blitze ham.
Jeg vil tro, dét vil lægge en dæmper gemytterne
--
Mvh Mogens

Fra : Ukendt

Dato : 13-11-05 19:46

"Mogens" <nyhedsgrupper@SLETjubii.dk> skrev i en meddelelse

> Nu er det jo næppe konstant og hvér aften, idioten kører frem
> og tilbage? - Du kunne en given aften ligge på lur og blitze ham.
> Jeg vil tro, dét vil lægge en dæmper gemytterne

Han er ikke den eneste (bare den værste).
De ¤#Y¤Y%&Y 45-knallerter er godt nok også stride

--
Tom

Fra : Martin Sørensen

Dato : 14-11-05 11:17

Kim Voss Schrader skrev:

> [...]
> irriterende kl. 3 om natten når man gerne vil have sin dør åben i sommervarmen.

I Dragør havde de et tilsvarende problem, specielt fordi de kørte på
stierne derude. De fik politiet til at komme med en MC-betjent
jævnligt i nogle uger, det hjalp.

/Martin

Fra : Kim Voss Schrader

Dato : 14-11-05 12:30

Hej!

Martin Sørensen wrote:

> I Dragør havde de et tilsvarende problem, specielt fordi de kørte på
> stierne derude. De fik politiet til at komme med en MC-betjent
> jævnligt i nogle uger, det hjalp.

Ok, så må jeg jo have rejst debatten i lokalposten og/eller tilkaldt politiet.
Især fordi de kører for fuld skrue igennem vores gågade om aftenen/natten og det
er altså anstrengende... Og det er jo ikke just lyddæmpende udstødninger
rødderne kører med.

--
Mvh, Kim Voss Schrader (som bor på Birkerød hovedgade)