Opel Vectra smidt en motor
Fra : Per Henneberg Kriste~

Dato : 12-11-05 16:22

En Opel Vectra smed i morges en motor 60 meter væk kort før Blåvand.

Det skete da bilen endte i grøften. Motoren fortsatte 60 meter skråt frem på
vejen.

Jeg kender ikke de nærmere omstændigheder, men nogle af de lokale gætter på
omkapkørsel og sprit.

--
Per, Esbjerg

Fra : HKN

Dato : 12-11-05 20:55

"Per Henneberg Kristensen" <phk_fjern_@esenet.dk> wrote in message
> [...]
> på vejen.
>
> Jeg kender ikke de nærmere omstændigheder, men nogle af de lokale gætter

Ok - ved du hvilken motor der er tale om? Min svoger står og mangler
en......

-Henrik

Fra : Per Henneberg Kriste~

Dato : 12-11-05 22:32

"HKN" <mabehemaFJERN@DETTEtdcadsl.dk> skrev i en meddelelse

> "Per Henneberg Kristensen" <phk_fjern_@esenet.dk> wrote in message

> Ok - ved du hvilken motor der er tale om? Min svoger står og mangler
> en......

Niks. Men det kommer da i avisen i morgen.

Det plejer ellers at være mig der forsyner dem med nyheder :)

--
Per, Esbjerg

Fra : Mogens

Dato : 13-11-05 09:10

"Per Henneberg Kristensen" <phk_fjern_@esenet.dk> wrote in message

> Niks. Men det kommer da i avisen i morgen.
> Det plejer ellers at være mig der forsyner dem med nyheder :)

Den vestjyske udgave af www.112alarm.dk måske?
Mærkelige lyster at ha' IMO...
--
Mvh Mogens

Fra : Per Henneberg Kriste~

Dato : 13-11-05 09:50

"Mogens" <nyhedsgrupper@SLETjubii.dk> skrev i en meddelelse

> Den vestjyske udgave af www.112alarm.dk måske?

Nahh - jeg tænker nu på dengang jeg kørte med aviser :)

> Mærkelige lyster at ha' IMO...

Tjahh ... men det er endnu ikke lykkedes mig at tage billeder :)

--
Per, Esbjerg

Fra : Per Henneberg Kriste~

Dato : 13-11-05 14:29

> [...]
> på vejen.
>
> Jeg kender ikke de nærmere omstændigheder, men nogle af de lokale gætter

I avisen står der noget om sprit ...

--
Per, Esbjerg