Hvilken pris? Escort St.car - '94
Fra : Mark S.

Dato : 12-11-05 15:59

Vi har en Escort St.car fra '94 som vi vil have solgt.

Den har gået 218.000, er synet (og godkendt) i feb. 05. Der er en del rust i
skærme og paneler. Viskerdrevet til de forreste viskere skal skiftes, men
øvrig teknik i bilen i orden.

Hvilken pris kan en sådan bil sælges til, i privat handel?

Mvh.

Fra : Mogens

Dato : 12-11-05 16:04

"Mark S." <mark_stinger@hotmail.remove.com> wrote in message

> [...]
> i skærme og paneler. Viskerdrevet til de forreste viskere skal skiftes,
> men øvrig teknik i bilen i orden. Hvilken pris kan en sådan bil sælges

Hvilken udgave? (motor, udstyrsversion)
--
Mvh Mogens

Fra : Mark S.

Dato : 12-11-05 16:24

> Hvilken udgave? (motor, udstyrsversion)

CLX, 1.6 (90HK) DOHC - 16V
- Servo
- Sædevarme
- Synsfrit træk
- To airbags
- Indfarvede kofangere og spejle
- Faste tagbøjler

Fra : Mark S.

Dato : 12-11-05 16:29

> CLX, 1.6 (90HK) DOHC - 16V
> - Servo
> - Sædevarme
> - Synsfrit træk
> - To airbags
> - Indfarvede kofangere og spejle
> - Faste tagbøjler

glemte lige: Centrallåse.

Fra : Mogens

Dato : 12-11-05 16:30

"Mark S." <mark_stinger@hotmail.remove.com> wrote in message

> CLX, 1.6 (90HK) DOHC - 16V

Normalt kan sådan een vel koste et sted i 20'erne,
men "en del rust" ødelægger dén priskalkulation.
Den er sikkert langt billigere - 12-15.000 max...
--
Mvh Mogens

Fra : Mark S.

Dato : 12-11-05 16:51

> Normalt kan sådan een vel koste et sted i 20'erne,
> men "en del rust" ødelægger dén priskalkulation.
> Den er sikkert langt billigere - 12-15.000 max...

En del rust ska forståes i den retning, at paneler og skærmkanter trænger
til en kærlig hånd. Desuden er bagklappen angrebet, og jeg vil tro den
nemmeste er at finde en anden hos en hugger.
Generelt er bilen sgu ok....

Fra : Bo Velschow

Dato : 12-11-05 16:43

"Mark S." <mark_stinger@hotmail.remove.com> skrev i en meddelelse

> CLX, 1.6 (90HK) DOHC - 16V
> - Servo
> - Sædevarme
> - Synsfrit træk
> - To airbags
> - Indfarvede kofangere og spejle
> - Faste tagbøjler

Tjah... www.bilbasen.dk siger mellem 20k og 50k hos en forhandler for sådan
én - og hos private er niveauet 6k til 35k... (selvfølgelig voldsomt
afhængigt af km-stand og rust). Min kones bil (Kadett '91) blev "rustfri"
formedelst 8000,- hos den lokale pladesmed (skærmkanter bag + bund af
A-stolpe), så mon ikke du (eller en køber) skal regne med samme udgift? Prøv
at sammenlign med denne her
http://www.bilbasen.dk/biler/private/show.asp?id=782988&page=1?!

--
Venlig hilsen