Opel er tilbage i front II
Fra : Mogens

Dato : 12-11-05 15:09

Jep - jeg må hellere se mig om efter sådan een her, når BMW'en
har udtjent sin værnepligt. En værdig afløser for min Omega 3.0i-24
www.autoscout24.de/content_ger/magazin/mz_neu_und_getestet/mz_ng_erstkontakte/mz_ng_news_45_2005_opel_vectra_opc.asp
"Dem Vectra OPC gelingt der Spagat zwischen alltagstauglichem
Familienwagen und sportlicher Limousine mit Leichtigkeit..."
--
Mvh Mogens

Fra : Mogens

Dato : 12-11-05 15:53

www.autoscout24.de/content_ger/magazin/mz_neu_und_getestet/mz_ng_erstkontakte/mz_ng_news_45_2005_opel_vectra_opc.aspOg så koster den under 250.000 kr :)--Mvh Mogens

Fra : Hans Paulin \(6310\)

Dato : 12-11-05 16:55

Mogens skrev:

> så koster den under 250.000 kr :)--Mvh Mogens

I '.se?
Hans
http://kortlink.dk/26dh

Fra : Mogens

Dato : 12-11-05 17:01

?

--
Mvh Mogens

Fra : Hans Paulin \(6310\)

Dato : 12-11-05 17:27

Mogens skrev:

> ?

I Sverige?
Hans
http://kortlink.dk/26dh

Fra : Mogens

Dato : 12-11-05 17:36

> I Sverige?

Også i Sverige :)
--
Mvh Mogens

Fra : Mogens

Dato : 13-11-05 16:08

> [...]

> "Dem Vectra OPC gelingt der Spagat zwischen alltagstauglichem
> Familienwagen und sportlicher Limousine mit Leichtigkeit..."

Dét kunne sgu lukke kæften på gruppen
--
Mvh Mogens

Fra : Brian

Dato : 13-11-05 16:21

Mogens wrote:

> Dét kunne sgu lukke kæften på gruppen

Hehe, det er da helt klart en lækker skøjte.
Problemet (for mig) er bare, at det ikke engang kan betale sig at drømme om
den slags biler, sålænge man bor her i landet.

Desuden er det vel en unfair sammenligning for din gamle Omega.
Den bliver (forhåbentligt) sat til vægs af Vectra OPC...

/Brian

Fra : Mogens

Dato : 13-11-05 16:27

"Brian" <Ellers@tak.du> wrote in message

> Hehe, det er da helt klart en lækker skøjte.
> Problemet (for mig) er bare, at det ikke engang kan betale sig at drømme
> om den slags biler, sålænge man bor her i landet.

Jow jow...

> Desuden er det vel en unfair sammenligning for din gamle Omega.
> Den bliver (forhåbentligt) sat til vægs af Vectra OPC...

Forhåbentligt da - men det er en fornem arvtager, som jeg ser det.
Indeholder sikkert de samme kvaliteter - i forbedret udgave.
Både Astra og Vectra OPC rykker i min øjne - ikke mindst visuelt.

Som en sidebemærkning kan nævnes, at BMW'en faktisk har mange
af de ting, som Omega'en havde og som man i dagligdagen satte pris på.
--
Mvh Mogens
'03 BMW 530d Touring steptronic