en rigtigt lortedag...
Fra : Ukendt

Dato : 12-11-05 08:55

Damn det var en dårlig bildag igår..

Skulle lave min mors G3 1.8, skule ha skiftet vandrør og ha renset
starteren..

Nå men det regnede så det var under en halvvåd carport med våd jord under,
og en enkelt arbejdspære..

Først var det af med det gamle vandrør, og for helvede hvor sådan et sidder
fast, det tog godt nok længere tid end forventet, men efter en halv times
riven og flåen kom det dog af..
SÅ var det tid til starteren, ikke nemt at komme til oppefra, da der også er
servoslanger og ledninger, men ok med lidt tolmod og snilde blev boltene
løsnet, da den sidste kom ud sagde det WROMM og motoren sank lige 20cm foran
!! ARGH så har vw lavet det sådan at de bolte der holder starteren også
holder motorbeslaget !! crap.. nå men der var jo kun en vej, finde original
donkraften og løfte motoren.. da jeg var igang med det nede i den våde jord
i kulde regn og ½mørke, ringer min mobil..
Det er RV-autoimport at den manta jeg har købt altså ikke kan køre, de kan
ikke få startet motoren, og uden motorstart kan han ikke få den om bord, da
de ikke har noget spil på vognen.. og bilen iøvrigt er pilrådden.. Sælger
havde sagt at der kun var lidt rust i a stolpen, og at motor og gearkasse
var ok !! hvis en motor er ok, forventer i så ikke at den kan starte ???
Nå men de ville prøve med noget startbooster og lidt og se om de kunne få
liv i den.. han ringede igen efter 10-15min at den ville ikke så de måtte
køre tomhændet hjem (4000,- ud i luften ARGH !)
Nå men så var jeg godt nok ikke meget værd, at ligge under en lorte bil i
våd jord i mørke, og skulle samle den.. men op kom motoren og starteren kom
på igen efter en rensning.. motorbeslaget kom på, og så skulle det nye
vandrør på igen, det kom hurtigt på tog vel 5min.. og så kølervæske på...
MEN ! tror i så ikke at der var hul i røret ved den ene forgrening !!
ARGHHHH så var jeg pissed.. af med lortet igen, og så må jeg købe et
originalt idag.. og sende det nye defekte tilbage til hovwdiaudi..

Og så har man problemet.. har en manta stående i tyskland som jeg ikke kan
få hjem, og sælger vil ikke anullere handlen, han mener at jeg skulle ha
spurgt om den kunne køre.. suk...
Nu har jeg tilbudt ham at tage 100euro af prisen og beholde dem, og så sende
resten retur til mig, det håner jeg sq at han vil, ellers ved jeg sq ikke
hvad jeg gør...
Har ikke lige 4K til en tur til derned igen... :o/

Lorte pis... Det bliver nok ikke den mest hyggelige weekend..

Mvh
Morten

Fra : Ukendt

Dato : 12-11-05 08:56

ret selv tastefejl....

Fra : John Sahl

Dato : 12-11-05 09:48

Juel wrote:
> Lorte pis... Det bliver nok ikke den mest hyggelige weekend..

Lortedag!

--
John Sahl,
http://www.fotofaelden.dk - ikke helt det du troede

Fra : Brian

Dato : 12-11-05 11:36

Juel wrote:
> Damn det var en dårlig bildag igår..

Jeg har sgu næsten ondt af dig...
Hvis jeg var dig, ville jeg brænde en 100 las af på en lottokupon idag.
Heldet må da vende

/Brian

Fra : Ukendt

Dato : 12-11-05 15:22

> Jeg har sgu næsten ondt af dig...
> Hvis jeg var dig, ville jeg brænde en 100 las af på en lottokupon idag.
> Heldet må da vende

Tak.. hehe har købt en, det må vel være nok, så må vi se om det vender.. kan
jo være at det hele ender ud i at jeg skal ha en spritny bil hehehe **prøver
at se lidt lyst på det**

Mvh
Morten

Fra : Mogens

Dato : 12-11-05 14:59

"Juel" <xSnAbElAstarchild.dk> wrote in message

> [...]
> hvad jeg gør... Har ikke lige 4K til en tur til derned igen... :o/
> Lorte pis... Det bliver nok ikke den mest hyggelige weekend..

Føler med dig !

RV? - det er jo ham, jeg altid bruger. Normalt har han en løsning
i baghånden, så dét kan umuligt være ham selv, der havde jobbet.
Ufatteligt at de ikke kunne bugsere/skubbe den ombord på lastbilen...
--
Mvh Mogens

Fra : Ukendt

Dato : 12-11-05 15:21

> Føler med dig !

Tak

> RV? - det er jo ham, jeg altid bruger. Normalt har han en løsning
> i baghånden, så dét kan umuligt være ham selv, der havde jobbet.
> Ufatteligt at de ikke kunne bugsere/skubbe den ombord på lastbilen...

Jo det var ham, men han kørte alene, så han ville skulle ha den af flere
gange, og det kunne han ikke selv, det virkede bestemt som om, han havde
prøvet alt for at få liv i den manta.. Ingen kritik i den retning
overhovedet !!

Mvh
Morten

Fra : Mogens

Dato : 12-11-05 19:02

> Jo det var ham, men han kørte alene

Han plejer ellers at ha' konen med - hun kører også !

> det virkede bestemt som om, han havde prøvet alt for at få liv i den
> Manta.

Uden tvivl

> Ingen kritik i den retning overhovedet !

Næ næ - du må afsted med en trailer på krogen!
--
Mvh Mogens

Fra : Ukendt

Dato : 12-11-05 19:31

> Næ næ - du må afsted med en trailer på krogen!

Har ikke en bil der må trække så meget :o/

Men rv får en med spil om 3 uger !

Mvh
Morten

Fra : John Sahl

Dato : 13-11-05 00:54

Mogens wrote:
> RV? - det er jo ham, jeg altid bruger. Normalt har han en løsning
> i baghånden, så dét kan umuligt være ham selv, der havde jobbet.
> Ufatteligt at de ikke kunne bugsere/skubbe den ombord på lastbilen...

Problemet er at de på nogen af turene omplacerer bilerne flere gange
og derfor skal de kunne køre.