Politijagt der vil noget!!!!
Fra : Thomas

Dato : 11-11-05 15:53

Hvad siger i til politiets handlinger i denne politijagt???

http://www.netsummary.dk/vis?u=:3x3m.com/mov/film/stopcar.swf&t=

Sygt!! :o|

--
Mvh/TK

Fra : Ole Sørensen

Dato : 11-11-05 16:05

Thomas wrote:
> Hvad siger i til politiets handlinger i denne politijagt???
> http://www.netsummary.dk/vis?u=:3x3m.com/mov/film/stopcar.swf&t=
> Sygt!! :o|

Man skal jo stoppe hvis politiet siger det. Hvad er det manden ikke forstår?
Det kan være at der har gået et væbnet røveri eller mord forud for episoden.
Ellers virker den drastisk.

Fra : Peter

Dato : 11-11-05 16:26

"Thomas" <tkrath@SLEThotmail.com> skrev i en meddelelse

[klip]

> Sygt!! :o|

Det må være noget fake - eller noget.

Vanvittigt. Der er ingen proportionalitet. Normalt anvendes sømmåtter - vel
også derovre ?

/Peter

--
http://www.grauslund.com

Fra : L

Dato : 11-11-05 16:49

hvor "derovre"

der står km/h

Mvh. TLS

Fra : alexbo

Dato : 11-11-05 17:02

"L" skrev

> hvor "derovre"
>
> der står km/h

I Asien et sted, der er venstrekørsel Japan måske.

mvh
Alex Christensen

Fra : Preben Riis Sørensen

Dato : 11-11-05 17:30

"L" <ulund@mail.dk> skrev i en meddelelse
> hvor "derovre"
>
> der står km/h

Ja helt præcist 35 idet han bliver læsset af, og det ser absolut ud til at
være ved væsentlig lavere fart (han ruller et par gange). Jeg tror ikke det
er andet end lidt opstyltet drama. Det skulle jo ikke tage mere end to
sekunder at bortskaffe begge bagdæk.
--
M.V.H.
Preben Riis Sørensen

Fra : Klaus D. Mikkelsen

Dato : 11-11-05 17:06

Thomas skriver:

> Sygt!! :o|

Det er satme sygt, springe over på en anden bil. Det er slet ikke
nødvendigt, når man nu kan smide en shutgun ign gennem vinduet til ham
der ikke vil stoppe og blæse knoppen af ham !

Klaus
http://home6.inet.tele.dk/moppe

Fra : Mogens

Dato : 11-11-05 19:37

"Thomas" <tkrath@SLEThotmail.com> wrote in message

> Hvad siger i til politiets handlinger i denne politijagt???

Fake!
--
Mvh Mogens

S: '00 BMW 330 Ci (uden afgift, nedsat til -> 139.900 DK KR)
S: '75 MG B GT V8 -> http://transpotech.dk

Fra : Klaus G.

Dato : 11-11-05 21:07

> Fake!
> --
Træls at blive kørt over så :)?

--
Klaus G. / Seth-Enoch

www.seth-enoch.dk

Fra : Mogens

Dato : 11-11-05 21:19

"Klaus G." <klaus_godt@hotmail.com> wrote in message news:4374f9ff$0$1839

> Træls at blive kørt over så :)?

Fotoshop?
--
Mvh Mogens

Fra : Per O.

Dato : 11-11-05 21:55

"Mogens" <nyhedsgrupper@SLETjubii.dk> skrev i en meddelelse

> Fotoshop?

Sagt af en mand som ikke ved hvad Photoshop er .. tydeligvis!

Fra : Mogens

Dato : 11-11-05 22:24

"Per O." <digital@NEJTAKosterbo-net.dk> wrote in message

> Sagt af en mand som ikke ved hvad Photoshop er .. tydeligvis!

Mere tænkt som begreb end som faktuel teknisk software, Per O !
--
Mvh Mogens

Fra : Per O.

Dato : 11-11-05 21:54

"Thomas" <tkrath@SLEThotmail.com> skrev i en meddelelse
> Hvad siger i til politiets handlinger i denne politijagt???
>
> http://www.netsummary.dk/vis?u=:3x3m.com/mov/film/stopcar.swf&t=
>
> Sygt!! :o|

Manden er jo blød i pæren og kører helt idiotisk ... 112% OK efter min
mening!

Per O.

Fra : Preben Riis Sørensen

Dato : 11-11-05 23:52

"Per O." <digital@NEJTAKosterbo-net.dk> skrev

> Manden er jo blød i pæren og kører helt idiotisk ... 112% OK efter min
> mening!

Hvorfor tage stilling til sådan noget opstyltet pis?
--
M.V.H.
Preben Riis Sørensen

Fra : Per Henneberg Kriste~

Dato : 11-11-05 22:33

"Per O." <digital@NEJTAKosterbo-net.dk> skrev i en meddelelse

> Manden er jo blød i pæren og kører helt idiotisk ... 112% OK efter min
> mening!

Den forreste politibil ville vel forsøge at snure bilen omkring sin egen
akse - i stedet braldrer de bare ind i siden af dem.

Politiet er i hvert fald nogle amatører..

--
Per, Esbjerg

Fra : Hans Pedersen

Dato : 12-11-05 09:20

On Fri, 11 Nov 2005 15:52:32 +0100, "Thomas" <tkrath@SLEThotmail.com>
wrote:

>Hvad siger i til politiets handlinger i denne politijagt???

Hehe, det er jo en reklame for et PSP spil. :)
--
Mvh. Hans Pedersen
Varde