Hvor kan man se hvilke bogstavkombinatione~
Fra : JK

Dato : 11-11-05 10:27

Hej

Har engang set sådan en hjemmeside, men kan ikke finde den.

Vi er kommet til XV, mener jeg

I området XM-ZZ

http://nrpl.dk/comb-numb-1966.php

må der være visse bogstav kombiantioner, man springer over ?

Jeg skal have nogle nye plader (fra København) ca. 15. december.

På forhånd tak !

John

Fra : Jakob Jeppesen

Dato : 11-11-05 11:32

"JK" <johnknuhtsenSP@Mail.dk> skrev i en meddelelse news:8to8n1tjr4qr7q3ttpujt0vf52utopg97e@4ax.com...

> [...]
>
> I området XM-ZZ
>
> http://nrpl.dk/comb-numb-1966.php
>
> må der være visse bogstav kombiantioner, man springer over ?

Du er da ellers tæt på....
http://nrpl.dk/comb-1966.php

/Jakob

Fra : JK

Dato : 11-11-05 11:58

On Fri, 11 Nov 2005 11:32:02 +0100, "Jakob Jeppesen"
<for_news_only@hotmail.com> wrote:

>Du er da ellers tæt på....
>http://nrpl.dk/comb-1966.php

Takker !

Hvor mange tusinde plader bruger man mon pr. måned, typisk ?

Det bliver vel XV eller XX, jeg får.

mvh

John

Fra : KB