Køler slange. Kan det virkeligt passe?
Fra : Stefan Jacobsen

Dato : 10-11-05 20:24

Hej

Min gl. mazda 2.0D fra 1984 har smidt en kølerslange, kan det virkeligt
passe det kun er mazda der har dem som passer?

Stef
Der nu har forsøgt 4 gange at sætte en stump på uden held!

Fra : alexbo

Dato : 10-11-05 20:39

"Stefan Jacobsen" skrev

> Min gl. mazda 2.0D fra 1984 har smidt en kølerslange, kan det virkeligt
> passe det kun er mazda der har dem som passer?

Sandsynligvis, der er ikke mange der laver kølerslanger i løs vægt.
En kølerslange er ikke bare et gummirør, det er gerne faconsyet med
forskellig diameter i de 2 ender.

mvh
Alex Christensen

Fra : Stefan Jacobsen

Dato : 10-11-05 20:51

> Sandsynligvis, der er ikke mange der laver kølerslanger i løs vægt.
> En kølerslange er ikke bare et gummirør, det er gerne faconsyet med
> forskellig diameter i de 2 ender.

Det var nogenlunde den besked jeg fik hos AutoG, men troede bare alligevel
at en så udbredt bil havde kopi dele til allllllt!

Stef
Der håber den går yderligere 611.000km

Fra : Ukendt

Dato : 10-11-05 21:35

"Stefan Jacobsen" <stefware@email.dk> skrev i en meddelelse

> Det var nogenlunde den besked jeg fik hos AutoG, men troede bare alligevel
> at en så udbredt bil havde kopi dele til allllllt!

hehe så glæd dig til får prisen at vide for sådan en slange.
300 Kr for el lille slange på 30 cm og ø20 er ikke unormalt

--
Tom

Fra : Stefan Jacobsen

Dato : 10-11-05 21:49

> hehe så glæd dig til får prisen at vide for sådan en slange.
> 300 Kr for el lille slange på 30 cm og ø20 er ikke unormalt

Da manden ved Mazda, sagde "tjaaa der ligger nogle i Belgien...." turde jeg
ikke engang at spørge til prisen, så nu går turen ud til huggeren i
weekenden.

Stef

Fra : Niels Bengaard

Dato : 10-11-05 21:47

> [...]
> passe det kun er mazda der har dem som passer?
>
> Stef
> Der nu har forsøgt 4 gange at sætte en stump på uden held!

Med mindre den er meget speciel, så kan man sikkert købe den hos ftz.dk, de
har kølerslanger i metermål.

Niels