ks-motor.dk
Fra : Flemming Jørgensen

Dato : 10-11-05 16:48

Hej

Jeg søger nogle erfaringer med overstående MC- forretning, da jeg i sommer
har købt en yamaha XVS 650 A, hos dette firma.

Med venlig hilsen og på forhånd tak.

Fra : Bo Christensen

Dato : 10-11-05 18:39

> Jeg søger nogle erfaringer med overstående MC- forretning, da jeg i sommer
> har købt en yamaha XVS 650 A, hos dette firma.
Jeg har ikke købt cykel hos dem,
men de småting og den service jeg har fået der
har jeg ikke haft problemer med
/bo

Fra : Jonas Madsen

Dato : 10-11-05 19:28

"Flemming Jørgensen" <azuma@mail.dk> wrote in message
> Hej
>
> Jeg søger nogle erfaringer med overstående MC- forretning, da jeg i sommer
> har købt en yamaha XVS 650 A, hos dette firma.
>
> Med venlig hilsen og på forhånd tak.

Hej Flemming

Jeg har købt et par mc-bukser og et blinkerrelæ hos KS-Motor i Vejle,
hvilket var en god oplevelse. Desuden lånte jeg en ekstra hjelm af dem et
par dage for en stang wienerbrød. Jeg har ikke andet end gode indtryk af dem
og deres store butiksudstilling. Mht. garantiordninger /-reparationer kan
jeg dog ikke udtale mig...

Mvh. Jonas
GS500, Aalborg

Fra : Knud Dam

Dato : 10-11-05 21:58

"Flemming Jørgensen" <azuma@mail.dk> skrev i en meddelelse
> Hej
>
> Jeg søger nogle erfaringer med overstående MC- forretning, da jeg i sommer
> har købt en yamaha XVS 650 A, hos dette firma.
>
> Med venlig hilsen og på forhånd tak.

Hej Flemming.

Vedr. køb af motorcykel har jeg ikke erfaring med KS-Motor; men vedr.
service har jeg en go' historie:

For 4-5 år siden var jeg på vej til broncekursus ved Vejle. På en tank
opdagede jeg, at jeg havde tabt clipsen til mit samleled !
Ind til KS-Motor, der var åbent hus og jeg fortalte om problemet samt at jeg
havde travlt pga kurset.
Jeg blev bedt om at køre om på værkstedet, hvor to gutter lynhurtigt
skiftede til et nitteled.

"Hvad skylder jeg for det ?"
"Intet - skynd dig at komme afsted til dit kursus !"

Ualmindelig fin service fra KS-Motor.

; - )

KD