Parkerings bøde
Fra : Solvang

Dato : 10-11-05 09:56

Hej

Er der nogen der har et link til en parkeringsbøde der kan printes ud??

skal bruges til lidt sjov med vennerne...

Fra : Klaus D. Mikkelsen

Dato : 10-11-05 10:43

Solvang skriver:

> Er der nogen der har et link til en parkeringsbøde der kan printes ud??

Har du gruppen dk.binaer ?

Så kig der... efter et indlæg kalde parkeringsbøde

Klaus
http://home6.inet.tele.dk/moppe

Fra : Solvang

Dato : 10-11-05 11:00

> Solvang skriver:

> Har du gruppen dk.binaer ?

takker, det var pænt af dig

Fra : Klaus D. Mikkelsen

Dato : 10-11-05 11:03

Solvang skriver:

> takker, det var pænt af dig

Velbekom.

Fra : Henning

Dato : 10-11-05 17:15

On Thu, 10 Nov 2005 10:43:21 +0100, "Klaus D. Mikkelsen"
<Er.du.saa.klog@du.kan.finde.den> wrote:

>Solvang skriver:

>Har du gruppen dk.binaer ?
>
>Så kig der... efter et indlæg kalde parkeringsbøde

He - jeg kunne hellere tænke mig en kopi af en rigtig - rette lidt i
Photoshop så kontonummeret ændres til mit eget - dele ud i gaden -
betaler bare en ud af ti bliver jeg snart en rig mand

Henning
hsb(at)image.dk

Fra : Jan W Nielsen

Dato : 10-11-05 17:20

> He - jeg kunne hellere tænke mig en kopi af en rigtig - rette lidt i
> Photoshop så kontonummeret ændres til mit eget - dele ud i gaden -
> betaler bare en ud af ti bliver jeg snart en rig mand

.....og en mand i fængsel for dokumentfalsk...

/Jan W Nielsen