Hjulkapsler til vinterhjul
Fra : Bo Kamp Dudek

Dato : 10-11-05 08:36

Hej med jer

Til vores nye brugte Passat har jeg brug for nogle hjulkapsler. Jeg kunne
sagtens købe et sæt standard fra Bilka, men jeg er mildest talt ikke meget
for designet. Omvendt vil jeg heller ikke spendere mere end 500,- på et
komplet sæt kapsler.

For de få, som endnu ikke har set bilen, så her et par billeder:
http://www.familiendudek.dk/Files/Galleri

Hvad kan man få af bare lidt smarte kapsler til den rigtige pris? Jeg
mener, at vinterhjulene er 16".

Bo Kamp Dudek
www.bodudek.dk

Danmarks nye slankeportal
-----------------------------
W. www.slankogrask.dk
E. info@slankogrask.dk

Fra : Ukendt

Dato : 10-11-05 08:38

> Hvad kan man få af bare lidt smarte kapsler til den rigtige pris? Jeg
> mener, at vinterhjulene er 16".

se på www.biltema.dk

Mvh
Morten

Fra : Klaus D. Mikkelsen

Dato : 10-11-05 10:48

Juel skriver:

> se på www.biltema.dk

De har endda et sæt 15" der er pæne ??
http://www.biltema.dk/products/product.asp?iSecId=1448&iItemId=78945

Bare ingen 16"

Klaus
http://home6.inet.tele.dk/moppe

Fra : Ukendt

Dato : 10-11-05 08:47

"Bo Kamp Dudek" <bo@familiendudek.dk> skrev i en meddelelse
> [...]
> http://www.familiendudek.dk/Files/Galleri
>
> Hvad kan man få af bare lidt smarte kapsler til den rigtige pris? Jeg

Hos THansen kan man få seje hjulkapsler, der til forveksling ligner de
fedeste alubasser...

Fra : Janner

Dato : 10-11-05 09:23

> Hos THansen kan man få seje hjulkapsler, der til forveksling ligner de
> fedeste alubasser...

For satan da ved Thansen kan man ikke få en skid der matcher en nyerere fin
vogn ... Kun brian gejl og deres hjulkapsler i "alu look" får da bilen til
ligene noget der kunne køre rundt i Bombay

Gå hellere efter et sæt originale wv kapsler det ser da menneskeligt ud
--
Hygge

Jan
RSV Tuono ...
http://www.motorcykelgalleri.dk/html/gal_visbil.asp?ID=59
www.gugmc.dk
http://www.aprilia-club.dk/

Fra : Klaus D. Mikkelsen

Dato : 10-11-05 10:44

jacob skriver:

> Hos THansen kan man få seje hjulkapsler, der til forveksling ligner de
> fedeste alubasser...

Endda 15" med 17" look ?

Fra : Ukendt

Dato : 10-11-05 10:53

> jacob skriver:

> Endda 15" med 17" look ?

Godt med gaffa, så kan man sgu godt få den til at spille med 16" fælge...

Fra : Klaus D. Mikkelsen

Dato : 10-11-05 10:57

jacob skriver:

> Godt med gaffa, så kan man sgu godt få den til at spille med 16" fælge...

ROFL...

Fra : Anders Majland

Dato : 10-11-05 09:18

> Omvendt vil jeg heller ikke spendere mere end 500,- på et
> komplet sæt kapsler.

Gå på jagt efter brugte originale vw - det vil du sikkert være mest tilfreds
med i længden

Fra : Thomas H.

Dato : 10-11-05 09:44

> [...]
> http://www.familiendudek.dk/Files/Galleri
>
> Hvad kan man få af bare lidt smarte kapsler til den rigtige pris? Jeg

Altså jeg købte et par originale Ford 15" alufælge i den blå avis til 900,-
i stedet for at købe 4 stålfælge hvor jeg nok ville ende med at købe
originale hjulkapsler til 5-600 kr., fordi alle andre er tudegrimme.

Fra : Jakob Skovgaard

Dato : 10-11-05 14:04

Ud til en hugger, de org kapsler holder bedre, ser bedre ud, og burde være
til at betale brugt.

Hold dig meget langt væk fra alle de der brianbixer, hvor man kun får ting,
der får ens bil til at linge noget der løgn, og så er kvaliteten også langt
fra den samme.
Prøv lige at mærke en org VW kapsel, og så tag en Tsvansen bagefter, så er
du ikke i tvilv.
Forresten tillykke med din fine vogn, så langt fra den ringeste som VW har
lavet.

Fra : Ukendt

Dato : 10-11-05 15:44

> For de få, som endnu ikke har set bilen, så her et par billeder:
> http://www.familiendudek.dk/Files/Galleri

> Hvad kan man få af bare lidt smarte kapsler til den rigtige pris? Jeg
> mener, at vinterhjulene er 16".

16" stålfælge er en sjældenhed på danske VW'er, men ikke umuligt. Oftest
sidder der alufælge i den størrelse.
Tjek lige igen.

Et sæt orginale VW hjulkapsler i 16" koster ved VW i Flensburg ca. 750 kr.
så du kan regne med ca. de dobbelte i DK.

Jeg har haft held til at finde både 14 og 15" hjulkapsler i fin stand ved
www.dataophug.dk til favørpris.
Men da 16" stålfælge er en sjældenhed er det nok lidt sværere men et forsøg
værd.

--
Claus Petersen
VW Golf Sportline 2,0 16V TDI - www.vwfanatic.dk

"It's nice to be important - but it's more important to be nice"

Fra : Klaus D. Mikkelsen

Dato : 10-11-05 16:06

Claus Petersen skriver:

> Et sæt orginale VW hjulkapsler i 16" koster ved VW i Flensburg ca. 750 kr.
> så du kan regne med ca. de dobbelte i DK.

Hvad koster 15" der ?

I dk koster de 595.

Fra : Christian Raaby

Dato : 10-11-05 15:56

Hej Bo.

Her er et sæt pæne hjulkapsler. Det er vist en kopi af de originale med
VW-logo, men jeg kan ikke se forskel.

http://www.hovwdiaudi.dk/nyt/default.asp?id=3173

Jeg kører selv med dem på min Passat (dog en årg. 89).
De kan også fåes til 16 tommer.
Som andre nævner, så er kvalitetet nok ikke på højde med de originale, men
det er også begrænset hvad man kan forlange for 189,- kr

Mvh.
Christian

Fra : Ukendt

Dato : 10-11-05 16:04

> [...]
> Som andre nævner, så er kvalitetet nok ikke på højde med de originale, men
> det er også begrænset hvad man kan forlange for 189,- kr

De skriver jo netop at de er orginale, sådan forstår jeg det ihvertilfælde.

Så er det bare med at få bestilt et sæt inden det er for sent.

Fra : Klaus D. Mikkelsen

Dato : 10-11-05 16:12

Claus Petersen skriver:

> De skriver jo netop at de er orginale, sådan forstår jeg det ihvertilfælde.

Det er _ikke_ originale, men kopier.

Og 15" er udsolgt lige nu, men der kommer flere om en 3-4 uger....