Lap den!
Normalt går de fra hinanden der hvor gummiet løber sammen under støbning.
Det er altid det svage sted ved gummistøbninger.
Sprøjt lidt ekstra Mo2-fedt ind med en engangssprøjte.
Rens godt med f.eks. acetone.
Sæt en alm. cykellap på. Kan godt gå hen over en af rynkerne uden problemer.
pris ca. 2,50.
Tid: 10-15 min alt incl.
Har haft biler til syn med det, hver gang morer de sig i synshallen, de
andre bliver kaldt hen for at se,. og kommentar:
-Hvorfor har vi ikke fundet på det før, - det er sgu smart, - det skal nok
holde.
Og jeg har ingen problemer med syn
Møller
"Mads Madsen" <post@FJERNESmadsmadsen.dk> wrote in message
news:4372f651$0$41148$14726298@news.sunsite.dk...
> Jeg har netop her til morgen været til syn med min Opel Astra Stationcar
fra
> '97. Bortset fra at jeg måtte stå i synshallen og hive noget solfilm af de
> foreste sideruder, var der ingen problemer.
>
> Synsmanden opdagede dog at der var revet et hul på den ene
drivakselmanchet,
> så en del fedt var sjasket ud på de omgivende dele.
>
> Mit spørsmål er så: Hvor svært er det at skifte sådan en. Principielt er
det
> jo bare to spændebånd der holder manchetten, men hvor meget skal skilles
ad
> for at få manchetten på akslen. Er det noget jeg selv kan ordne?
>
> Jeg har aldrig skruet på biler, men brugt en del timer på motorcykler...
>
> Mvh,
> Mads Madsen
>
>