Rystelser i bilen..... Part II
Fra : Lars Knudsen

Dato : 09-11-05 09:21

Hej,

Var forbi Schmiedmann i dag... Fedt - NOT... Katalysatoren er brændt
igennem... 7.200 + moms for en ny. Damn.

** Lars

Fra : Lars Knudsen

Dato : 09-11-05 09:29

Mig igen,

>Var forbi Schmiedmann i dag... Fedt - NOT... Katalysatoren er brændt
>igennem... 7.200 + moms for en ny. Damn.

Og så læser jeg en masse gamle indlæg om at det kan betale sig at lege
lidt rundt i Tyskland for at skaffe sig sådan en billigere. Nogen der
har nogen gode steder? Gerne på nettet - jeg er ikke helt super til at
bare gribe telefonen og begynde på mit allerbedste skoletyske....

** Lars

Fra : Claus & Lene, Ålborg

Dato : 09-11-05 09:35

Hjalp det så på de rystelser?

/Claus

Fra : Lars Knudsen

Dato : 09-11-05 09:36

Hej,

On Wed, 9 Nov 2005 09:34:52 +0100, "Claus & Lene, Ålborg"
<ccc.lll@mail.tele.dk> wrote:

>Hjalp det så på de rystelser?

Ingen anelse - for den skal jo bestilles hjem først. Plus at jeg lige
ville undersøge om man evt. kan købe en brugt fra en skadet med
relativt få km.....

Men der er ingen tvivl om at rystelserne kommer derfra tror jeg...

** Lars

Fra : Claus & Lene, Ålborg

Dato : 09-11-05 09:37

prøv ham her: http://www.genbrug-bmw.dk/
Ham er kendt for en god service med brugte reservedele

Fra : Lars Knudsen

Dato : 09-11-05 09:42

Nå,

>Var forbi Schmiedmann i dag... Fedt - NOT... Katalysatoren er brændt
>igennem... 7.200 + moms for en ny. Damn.

6000 sek inkl. moms + to timer. Det var alligevel cirka halv pris..
Mm.. Måske det alligevel bliver jul.

** Lars

Fra : Jacob Rungwald

Dato : 09-11-05 12:05

P.S Fjern dyret i min email ved mailsvar
"Lars Knudsen" <larsdelete@deletelandligt.dk> wrote in message
> Nå,

> 6000 sek inkl. moms + to timer. Det var alligevel cirka halv pris..
> Mm.. Måske det alligevel bliver jul.

Har du checket prisen hos en orig BMW forhandler, de er faktisk billigere
end schmiedmann på mange dyre dele.

Jacob

Fra : Lars Knudsen

Dato : 09-11-05 12:49

Hej,

On Wed, 9 Nov 2005 12:04:36 +0100, "Jacob Rungwald"
<jacob*giraf*@rungwald.dk> wrote:

>"Lars Knudsen" <larsdelete@deletelandligt.dk> wrote in message

>Har du checket prisen hos en orig BMW forhandler, de er faktisk billigere
>end schmiedmann på mange dyre dele.

Næææh.. Kunne være jeg lige skulle prøve BMW Lund - jeg er bare lidt
"træt" af dem

** Lars

Fra : Henrik B.

Dato : 09-11-05 18:25

"Lars Knudsen" <larsdelete@deletelandligt.dk> skrev i en meddelelse
> Hej,
>
> Var forbi Schmiedmann i dag... Fedt - NOT... Katalysatoren er brændt
> igennem... 7.200 + moms for en ny. Damn.

Hvorfor ikke købe en rustfri KAT hos Scanturbo? Den koster under 2.000,-
(inkl. moms). Dertil kommer så en smule timeløn til en smed, for at svejse
to stykker rør over på -evt. dem fra den originale.

Dyrlægebiler - Det intelligente valg

Fra : Lars Knudsen

Dato : 09-11-05 22:36

Hej Henrik,

On Wed, 9 Nov 2005 18:25:12 +0100, "Henrik B."
<saab@_NOSPAM_tdcadsl.dk> wrote:

>Hvorfor ikke købe en rustfri KAT hos Scanturbo? Den koster under 2.000,-
>(inkl. moms). Dertil kommer så en smule timeløn til en smed, for at svejse
>to stykker rør over på -evt. dem fra den originale.

Lyder ikke uinteressant. Har du nærmere info + evt. kontaktperson?

** Lars

Fra : Henrik B.

Dato : 10-11-05 16:53

> Lyder ikke uinteressant. Har du nærmere info + evt. kontaktperson?

http://www.scanturbo.dk/katalysatorer.html

http://www.scanturbo.dk

Du ringer og bestiller - kommer dagen efter med posten.

Dyrlægebiler - Det intelligente valg

Fra : Claus & Lene, Ålborg

Dato : 10-11-05 18:30

Er det mig der husker forkert eller er der 2 rør der går i kat'en på bmw'en?

/claus

Fra : Lars Knudsen

Dato : 10-11-05 20:45

Hej,

On Thu, 10 Nov 2005 18:29:58 +0100, "Claus & Lene, Ålborg"
<ccc.lll@mail.tele.dk> wrote:

>Er det mig der husker forkert eller er der 2 rør der går i kat'en på bmw'en?

Det er helt korrekt - 2 rør og kat'en består faktisk af to "rør". Det
ene af mine er tæret helt igennem, det andet er meget tvivlsomt.

På udblæsningen af kat'en samles de så i ét rør der går videre ud i
udstødningen.

De der på siden passer vist desværre ikke.

** Lars

Fra : Henrik B.

Dato : 10-11-05 23:05

> [...]
> udstødningen.
>
> De der på siden passer vist desværre ikke.

Som sagt - det ka' en smed klare på en halv time.

Dyrlægebiler - Det intelligente valg

Fra : Mogens

Dato : 10-11-05 18:36

Prøv også hér -> der er en afdeling med kat's: www.ferrita.se